Haas schreef:en dan nog zijn ze beter dn die van de gemiddelde nederlander...
Dat wel, maar toch vond ik het niveau bedroevend.
Zaterdag op de autobahn, reden er toch heel wat slome idioten die totaal niet spiegelden en links bleven plakken..... Dat zijn toch eigenlijk wel erg Nederlandse streken vind ik.
Laatst gewijzigd door Robke op di 31 aug 2010 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
mee eens! van die mensen die op de raarste momenten vol op de rem gaan staan, en jij klapt er dan achterin.... conclusie: dan zal je er wel te dicht op hebben gezeten
tutuur schreef:mee eens! van die mensen die op de raarste momenten vol op de rem gaan staan, en jij klapt er dan achterin.... conclusie: dan zal je er wel te dicht op hebben gezeten
Ja, klopt toch ook, als je er dan zo kort opzit moet je ook opletten, jij vind het misschien en raar moment, of die mensen zien iets wat jij niet ziet, tenslotte als je erop klapt heb je ze ook niet op tijd zien remmen, dus wie is er nu de slechste rijder????????????????????????
ik ben er niet opgeklapt hoor, volgens mij staat dat nergens!
van die mensen die op een rotonde op de rem gaan staan als er iemand komt naderen of die bij het opdraaien van een 80 weg vol op de rem gaan staan als er een fietser nadert terwijl die een stoplicht heeft
tutuur schreef:mee eens! van die mensen die op de raarste momenten vol op de rem gaan staan, en jij klapt er dan achterin.... conclusie: dan zal je er wel te dicht op hebben gezeten
Lezen tutuur, lezen.
Lees mijn reactie nog eens goed
Adinsx schreef:
Als hij meer voorsprong had was het gewoon ritsen geworden. Daar maak ik me niet druk om hoor
om te voorkomen dat hij voor me zou ritsen
Jez*s wat wordt jij oud zeg
De bedoeling van een stoplichtsprint is uiteraard de ander te pakken nemen.
Als hij nou echt voor was gebleven had hij voor me kunnen ritsen en tja dan pak ik het verlies hè. Maar vooraf is de doelstelling, ik win, dus jij sluit achteraan. Zou niet kosten wat het kost de auto er naast blijven houden zodat hij de l*l is.
Hij was wel eerder de hoek om door mijn latere reactie op groen, maar verloor het daarna. Simpel toch
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
tis idd wel irritant als men voor je rijdt en voor poep en scheet al het rempedaal aanraken (en eigenlijk niet echt remmen). Die probeer ik ook altijd zo snel mogelijk voorbij te zijn
Adinsx schreef:
Als hij meer voorsprong had was het gewoon ritsen geworden. Daar maak ik me niet druk om hoor
om te voorkomen dat hij voor me zou ritsen
Jez*s wat wordt jij oud zeg
De bedoeling van een stoplichtsprint is uiteraard de ander te pakken nemen.
Als hij nou echt voor was gebleven had hij voor me kunnen ritsen en tja dan pak ik het verlies hè. Maar vooraf is de doelstelling, ik win, dus jij sluit achteraan. Zou niet kosten wat het kost de auto er naast blijven houden zodat hij de l*l is.
Hij was wel eerder de hoek om door mijn latere reactie op groen, maar verloor het daarna. Simpel toch
ach zolang mensen nog niet nadenken over een megane estate, dan valt het nog wel mee met de leeftijd..
Adinsx schreef:
Als hij meer voorsprong had was het gewoon ritsen geworden. Daar maak ik me niet druk om hoor
om te voorkomen dat hij voor me zou ritsen
Jez*s wat wordt jij oud zeg
De bedoeling van een stoplichtsprint is uiteraard de ander te pakken nemen.
Als hij nou echt voor was gebleven had hij voor me kunnen ritsen en tja dan pak ik het verlies hè. Maar vooraf is de doelstelling, ik win, dus jij sluit achteraan. Zou niet kosten wat het kost de auto er naast blijven houden zodat hij de l*l is.
Hij was wel eerder de hoek om door mijn latere reactie op groen, maar verloor het daarna. Simpel toch
Ik vind gewoon de manier hoe jij stoplichtsprintjes zo serieus neemt, als een vak, wel ... grappig
Maar ik ga wel elke uitdaging aan ja. Dat deed ik met de 58pk 'sterke' R19 al destijds, nu win ik alleen wat vaker
En het blijft toch mooi dat een uitdager in het stof bijt?
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
tutuur schreef:mee eens! van die mensen die op de raarste momenten vol op de rem gaan staan, en jij klapt er dan achterin.... conclusie: dan zal je er wel te dicht op hebben gezeten
Lezen tutuur, lezen.
Lees mijn reactie nog eens goed
bestaat ook nog zoiets als auto's met abs en zonder abs en dan zat je er indd te dicht op als je et niet kunt voorkomen.
neemt het feit niet weg dat zij voor niks remmen dus de oorzaak zijn, zonder oorzaak geen gevolg dus wie is er dan de slechtste rijder?
tutuur schreef:mee eens! van die mensen die op de raarste momenten vol op de rem gaan staan, en jij klapt er dan achterin.... conclusie: dan zal je er wel te dicht op hebben gezeten
Lezen tutuur, lezen.
Lees mijn reactie nog eens goed
bestaat ook nog zoiets als auto's met abs en zonder abs en dan zat je er indd te dicht op als je et niet kunt voorkomen.
neemt het feit niet weg dat zij voor niks remmen dus de oorzaak zijn, zonder oorzaak geen gevolg dus wie is er dan de slechtste rijder?
Heel simpel, jij, want jij klapt erop
ook al remmen ze voor niks moet je dat op tijd zien, anticiperen heet dat
Zo had ik vanavond nog een halve bosmongool, grote rotonde bij gieten (ja echt groot ja ), die dacht ik stop ff op de rotonde vlak ik voor de afslag verlaat. ik sta net op tijd stil en de taxi achter ons met gierende banden ook maar net op tijd. En ja het was een vrouw, en nee er zit geen fietspad bij deze rotonde, dus ze stopte niet voor fietsers
gisteravond bij een verkeerslichtje hier in het dorp naast de witte Megane RS ( oud collega Lex ) even wat woordjes gewisseld en daarna voor ieders auto een duimpje.
De sprint ging gelijk........... .....en wat een lekker geluidje komt er uit die Meg.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Geen sprint maar wel iemand die me probeerde bij te halen, was ff lekker aan het gassen en zag hem in de buitenspeigel pogingen doen om me bij te halen of voorbij te steken.
Voertuig was een dikke en zware Nissan Maxima QX 3.0 Elegance........jammer voor hem maar hij kon alleen maar volgen....
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87