Tot 3 keer toe GTT vs Boxster S 0 - 0
Krijg wel een duimpje van de man. Hij keek echter niet vrolijk

3-0 dan.....martijn williams schreef:Gisteravond gespeeld met een Franse Porsche Boxster S.
Tot 3 keer toe GTT vs Boxster S 0 - 0
Krijg wel een duimpje van de man. Hij keek echter niet vrolijk
Tim schreef:Opel Astra Station 1.6 - Clio Williams 1 - 0
Ik wou zeggen, dat ging lekker he.Wouter de Wit schreef:Duitse Megane RS vs (op een halve meter volgend) Clio Williams - Clio Williams - Renault 19 16v en ook nog ergens een Opel Astra Station aka Burgerbak
0 - 0
Vanaf de 120 doortrekken naar de 220 bleven we netjes op de bumper zitten![]()
Vreemd, met de vorige bak liep ie netjes 235 bij 6600 RPM.Jeff rsi schreef:mijn 19 wil niet harder dan 200 door de te lange overbrenging
Dan heb je niet meer de orginele jc5-014, Daarmee haal je 240 (verhoogde toerenbegrenzer). Ik haal nu met een jb3-048 in me willie ook maar 220. Maar de acceleratie maar alles goed.tutuur schreef:geef mij eens zo'n bak! me willy loopt bij 220 in de begrenzer
Klopt, ik heb het ook gedaan om een dure revisie te voorkomen. Een beetje met tegenzin maar ben nu wel blij met de kortere eindoverbrenging.tutuur schreef:hmmm dus de bak die ik heb is helemaal niet sterker dan een 16v bak?
? dus zit er dan ook verschil in topsnelheid/acceleratie tussen ph1 en ph2 clio16v?Geert schreef:ph1 clio 16v
ph2 clio 16v hebben een jb3-053 en die is even lang als een williams bak.
Dus ik had toch gelijk dat ik dacht dat me clio een tikje sneller wasGeert schreef:Ooit met Mikey (jb3-48) en Egbert (jb3-053) een sprintje gestrokken en de Clio van mike was merkbaar sneller. Die liep echt 10 meter uit bij een sprint van laten we zeggen 500 meter. Ik vind me williams ook merkbaar sneller geworden met een jb3-048.
Dacht dat Tim nu ook een jb3-048 heeft en hoorde ook al verhalen dat deze nu beter accelereert.