Reactietopic Losange Magazine
denk dat die em al gelezen heeft, rijd ook al ruim 20 jaar renault 

-
- Contacteer:
ik ook nog steeds niet
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
FF een PM naar Martijn Goossens sturen dus.
@jeff
aan de andere kant van het spoor dan jou
zit nu bij m'n ouders en ligt hier nog netjes in het plastic op tafel
edit: me pa had hem vakkundig uit het plastic gehaald en wel al helemaal doorgelezen
hij vond het echt een super tof blad 
aan de andere kant van het spoor dan jou

edit: me pa had hem vakkundig uit het plastic gehaald en wel al helemaal doorgelezen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mensen die niks hebben ontvangen, kunnen mij indd een PM sturen
Vermeld daarbij even je ADRES. Dan zal ik eerst even de ledenadministratie erbij pakken om te kijken of het adres nog wel correct is.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dan woon jij dus in de Ghettotutuur schreef:@jeff
aan de andere kant van het spoor dan jou![]()
edit: me pa had hem vakkundig uit het plastic gehaald en wel al helemaal doorgelezenhij vond het echt een super tof blad

R19 16V '91
-
- Über-Spammer
als het goed is wel......Arjen schreef:Krijgen de buitenlandse leden dit magazine ook?
pm verstuurdMartijnG schreef:Mensen die niks hebben ontvangen, kunnen mij indd een PM sturenVermeld daarbij even je ADRES. Dan zal ik eerst even de ledenadministratie erbij pakken om te kijken of het adres nog wel correct is.
nee hoor, dat zit aan het station..... ik heb nergens last vanJeff rsi schreef:Dan woon jij dus in de Ghettotutuur schreef:@jeff
aan de andere kant van het spoor dan jou![]()
edit: me pa had hem vakkundig uit het plastic gehaald en wel al helemaal doorgelezenhij vond het echt een super tof blad

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Mooi blad inderdaad 
Hij ligt nu bij pa thuis.
Het artikel over de R17 Découvrable sprak hem erg aan, aangezien ons restauratieproject nog altijd in de schuur staat te wachten op een liefhebber die hem weer netjes maakt

Hij ligt nu bij pa thuis.
Het artikel over de R17 Découvrable sprak hem erg aan, aangezien ons restauratieproject nog altijd in de schuur staat te wachten op een liefhebber die hem weer netjes maakt

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
Ga dan ook eens in de brievenbus kijken op het adres wat je hier hebt opgegeven 
-
- Über-Spammer
oh, dan weet ik het ook niet. Zou de postbode eens aan zijn jasje trekken
Voorzover ik het kan zien is gewoon je huidige adres naar de redactie van 'Losange' gegaan.

Voorzover ik het kan zien is gewoon je huidige adres naar de redactie van 'Losange' gegaan.
Nou nou, er kan vast wel een exemplaar voor je geregeld worden 

Die van mij lag laatst weer op een heel andere plek dan ik en achter gelaten had... Me pa is dus weer bezig geweest 

-
- Über-Spammer
Ben nog in overleg met Losange 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Van de volgende mensen heb ik een reactie gekregen en deze mensen kunnen alsnog begin volgende week een Losange Magazine verwachten;
AnthonyR
Ferdy
Jacco
Roy
Sven
Ronnie
Mochten jullie nu eind volgende week weer niks hebben ontvangen, graag weer een PM mijn kant uit aub.
P.S. Waarschijnlijk is het fout gegaan bij de drukker aangezien ons ledenbestand niet op de 'gebruikelijke' Losange manier aangeleverd was. Hopelijk gaat het dus bij de volgende editie in één keer goed
AnthonyR
Ferdy
Jacco
Roy
Sven
Ronnie
Mochten jullie nu eind volgende week weer niks hebben ontvangen, graag weer een PM mijn kant uit aub.
P.S. Waarschijnlijk is het fout gegaan bij de drukker aangezien ons ledenbestand niet op de 'gebruikelijke' Losange manier aangeleverd was. Hopelijk gaat het dus bij de volgende editie in één keer goed

-
- Contacteer:
Prachtig blad.
Ik ben al vanaf het begin abonnee, maar krijg hem nu via Club d'anciennes Renault.

-
- Car: GTT
In de laatste staatd 1 rtc lid met zijn auto