ACT: Aan te raden nummers.
Jah, die had ik ook al een paar keer voorbij horen komen. Typisch zo'n nummer waarvan je in eerste instantie denkt "hmm vreemd, raar en dit wordt niks".... maar die je pas gaat waarderen als je hem vaker hoort.
Grappige clip ook... zitten wel grappige effectjes in.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja inderdaad, heb em van de week al paar keer gehoord. Eigenlijk vond ik em vandaag pas echt leuk om te horenMiekje16V schreef:Typisch zo'n nummer waarvan je in eerste instantie denkt "hmm vreemd, raar en dit wordt niks".... maar die je pas gaat waarderen als je hem vaker hoort.![]()
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
En het is waar wat ze zeggen over muziek... dat het zichzelf recycled. Eerst was het de soul, toen de 60's, vorig jaar revival van de electronische 80's muziek en nu weer dit. En wat ook helemaal terug lijkt te zijn is de "flower power" achtige muziek...
enz. enz.
En ik ga het allemaal checken volgend weekend
enz. enz.

En ik ga het allemaal checken volgend weekend

Probeer hier je lach maar es in te houden 

-

Is trouwens wel leuk "gemaakt" dit
-
Het concert zelf was gewoon goed. Het is daarna door iemand achter de pc "gemaakt" door lekker creatief te gaan spelen met het geluid
Ja, ik hoop dat Mieke dat wel doorhad
Overigens, die SHREDS zijn wel erg leuk hoor 

Nope daar ben ik dus mooi ingestonken...Riël schreef:Ja, ik hoop dat Mieke dat wel doorhadOverigens, die SHREDS zijn wel erg leuk hoor

Russel Allen is n held

-
lool
.. Nein mann ich will noch nich Geh'n

Megane Coupé 2.0 8v
weet iemand hoe het nummer heet dat begint bij 5:10?
lama

Laatst gewijzigd door PaulM op do 2 sep 2010 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
was dat nu zo moeilijk 

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op do 2 sep 2010 19:16, 2 keer totaal gewijzigd.
neeGabri van der Veen schreef:was dat nu zo moeilijk![]()
the mentalists - times

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
euhmmm... moet maar even stappen zetten
de opvolger van One

de opvolger van One

-
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Heb vandaag de cd's van Moss, Band of Skulls en Hurts binnen gekregen... Niet met elkaar te vergelijken qua genre maar stuk voor stuk juweeltjes als je het mij vraagt
Graffiti6 is nog onderweg maar die kan ook niet anders dan heerlijk zijn (afgaande op hun Lowlands optreden) 
FF Hurts promoten (the eighty's are back!):
[youtube]PIJXqOvXb1A&ob=av2n[/youtube]

FF Hurts promoten (the eighty's are back!):
[youtube]PIJXqOvXb1A&ob=av2n[/youtube]