Friday Nightmeeting Oss
Mijn post maar ff verwijderd. Marieke d'r liedje was beter 
Maar zo vaak ben ik nou ook weer niet in de stad Marieke.

Maar zo vaak ben ik nou ook weer niet in de stad Marieke.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Owja, zo denken boeren en boerinnen 

ga je weer voor ons koken vrijdag marieke? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
denk het niet... maar misschien ook weer wel?!GJ schreef:Ben jij er ook weer bij Haas?

Ah, net als de vorige keer. Fysiek wel maar mentaal niet 

ik ben er denk ik wel bij morgen aaf. Moet alleen even kijken in welke staat. Heb morgen borrel van het werk in de stad vanaf +- half 7 savonds. Dus of ik nog fris ben voor bruut stappen moet ik nog ff zien 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
En óf ik wat te vieren heb morgen....!!
Vanochtend afgestudeerd met een dikke vette 8!! En een 9 voor mijn presentatie/ verdediging gekregen. Joehoew!
Leuk dat ik zelfs de docenten tot andere inzichten heb doen krijgen en ze onderdelen uit mijn rapport in de lessen willen gaan gebruiken

Vanochtend afgestudeerd met een dikke vette 8!! En een 9 voor mijn presentatie/ verdediging gekregen. Joehoew!
Leuk dat ik zelfs de docenten tot andere inzichten heb doen krijgen en ze onderdelen uit mijn rapport in de lessen willen gaan gebruiken

Ik maak er ook geen 'vroege uurtjes' werk van. De dag erna ga ik mijn paardje weg brengen voor een paar weken training...PaulM schreef:ik ben er denk ik wel bij morgen aaf. Moet alleen even kijken in welke staat. Heb morgen borrel van het werk in de stad vanaf +- half 7 savonds. Dus of ik nog fris ben voor bruut stappen moet ik nog ff zien

Edit: althans, dat zeg ik nu.... Kan me herinneren dat ik dat vaker heb gezegd en het niet echt gelukt is

Jullie horen het mensen morgen heeft Marieke wat te vieren dus komt allen
@Marieke: Nogmaals gefeliciteerd
@Haas: Dit kun je toch niet missen. En je weet dat het gezellig is.

@Marieke: Nogmaals gefeliciteerd

@Haas: Dit kun je toch niet missen. En je weet dat het gezellig is.
Weet t nog niet eigenlijk........
Dat kan toch? Ga je ff naar het asiel.....Marieke schreef:@GJ: Nogmaals thanks
Eigenlijk hadden we vanavond moeten gaan, mijn collegaatjes wilden dat ik morgen met een kater op het werk kom

Ik kan vanaf +- 10 uur tot een uurtje of 2 vanachtMarieke schreef:Eigenlijk hadden we vanavond moeten gaan, mijn collegaatjes wilden dat ik morgen met een kater op het werk kom

De rosé-champagne smaakt gruwelijk lekker hierGJ schreef:Ik kan vanaf +- 10 uur tot een uurtje of 2 vanachtMarieke schreef:Eigenlijk hadden we vanavond moeten gaan, mijn collegaatjes wilden dat ik morgen met een kater op het werk kom

Ik neem wel eens poes mee, in mijn geval wat makkelijkerHaas schreef:Dat kan toch? Ga je ff naar het asiel.....Marieke schreef:@GJ: Nogmaals thanks
Eigenlijk hadden we vanavond moeten gaan, mijn collegaatjes wilden dat ik morgen met een kater op het werk kom

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ho ho.. t is een echte kater (nog een paar weken, daarna mist ie wat om een echte kater te kunnen zijn
)

-
- Contacteer:
Tsja ik heb geen geld voor een betere tv Rob 

Gezellig zal t zeker zijn, maar heb al wat op de planning staan...Marieke schreef:@Haas: kom ook maar ff joh als je niets anders te doen hebt, gezellig toch?!

vrijheid? Sorry, maar toen ik studeerde had ik echt wel meer vrijheid dan nu hoor 

Hmmm misschien ligt het verschil erin dat jij voltijd studeerde dan? En ik naast mijn werk
Nou jah, je hebt in elk geval niet meer dat "stemmetje dat zegt dat je nog studie opdrachten moet afmaken" in je hoofd tijdens je "vrije tijd" 

studeren in de avonduren? das zelfmoord! 

Thanks! Tja, ik zit nu maar achter de geraniums in mijn vrije tijd. De rode zijn het meest gezelligMiekje16V schreef:Dit topic maar even gebruiken aangezien je hier het meeste post
Marieke... gefeliciteerd met je afstuderen! Mooie cijfers, hele prestatie hoor! Geniet van de vrijheid die je er nu voor terugkrijgt

Nee, die laatste twee jaar duaal hebben er flink ingehakt. En 2 dagen per week voor je afstuderen is ook niet grappig. Maar het zit erop! Ik is blij, ik is happy

ik heb eigenlijk voornamelijk gewerkt tijdens me studie 
ben vanaaf denk ik wel hot. moet alleen niet op een bank gaan liggen want dan wordt ik om half 4 snachts x wakker ofzo
(uit ervaring)

ben vanaaf denk ik wel hot. moet alleen niet op een bank gaan liggen want dan wordt ik om half 4 snachts x wakker ofzo