ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vergeet niet dat daar nog 19% BTW overheen komt, dan 15% veilingkosten en over die veilingkosten ook 19% BTW
Dus 144.500 x 19% = 171.995 + 25.973,25 + 4.900,72 dus = 202.868,97
Blijft een kopie toch?
Dus 144.500 x 19% = 171.995 + 25.973,25 + 4.900,72 dus = 202.868,97
Blijft een kopie toch?

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
én garantie tot nog 'n eens de deur.. 

f4r zit ook een jc5 op dus waarom niet?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Volgens mij zit er op een clio 1 een jb3?tutuur schreef:f4r zit ook een jc5 op dus waarom niet?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
en een jb3 past niet op een f blok dan? 

zou die weer ze neus achterna gegaan zijn?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat willen ze dus niet zeggen, voor verdere berichtgeving wordt iedereen naar de advocaat van Youri doorverwezen maar die is ff niet bereikbaar 
Ze zeggen helemaal niets, alleen dat het weloverwogen, in het belang van het team en dat het iets medisch persoonlijks is.
Als die geblesseerd zou zijn, dan zouden ze dat toch wel gewoon toegeven....

Ze zeggen helemaal niets, alleen dat het weloverwogen, in het belang van het team en dat het iets medisch persoonlijks is.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zeg toch niet dat het niet past, jij zegt dat er OOK een jc5 op zit, dat klopt dus niet.tutuur schreef:en een jb3 past niet op een f blok dan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bloedneus denk ikWouter de Wit schreef:Dat willen ze dus niet zeggen, voor verdere berichtgeving wordt iedereen naar de advocaat van Youri doorverwezen maar die is ff niet bereikbaar

Een F4R ligt niet standaard in een Clio 1.Luco/Alpine-racer schreef:Ik zeg toch niet dat het niet past, jij zegt dat er OOK een jc5 op zit, dat klopt dus niet.tutuur schreef:en een jb3 past niet op een f blok dan?

De Clio is op de Williams na altijd met een JB bak geleverd, de Williams had een JC5 als enige Clio 1.
De Clio 2 RS heeft een F4R met ook een JC5.
.Luco/Alpine-racer schreef:Bloedneus denk ikWouter de Wit schreef:Dat willen ze dus niet zeggen, voor verdere berichtgeving wordt iedereen naar de advocaat van Youri doorverwezen maar die is ff niet bereikbaar
Als die geblesseerd zou zijn, dan zouden ze dat toch wel gewoon toegeven....![]()
nou wat zei ik?
http://www.nu.nl/algemeen/2355289/yuri- ... caine.html
Immer wieder die verdammte Holländer
Nou ja, boeie?
Topsporters mogen zich wel lamzuipen trouwens. Nog altijd belachelijk dat drugsbeleid hier in NL. (En de rest van de wereld).
Topsporters mogen zich wel lamzuipen trouwens. Nog altijd belachelijk dat drugsbeleid hier in NL. (En de rest van de wereld).
ff vraagie, is er eigenlijk al een RTC Auto verzekeringen topic? 
wil misschien ergens anders met auto gaan verzekeren

wil misschien ergens anders met auto gaan verzekeren

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ja duh
was benieuwd waar jullie verzekerd waren 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
interpolis
mm mijn vraag wordt al erg serieus genomen zie ik
ik kijk wel ff op internet dan! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon ff via Independer zoeken, en vergelijken. Das het beste advies.
Anders krijg je alleen maar van die "verjaardagsverhalen" van "ik heb noooooooooooooooit iets en nu......"
Anders krijg je alleen maar van die "verjaardagsverhalen" van "ik heb noooooooooooooooit iets en nu......"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toch eigenlijk diep triest, hij heeft een jaar lang gevochten om terug te komen.-Ray- schreef:.Luco/Alpine-racer schreef:Bloedneus denk ikWouter de Wit schreef:Dat willen ze dus niet zeggen, voor verdere berichtgeving wordt iedereen naar de advocaat van Youri doorverwezen maar die is ff niet bereikbaar
Als die geblesseerd zou zijn, dan zouden ze dat toch wel gewoon toegeven....![]()
nou wat zei ik?
http://www.nu.nl/algemeen/2355289/yuri- ... caine.html
Begin deze week heeft die weer gebruikt, waarschijnlijk bezweken onder de grote druk van wat zijn toernooi zou moeten worden.
Eigenlijk heb ik er nog wel begrip voor en is het eigenlijk zielig, ik hoop dat die toch weer clean blijft verder.
Ik heb er dan juist weer geen begrip voor, maar dat zal wel aan mijn übernuchterheid liggen.
Je "vecht" een jaar lang tegen een verslaving en net voor hét toernooi ga je je neus weer poederen, dat noem ik eerder zwakheid van de bovenste plank...
Je "vecht" een jaar lang tegen een verslaving en net voor hét toernooi ga je je neus weer poederen, dat noem ik eerder zwakheid van de bovenste plank...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat als je verslaving niet kent je er niet echt over kunt oordelen, in de wereld draait door ontkent die het trouwens, duw wordt vervolgd.
ik zou er lekker allemaal niks over zeggen totdat er iets zeker is...
Altijd dat gezeik zodra iemand iets erover schreeuwt terwijl niemand eigenlijk weet hoe het echt zit
Btw maandag me eerste motorles gehad. (3 uur achter elkaar is vermoeiend)
Gelijk ff de beugels op dat ding getest
Kost je wel een dikke enkel.....
Ik mocht gelijk een 8 draaien want ik had een grote mond en deed de slalom te hard en te makkelijk
Ging dus eerste keer ff fout....
Altijd dat gezeik zodra iemand iets erover schreeuwt terwijl niemand eigenlijk weet hoe het echt zit

