ACT: Clio RS
Een Clio III RS ph2 weegt 1179kg volgens de kentekenpapieren.
Ik ben er nog steeds erg blij mee. Hij voelt een stuk volwassener aan als een Clio II (ik heb een ph2 en 3 gehad). Hij stuurt beter(nauwkeuriger, sneller). Schakelt met meer gevoel. Klinkt beter. Je zit er beter in. Sneller vanuit stilstand is hij niet. Maar er is meer...
Ik ben er nog steeds erg blij mee. Hij voelt een stuk volwassener aan als een Clio II (ik heb een ph2 en 3 gehad). Hij stuurt beter(nauwkeuriger, sneller). Schakelt met meer gevoel. Klinkt beter. Je zit er beter in. Sneller vanuit stilstand is hij niet. Maar er is meer...
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: wo 20 feb 2008 16:07
- Locatie: Woudrichem Car: Renault Clio ll Ph1 RS Sport
Auto ziet er inderdaad netjes uit. Oke, gelukkig is er op het onderhoud niet bespaard. Ik heb een mailtje gestuurd, dus ik wacht af.AnthonyR schreef:Zo'n Mégane is wel heel gaaf met turbo! Heb alleen nog het nieuwere spul gereden.
Auto is altijd netjes onderhouden en de eigenaar is de monteur die altijd RS'jes onderhoud bij VKV. Dus qua onderhoud zit het wel goed, je kan ook zien dat de auto altijd netjes is bijgehouden.JimmyClioRS schreef:Weet iemand iets meer over de 91-LH-TN Clio ll Ph2 RS. Staat bij VKV Gorinchem te koop. Ik ben er net even wezen kijken, ziet er netjes uit. Misschien wil ik mijn Ph1 hier wel op inruilen, maar weet iemand de ex-eigenaar van de auto en/of de mankementen die er aan geweest zijn?
Thanks voor de info!
ps werk je bij VKV?
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Ik doe de fotografie van de RS occasions/demo's.JimmyClioRS schreef:Auto ziet er inderdaad netjes uit. Oke, gelukkig is er op het onderhoud niet bespaard. Ik heb een mailtje gestuurd, dus ik wacht af.AnthonyR schreef:Zo'n Mégane is wel heel gaaf met turbo! Heb alleen nog het nieuwere spul gereden.
Auto is altijd netjes onderhouden en de eigenaar is de monteur die altijd RS'jes onderhoud bij VKV. Dus qua onderhoud zit het wel goed, je kan ook zien dat de auto altijd netjes is bijgehouden.JimmyClioRS schreef:Weet iemand iets meer over de 91-LH-TN Clio ll Ph2 RS. Staat bij VKV Gorinchem te koop. Ik ben er net even wezen kijken, ziet er netjes uit. Misschien wil ik mijn Ph1 hier wel op inruilen, maar weet iemand de ex-eigenaar van de auto en/of de mankementen die er aan geweest zijn?
Thanks voor de info!
ps werk je bij VKV?
Laatst gewijzigd door AnthonyR op wo 18 aug 2010 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: wo 20 feb 2008 16:07
- Locatie: Woudrichem Car: Renault Clio ll Ph1 RS Sport
Oke vandaar! Het viel mij al op dat de foto's wat leuker en speelser zijn dan de standaard foto's. Ik ga er hard over na denken, maar ik zie mezelf er al in rijden dus even het financiele aspect goed bekijken.
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Dan kan je beter je huidige RS particulier proberen te slijten héJimmyClioRS schreef:Oke vandaar! Het viel mij al op dat de foto's wat leuker en speelser zijn dan de standaard foto's. Ik ga er hard over na denken, maar ik zie mezelf er al in rijden dus even het financiele aspect goed bekijken.

-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: wo 20 feb 2008 16:07
- Locatie: Woudrichem Car: Renault Clio ll Ph1 RS Sport
Interesse?:P
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Is het grootste probleem van de audio niet juist de radio? Heb dat al vaker gelezen volgens mij dat de standaard auditorium radio de bottleneck is...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Dat klopt. Ik heb mijn originele radio vervangen omdat ik ook SUB-out wilde en ipod aansluiting. De originele speakers doen het prima met een goede radio.Adinsx schreef:Is het grootste probleem van de audio niet juist de radio? Heb dat al vaker gelezen volgens mij dat de standaard auditorium radio de bottleneck is...

