Ben ook weer is geflitst met 15 - 20 km te hard

meen je dat?, zag inderdaad verder op de ring motormuizen staan maar die gunden mij geen blik waardigMerijn schreef:Als je niet staande bent gehouden, dan heb je geluk... Dat is namelijk verplicht bij laseren.
van die wannabee audi lichten ofzo? doe je niks tegen, hoort er niet op dus mag nietparatroeper schreef:Vandaag niet geflitst maar staande gehouden voor me dag rij verlichting;
60 euro bekeuring![]()
Binnekort briefje naar leeuwarden toe
Als je het zo neemt als jij het zegt dan kunnen er een hoop auto's van de straat gehaald wordentutuur schreef:als het er niet op hoort mag het niet....
zozo. wel een foto waard. het feit dat je er een foto van maakt om het te bewijzen alleen alAdinsx schreef:Achja... zolang ze het duitse systeem niet invoeren vind ik het best
Hoewel, ik ben toch meer een 'origineel-graag' persoon.
Dit mag ook niet overigens:
Laagvliegrecord op de A18 met de Clio vanmorgen maar even wat scherper gezet.
230 op de teller haalt ie nog wel, maar of er daarna nog meer inzit??
Hap hapMartijn Kool schreef:
zozo. wel een foto waard. het feit dat je er een foto van maakt om het te bewijzen alleen al
dat snap ik nou niet hè.. voor elke overtreding een bezwaar indienen, en maar zeuren als de administratiekosten volgend jaar verdubbeld zijnPatrick.B schreef:Jaja ben met de rode clio 1.4 geflitst.
57 waar ik 50 mocht![]()
met correctie 4 km/u te hard. 19 euro + 6 admi kosten is 25 euro.
Ga maar is een bezwaartje tikken![]()
Ze moeten er wel wat voor doen natuurlijk. En ik wil een foto
Ben je al geflitst ja? Das wel snel.AnthonyR schreef:Tegenwoordig gaat het allemaal wel veel sneller als voorheen. Ik heb slechts 5 dagen moeten wachten op de bekeuring.
Ik snap wat je zegt. Maar er staan geen borden van 50 km/h. Plus je komt van een 70 weg op een rotonde uit en vervolgns is het dus kennelijk 50. Alleen geen borden dus.paulvanrooij schreef:dat snap ik nou niet hè.. voor elke overtreding een bezwaar indienen, en maar zeuren als de administratiekosten volgend jaar verdubbeld zijnPatrick.B schreef:Jaja ben met de rode clio 1.4 geflitst.
57 waar ik 50 mocht![]()
met correctie 4 km/u te hard. 19 euro + 6 admi kosten is 25 euro.
Ga maar is een bezwaartje tikken![]()
Ze moeten er wel wat voor doen natuurlijk. En ik wil een foto
je rijdt te hard, dan word je geflitst.. mijn mening is dan niet zeuren en gewoon betalen