+1!tutuur schreef:ik weet dat er bij de bbq ook salades e.d zijn maar is er ook wat vulbaars voor vegetariërs? m vriendin is vegetarisch namelijk
Mijn vriendin is ook vegetarisch...
Zal z.s.m. ff betalen!

+1!tutuur schreef:ik weet dat er bij de bbq ook salades e.d zijn maar is er ook wat vulbaars voor vegetariërs? m vriendin is vegetarisch namelijk
Denk dat ik meer moeite heb om m'n eigen bed te vinden in de caravan na de nodige Jupiler'stutuur schreef:ze wilde graag, en ze kan veel hebben hoor dus dat is geen probleem![]()
als je snachts maar niet opeens aan onze kant komt
Geen idee, die Clio is niet gekeurd en niet af, dus dat lijkt me stug. Tenzij Merijn echt nog de handen uit de mouwen gaat steken en me gaat verbazen...Tom schreef:En welke auto gaat er nu naar belgie?
Kom op joh, trek je die 5 uit de schuur en geef die auto een tripje ardennenMerijn schreef:Geen idee met welke auto we gaan... Helaas is er een grote kans dat het geen Renault zal zijn.Maar dat mag de pret niet drukken verder.
De startmotor is aan het overlijden en moet vervangen worden. En de carb moet gereviseerd en afgesteld worden. Ik heb daar A geen tijd voor en B (nog veel erger) geen vestand van.Tom schreef:Kom op joh, trek je die 5 uit de schuur en geef die auto een tripje ardennenMerijn schreef:Geen idee met welke auto we gaan... Helaas is er een grote kans dat het geen Renault zal zijn.Maar dat mag de pret niet drukken verder.