Dus andere speakers monteren heeft geen zin? 16,5 cm speakers passen niet?CySt schreef:Dat klopt. Ik heb mijn originele radio vervangen omdat ik ook SUB-out wilde en ipod aansluiting. De originele speakers doen het prima met een goede radio.Adinsx schreef:Is het grootste probleem van de audio niet juist de radio? Heb dat al vaker gelezen volgens mij dat de standaard auditorium radio de bottleneck is....
Ik heb d'r kickbass speakers van "boschman" jaja... inzitten versterkt op een jbl versterker, en dat klinkt super! Ookal zijn de speakers goedkope shit, het speelt als een grote!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Geen idee, heb d'r gewoon 13cm inzitten, klinkt prima als je die versterkt! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Een van de eerste dingen die ik wilde doen aan mijn auto, is uiteindelijk een van de laatste geworden. Maar heb eindelijk mijn stuur opnieuw laten bekleden vanwege de originele slechte kwaliteit.
Met dank aan Richard (cliogek) want die heeft voor me bemiddeld aangezien hij beter duits kan en al ervaring met het bedrijf had. Nogmaals bedankt Richard!
[img]http://img227.imageshack.us/img227/6715/dsc00850se.jpg[/img]
[img]http://img841.imageshack.us/img841/2382/dsc00851m.jpg[/img]
[img]http://img842.imageshack.us/img842/3026/dsc00852c.jpg[/img]
[img]http://img834.imageshack.us/img834/1186/dsc00853q.jpg[/img]
Het is een mooie sterke kwaliteit leer, en het stuur voelt vele malen fijner aan dan origineel. Zeker een aanrader voor iedereen met en phase 1!
Met dank aan Richard (cliogek) want die heeft voor me bemiddeld aangezien hij beter duits kan en al ervaring met het bedrijf had. Nogmaals bedankt Richard!
[img]http://img227.imageshack.us/img227/6715/dsc00850se.jpg[/img]
[img]http://img841.imageshack.us/img841/2382/dsc00851m.jpg[/img]
[img]http://img842.imageshack.us/img842/3026/dsc00852c.jpg[/img]
[img]http://img834.imageshack.us/img834/1186/dsc00853q.jpg[/img]
Het is een mooie sterke kwaliteit leer, en het stuur voelt vele malen fijner aan dan origineel. Zeker een aanrader voor iedereen met en phase 1!
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heren clio rs bezitters, even een vraagje"
kan iemand mij uitleggen hoe de luchtfilter buizen aangesloten dienen te worden? ik heb het huis wel goed liggen, kom alleen niet uit die 2 buizen die volgens mij richting bumper lopen wat ik al heb kunnen lezen ergens.
kan iemand mij uitleggen hoe de luchtfilter buizen aangesloten dienen te worden? ik heb het huis wel goed liggen, kom alleen niet uit die 2 buizen die volgens mij richting bumper lopen wat ik al heb kunnen lezen ergens.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat is een rotklusje, het past allemaal eigenlijk net niet maar gewoon pielen tot het goed zit.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
maar waar gaan ze heen dan? zit er een aansluiting op de bumper ofzo?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Wat is het typenummer van zo'n RS? Dan kan ik missch ff kijken in Dialogys?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ow zo, er moet een plastic verbindingstuk zitten, die zit vast aan de frontbalk.Martijn Kool schreef:maar waar gaan ze heen dan? zit er een aansluiting op de bumper ofzo?
zichtbaar op deze foto, helemaal bovenaan:
[img]http://clubrenaultsportives.ath.cx/imag ... AG0085.jpg[/img]
Dat plastic stuk hoort normaal ergens aan je frontbalk te zitten, tegenover de accu maar dan wel een flink stuk naar onder.
Check even dit filmpje.
De nieuwe Clio RS 2012. 220pk(turbo). Staat op de autoshow van Parijs over 2 weken.
http://www.autoweek.nl/video/2019/AutoWeek-Nieuws-37
De nieuwe Clio RS 2012. 220pk(turbo). Staat op de autoshow van Parijs over 2 weken.
http://www.autoweek.nl/video/2019/AutoWeek-Nieuws-37
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
ze zeggen toch dat t geen atmo-motor meer wordt?
ziet er wel uit als een erg goedkope sjonnie-fotoshop trouwens
ziet er wel uit als een erg goedkope sjonnie-fotoshop trouwens

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Heb me laten vertellen dat het inderdaad met een turbo gaat worden, met 220 pk tel je dan gewoon mee en het onderstel zal er niet slechter van worden.AnthonyR schreef:Ze reppen ook geen woord over de inhoud van de motor. De atmosferische 2 liter zal helaas het veld ruimen
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Er is nog geen 1 officiële foto opgedoken van de nieuwe Clio, dus vooral die shop is te enthousiast in elkaar geflanst. En in de wandelgangen spreken ze inderdaad over een 1.6Tpaulvanrooij schreef:ze zeggen toch dat t geen atmo-motor meer wordt?
ziet er wel uit als een erg goedkope sjonnie-fotoshop trouwens
