Daarbij moet gezegd worden dat jij wel een Apple-rukker bent, want jij laat ook geen enkele mogelijkheid ongebruikt om te melden dat Apple zo goed is... Dus... STFU!Ferdy schreef:Ik ben dat anti-iPhone geneuzel nu wel een beetje zat...

Daarbij moet gezegd worden dat jij wel een Apple-rukker bent, want jij laat ook geen enkele mogelijkheid ongebruikt om te melden dat Apple zo goed is... Dus... STFU!Ferdy schreef:Ik ben dat anti-iPhone geneuzel nu wel een beetje zat...
A4LMerijn schreef:Daarbij moet gezegd worden dat jij wel een Apple-rukker bent, want jij laat ook geen enkele mogelijkheid ongebruikt om te melden dat Apple zo goed is... Dus... STFU!Ferdy schreef:Ik ben dat anti-iPhone geneuzel nu wel een beetje zat...
Kan zijn dat de software anders is en misschien is het ook iets persoonlijks. Ik vind het namelijk erg simpel in gebruik.Tom schreef:Ik heb een tijdje de Nokia e52 gehad (feitelijk dezelfde hardware als de E72 maar dan met nummeriek toetsenbord) en was er niet echt over te spreken. Ik vind de normale nokia's erg makkelijk in gebruik maar die smartphones zijn nogal omslachtig is mijn mening. En die gratis navi is leuk maar enkel als je een een data-abo hebt, anders betaal je je scheel om van A naar B te komen.
Met een databundel idd gratis ja. Maar let op in het buitenland!! Dan is navigatie enkel gratis als je AL je kaartenmateriaal in je eigen geheugen hebt.Cliogek1970 schreef:Kan zijn dat de software anders is en misschien is het ook iets persoonlijks. Ik vind het namelijk erg simpel in gebruik.Tom schreef:Ik heb een tijdje de Nokia e52 gehad (feitelijk dezelfde hardware als de E72 maar dan met nummeriek toetsenbord) en was er niet echt over te spreken. Ik vind de normale nokia's erg makkelijk in gebruik maar die smartphones zijn nogal omslachtig is mijn mening. En die gratis navi is leuk maar enkel als je een een data-abo hebt, anders betaal je je scheel om van A naar B te komen.
Dat van de navigatie weet ik niet. Volgens mijn gegevens is dit volledig gratis met een eindeloos online abonnement. Die heb ik voor € 2,50 geduren de gehele abonnementsduur erbij zitten.
Maar bedankt voor de tip. Zeker iets om in de gaten te houden!
Ik wou het niet zeggen inderdaad, uiteindelijk kom je toch wel weer op een iPhone uit.Ferdy schreef:Nee, hij gaf me deze keer duidelijk een keuze tussen twee toestellen en daar zat de iPhone niet bij...
Ach, iedereen maakt wel eens fouten, daar komt ie vast zelf wel achter
Samsung lijkt inderdaad best veel op een ei-foon.paulvanrooij schreef:die samsung is toch zo'n iphone-wannabe (qua looks in ieder geval, nooit mee gewerkt)