Btw maandag me eerste motorles gehad. (3 uur achter elkaar is vermoeiend)
Gelijk ff de beugels op dat ding getest

Kost je wel een dikke enkel.....
Ik mocht gelijk een 8 draaien want ik had een grote mond en deed de slalom te hard en te makkelijk

Ging dus eerste keer ff fout....
R19 16V '91
Ik vind een verslaving dan ook iets voor de zwakkere mensen, als je tóch iets probeert waarvan je weet dat het verslavend en slecht voor je is dan zie ik dat als een teken van zwakte. Daar heb ik geen ervaring met verslaving voor nodig.Luco/Alpine-racer schreef:Ik denk dat als je verslaving niet kent je er niet echt over kunt oordelen, in de wereld draait door ontkent die het trouwens, duw wordt vervolgd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat is echt bullshit.Robke schreef:Ik vind een verslaving dan ook iets voor de zwakkere mensen, als je tóch iets probeert waarvan je weet dat het verslavend en slecht voor je is dan zie ik dat als een teken van zwakte. Daar heb ik geen ervaring met verslaving voor nodig.Luco/Alpine-racer schreef:Ik denk dat als je verslaving niet kent je er niet echt over kunt oordelen, in de wereld draait door ontkent die het trouwens, duw wordt vervolgd.
Tja zwakkere mensen, iedereen heeft wel een zwakte. Een verslaving is moeilijk te begrijpen en kan toch behoorlijk naar in een hoekje zitten hoor Rob.
Je lult nu wel weer lekker nuchter, maar je zou je ws. wat meer in de persoon moeten inleven.
En nee ik heb verder geen verslaving, nouja misschien de ring een beetje dan
Je lult nu wel weer lekker nuchter, maar je zou je ws. wat meer in de persoon moeten inleven.

En nee ik heb verder geen verslaving, nouja misschien de ring een beetje dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ook sterke mensen kunnen verslaafd raken.
Dat het alleen zwakke mensen overkomt is ook een lulargument, jij weet niet hoe sterk of zwak iemand is.
Als je eenmaal verslaafd bent, ook al kom je er vanaf, dan ben je nog steeds verslaafd.
Yuri heeft nu een jaar lang geknokt om clean te blijven, maar geestelijk ben je je leven lang verslaafd aan zulke dingen, ook met drank, een alcoholist kan 20 jaar clean zijn, als ze weer een biertje pakken zijn ze verkocht.
Dat is geestelijk en daar kan je niks aan doen.
Dus daar moet je juist heel sterk voor zijn om dat vol te houden.
Wat ik wel met je eens ben is dat hij nu een zwak moment heeft gehad, als het waar is.
Verder heb ik zelf vroeger ook een jointje gerookt en wel eens een pilletje geslikt, niks mis mee, ik ben er niet aan verslaafd geraakt.
Sommige mensen die ik ken (die ik niet echt zwak vind) zijn uiteindelijk toch verslaafd geraakt aan pillen of andere drugs.
Dus is heel moeilijk om nu te bepalen waar het mis ging en waar het aan ligt.
Dat het alleen zwakke mensen overkomt is ook een lulargument, jij weet niet hoe sterk of zwak iemand is.
Als je eenmaal verslaafd bent, ook al kom je er vanaf, dan ben je nog steeds verslaafd.
Yuri heeft nu een jaar lang geknokt om clean te blijven, maar geestelijk ben je je leven lang verslaafd aan zulke dingen, ook met drank, een alcoholist kan 20 jaar clean zijn, als ze weer een biertje pakken zijn ze verkocht.
Dat is geestelijk en daar kan je niks aan doen.
Dus daar moet je juist heel sterk voor zijn om dat vol te houden.
Wat ik wel met je eens ben is dat hij nu een zwak moment heeft gehad, als het waar is.
Verder heb ik zelf vroeger ook een jointje gerookt en wel eens een pilletje geslikt, niks mis mee, ik ben er niet aan verslaafd geraakt.
Sommige mensen die ik ken (die ik niet echt zwak vind) zijn uiteindelijk toch verslaafd geraakt aan pillen of andere drugs.
Dus is heel moeilijk om nu te bepalen waar het mis ging en waar het aan ligt.