ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zelfmoord is wel de makkelijkste manier om je naasten met de problemen op te zadelen....
Project: GTT Blue Sport
helemaal mee eens
denk niet dat als je zelfmoord pleegt, het je niet te doen is om anderen met problemen op te zadelen...
-
- Über-Spammer
Mwoah.. genuanceerder had gekunt, maar ben het voor een deel wel mee eens met Gerald ...
Je denkt er voor jezelf problemen mee op te lossen, maar in dit geval is er wel een volwaardig gezin bij betrokken warmee al jaren lief en leed is gedeeld... Dat zal wel de nodige impact hebben en daarmee ook een aantal problemen veroorzaken.
In dit geval hangt het er ook vanaf of er voortijdig al is gesproken over het voortijdig beeindigen van het leven of niet ...
Je denkt er voor jezelf problemen mee op te lossen, maar in dit geval is er wel een volwaardig gezin bij betrokken warmee al jaren lief en leed is gedeeld... Dat zal wel de nodige impact hebben en daarmee ook een aantal problemen veroorzaken.
In dit geval hangt het er ook vanaf of er voortijdig al is gesproken over het voortijdig beeindigen van het leven of niet ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat de discussie maar komen.
Zelfmoord is voor degene die het pleegt in mijn ogen altijd de meest makkelijke weg.
Zelfmoord is voor degene die het pleegt in mijn ogen altijd de meest makkelijke weg.
ja, jezelf van het leven beroven is inderdaad in 2 sec gepiept, fluitje van een cent......
Je kunt er nooit over spreken als je niet alle details kent, dus lijkt me verstandig dat ook niet te doen
Je kunt er nooit over spreken als je niet alle details kent, dus lijkt me verstandig dat ook niet te doen

-
- Über-Spammer
Ook daarmee kan het 2 kanten op : impulsief of weloverwogen.
Als het dat laatste is, lijkt mij dat de stap daarnaartoe zwaar kan zijn... en je dus meer de "vernieling" in helpt en je daarbij sterkt om deze stap te maken...
Al met al is het gewoon klote als zoiets gebeurt.
Als het dat laatste is, lijkt mij dat de stap daarnaartoe zwaar kan zijn... en je dus meer de "vernieling" in helpt en je daarbij sterkt om deze stap te maken...
Al met al is het gewoon klote als zoiets gebeurt.

-
Ik snap wel enigszins wat Gerald ermee bedoelt.
Het uitvoeren van een zelfdoding is een egoïstische beslissing waarbij je je naasten met veel vragen en verdriet opzadelt.
Zelf ben je van je 'problemen' af, maar je naasten kunnen hun hele leven lang nog 'in de vernieling' zitten.
Hoe dan ook, dit van Antonie is erg triest.
Het uitvoeren van een zelfdoding is een egoïstische beslissing waarbij je je naasten met veel vragen en verdriet opzadelt.
Zelf ben je van je 'problemen' af, maar je naasten kunnen hun hele leven lang nog 'in de vernieling' zitten.

dat klopt ook wel, maar ik stoor me enorm aan het woord 'makkelijk'..
Je naasten ja maar ook anderen. Denk maar aan de hulpdiensten. Denk aan machinisten en conducteurs bij treinspringers...Willeon de Zoete schreef:Ik snap wel enigszins wat Gerald ermee bedoelt.
Geen goed woord voor over.
Al is het natuurlijk sowieso een verschrikkelijk iets. De gedachte al, laat staan de uitvoering en wat je anderen er mee aan doet. Hoe ver moet je heen zijn wil je zoiets doen en op geen enkele manier een uitweg zien...
Gerald schreef:Laat de discussie maar komen.
Zelfmoord is (in dit geval) een resultaat van een geestelijke ziekte die de betreffende persoon ook liever niet had gehad.
Ik denk niet dat hij in staat is rationeel na te kunnen denken over de gevolgen in die situatie.
Ik ben voorheen ook wel van deze mening geweest, maar ik zie dat het meestal niet zo zit.
-
- Contacteer:
Daar ben ik het niet mee eens, je moet eens weten hoeveel die er over na gedacht moeten hebben, hoeveel pijn hij zijn vrouw en kinderen zal doen om dit te doen, laat staan de moed die hij zal moeten hebben gehad om het daadwerkelijk te doen.Gerald schreef:Laat de discussie maar komen.
Het zal alletwee niet heel makkelijk zijn geweest en zal toch echt geen uitweg meer hebben gezien.
Ik geloof nooit dat hij dit anders zou hebben gedaan.
iemand die vastberaden is zichzelf van het leven te beroven hou je toch niet tegen. We hebben het zelf ook meegemaakt met een familielid dat mentaal gekraakt/gebroken is.
(lang verhaal, beroepsmilitair, missie Somalië, gevangenschap, gegijzeld, bevrijd,repatriering, zelfmoord)
(lang verhaal, beroepsmilitair, missie Somalië, gevangenschap, gegijzeld, bevrijd,repatriering, zelfmoord)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
dat viel wel mee (qua prijs) en als ik x ECHT hard moet remmen remt ie ook als een tietTom schreef:zonde van je dure meuk dan

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer

-
- Contacteer:
Lol, dat wil ik wel eens echt zien. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Weet er iemand het onderdeelnummer (of lengtemaat) voor tapeindjes turbo-uitlaatspruitstuk?
En komt daar nu wel of geen pakking tussen? Onderdeelnummer pakking?
Gr!
Riel
En komt daar nu wel of geen pakking tussen? Onderdeelnummer pakking?
Gr!
Riel
-
ik heb daar geen pakking
lengte kun je zelf toch wel meten?
of wil je straks ook nog de lengte weten van de boutjes waarmee de beugel voor de intercooler mee vastzit??
of wil je straks ook nog de lengte weten van de boutjes waarmee de beugel voor de intercooler mee vastzit??

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn Kool schreef:ik heb daar geen pakking
Ik ben bezig met ze vanuit het werk te bestellen, ik wilde die graag even mee pakken, ik heb dan ook geen auto hier naast me staan. Ik snap ook wel dat ik dat even thuis kan meten

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
M'n vriendin vond het gister in de namiddag nodig om de kat van de buren (Vreg beest wandelt overal naar binnen, zelfs dwars door de hordeur heen
)
onder de bank uit te jagen door met haar voet eronder te schoppen.
Net even te lomp en dus vol met de enkel tegen het frame aan. -> Enkel zwaar gekneusd.
Die gaat dus niet mee naar de 2 dagen Parijs.
Planning was:
Donderdagavond rijden.
Vrijdag ik en buurman beurs, vriendin en buurvrouw shoppen.
Zaterdag gezamenlijk Parijs door.
Plan wordt nu:
Een mannendag op de Autosalon en de 2e dag ateliers rond, musea etc. Daarnaast, niet met de Twingo, maar lekker met de Clio
Wie is er hier naar de Autosalon geweest?

onder de bank uit te jagen door met haar voet eronder te schoppen.
Net even te lomp en dus vol met de enkel tegen het frame aan. -> Enkel zwaar gekneusd.
Die gaat dus niet mee naar de 2 dagen Parijs.
Planning was:
Donderdagavond rijden.
Vrijdag ik en buurman beurs, vriendin en buurvrouw shoppen.
Zaterdag gezamenlijk Parijs door.
Plan wordt nu:
Een mannendag op de Autosalon en de 2e dag ateliers rond, musea etc. Daarnaast, niet met de Twingo, maar lekker met de Clio

Wie is er hier naar de Autosalon geweest?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
zie net pas dat mijn zigzag actie op de hoofdpagina staat