Who_carez

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
who_carez
Contacteer:

Toch al is effe een klein beetje iets tippen voor het slapen gaan.

Is er hier toevallig ergens een soort van 'wie is wie' topic waar ik me kan voorstellen? Vind het een beetje verveelend om hier op een nieuw forum te zitten zonder dat iemand weet waar hij eigenlijk tegen praat ;-)

Dus... Mijn naam is Tim, ik woon in Kapellen. Ergens naast Antwerpen dus. Ben 23jaar en rijd eigenlijk altijd al met Honda's. Heb er al redelijk veel gehad maar volgende lente ga ik is op zoek gaan naar iets anders. Ben een beetje verliefd geworden op de clio 1.8 16v's en hoop hier dus een beetje slimmer te worden kwa after market parts, techniek, problemen,... Alles dus een beetje :-)

Zo, nu is het tijd om te gaan slapen. De rest van jullie forum zoek ik de komende dagen wel uit :wink:

Groetjes Tim
tutuur
Clubsponsor

uhm..... het wie is wie topic :lol:

welkom hier!
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Verplaatst.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
who_carez
Contacteer:

Juist ja, had het zien staan toen ik men topic al gemaakt had :D In Belgie zijn we nu eenmaal een beetje trager, daarom dat we ook geen regering hebben. Bedankt om mij te verplaatsen in elk geval :wink:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Welkom op het forum iig!
Cleaned Style
Projecttopic
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Goedenavond Tim, veel plezier op t forum! :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Steven
Car: M536

who_carez schreef:Juist ja, had het zien staan toen ik men topic al gemaakt had :D In Belgie zijn we nu eenmaal een beetje trager, daarom dat we ook geen regering hebben. Bedankt om mij te verplaatsen in elk geval :wink:
Als je maar niet denkt dat we je naar Holland hebben verplaatst, we kijken wel uit zeg ;)
who_carez
Contacteer:

Steven schreef:
who_carez schreef:Juist ja, had het zien staan toen ik men topic al gemaakt had :D In Belgie zijn we nu eenmaal een beetje trager, daarom dat we ook geen regering hebben. Bedankt om mij te verplaatsen in elk geval :wink:
Als je maar niet denkt dat we je naar Holland hebben verplaatst, we kijken wel uit zeg ;)
Zou ni erg zijn. 'k woon op een km van de grens zodus. En ik kan het op het moment toch niet echt vinden met het Belgen landje.

Bestaat er geen te koop topic ofzo? Een plaats waar jullie bvb jullie auto's of onderdelen te koop aanbieden? En een multie media gedeelte voor filmpjes en stuff heb ik precies ook nog niet gevonden? Jullie Renault rijders zijn precies wel een sympatiek volkje :D
Geert
Contacteer:

Welkom! heb je foto's van je clio?
who_carez
Contacteer:

Ik heb nog geen clio. Momenteel rijd ik in een Honda Concerto 1.6 maar dat ding is al zo afgeleefd dat het nooit meer door de belgische keuring geraakt. Dus volgende lente ga ik mij vermoedelijk een clio kopen. Ik heb me hier nu al aan gemeld om al een beetje meer te weten te komen in de renault wereld.

Als ik tijd heb zal ik morgen eens een paar foto's van men auto geschiedenis posten :)

Ik heb het video topic trouwens al zelf ontdekt :D
PaulM

In de navigatie menu staat een RTC Markt voor koop/verkoop artikelen :) in de clio category staat dit topic: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20633
Steven
Car: M536

Zoek en gij zult vinden!

Ah een Concerto aka Rover 416 met D16A9, wel lache :)
who_carez
Contacteer:

Helaas geen D16a9 =( 't is een carburator model met 106pk. Denk dat mijne door de vorige eigenaar lam is gereden en dat ik maar 90 luie ponny's heb.
joswilliams

who_carez schreef:Helaas geen D16a9 =( 't is een carburator model met 106pk. Denk dat mijne door de vorige eigenaar lam is gereden en dat ik maar 90 luie ponny's heb.
De zweep erover :D
who_carez
Contacteer:

Juist eens gaan test zitten in de clio van de ma van een goeie vriend van me. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik ben 1.99 meter groot en heb schoenmaat 48-49 en eigenlijk had ik meer plaats dan in een e34 bmw 5 reeks. Dus dat beinvloed men keuze enorm (L)
Plaats reactie