Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hmmmz voor volgende week vrijdag heb ik een uitnodiging gekregen voor een feestje. Er zaten 3 consumptiebonnen in de vlop...dus ik denk dat ik er snel klaar ben . Vrijdag is een optie voor mij, maar dan wel wat later. ff kijken of we wat party people bij elkaar kunnen krijgen?
hehe net weer een mooie road rage malloot op de weg gehad. Reed bij malden richting A73 waar je van 2 naar 1 baans weg gaat rijd zon gast in nieuwe passaat hele stoet voorbij tot aan het eind komt NAAST me rijden en doet knipper aan en gaat naar rechts (ik reed dus rechter baan) dus ik fuck you ga dus echt niet aan kant hij tuuteren ik tuuteren hij dus achter me ingevoegd (vervolgens bumperkleven). Haalt ie me in op de vluchtstrook bij oprijden A73 snijt me af en trapt op de rem. Ik dus weer tuuteren en groot licht opgezet. Hij blaasde weg, ik bleef rustig rijden motor was nog koud Sukkel.. Sommige mensen....
Denk dat hij z'n bakkie koffie heeft gemist vanochtend, slecht geslapen, ruzie met z'n vriendin, geen sex gehad, enge fillm gezien gisteravond én z'n freebeespasje vergeten.... En ja, daar word je een tikkeltje geïrriteerd van.
hehe ja en vroeger geen driewieler gehad van zijn ouders
tja zie het zo vaak, allemaal van die stresskippen op de weg smorgens. En dan allemaal ervoor drukken om die ene auto maar nog ff in te halen waarmee je toch niks opschiet. Gewoon lekker chill achter het stuur zitten no worries