Ook dit jaar wordt er weer een Ardennenweekend georganiseerd.
Het weekend is gepland op zaterdag 2 en zondag 3 oktoberr.
De organisatie van het Ardennenweekend is wederom in handen van Riël.
INFORMATIE OVER HET VERBLIJF:
Het Ardennenweekend is voor de RTC-Leden!
Beddegoed voor de caravans moet zelf mee genomen worden er zijn dekbedden en kussens dus slaapzak en kussensloop is al goed !
Barbeque, friet, salade, saus, bier, wijn, fris én ontbijt met koffie en thee is All-Inn en hoef je dus zelf niets voor mee te nemen!!
BETAALINSTRUCTIES:
Kosten: Zijn altijd vast: voor LEDEN:
Tentgasten: 30 euro p.p. all-inn
Stacaravan: 75 per caravan, dan 20 euro p.p. daarbovenop.
Voor een week van tevoren overmaken aan RTC !
Voor NIET-LEDEN moet ik 20 euro per auto extra vragen.
Graag overmaken voor 30 september.
Betaalgegevens:
http://www.renault-tuning.com/rtccontact.php
VERTREKINFORMATIE:
Let op! Onderstaande is geschreven door Riël (dus niet door Willeon):
We vertrekken, zoals vanouds, vanaf Van der Valk hotel, langs de A2 in Urmond. We starten officieel om 13:00u, maar ikzelf ben VROEGER aanwezig (vanaf 11:00u) indien iemand eerder wil vertrekken. BEL MIJ DAARVOOR (06 46348704).
DE ROUTE staat vanavond GOED Online. De versie die NU online staat is voor 95% goed, maar kunnen foutjes in staan. De tocht duurt ongeveer 3-5 uur afhankelijk hoe veel je je best doet.
Mensen die 4 jaar geleden meegereden hebben, kennen de tocht wellicht (of niet meer), maar de tocht van dit jaar is een licht gewijzigde variant van dat jaar.
Eenmaal aangekomen op de camping zal alles voor jullie klaar staan, en wacht Hessel jullie op.
Helaas ben ik er persoonlijk niet bij dit jaar. Dat maakt an sich niet zoveel uit, maar dat betekent praktisch dat Hessel de zaken waarneemt. Ook Hessel is het contact naar de camping zouden de frietjes op zijn of meer bier nodig zijn

Hou het op de camping (zoals altijd) rustig en netjes

Dan wens ik jullie een super weekend toe, ik hoop op een beetje mooi weer (al heeft dat nooit veel ertoe gedaan), en ik lees de reacties achteraf wel !
De goede route:
http://dl.dropbox.com/u/7020587/arit2010.pdf