Het is kan en niet ken.wat ken ik dan met dat kritiek?
Je kent iemand en je kan iets.
Het is niet dat kritiek, maar die kritiek.
Kwestie van een beetje nadenken en op je grammatica letten.
Het is kan en niet ken.wat ken ik dan met dat kritiek?
Deze zin bijvoorbeeldJeff rsi schreef:en aangezien onder de 19 nog niet te kort gelden een andere bak met nieuwe koppling gekomen is heb die nou misschien een ander?
Ik denk dat je een andere bak hebt onder die 19 16v dan standaard.Jeff rsi schreef:loopt een normale clio 16V dan 160 in ze 3?
mijn vorige 16V deed volgens mij ook maar 140.....
en aangezien onder de 19 nog niet te kort gelden een andere bak met nieuwe koppling gekomen is heb die nou misschien een ander?
ik had een lange destijds. 200 in zn 4. had een ph1 maar er zat een ruilbak onder dacht ik. die ligt nu uiteraard in stukken in een schuur in wezepRoald schreef:Nee ik heb een ph2, alle 19 16v's hebben bij mijn weten een vrij korte bak standaard.
Heb er wel eens meer mensen over gehoord dat ze een langere bak hadden.Martijn Kool schreef:ik had een lange destijds. 200 in zn 4. had een ph1 maar er zat een ruilbak onder dacht ik. die ligt nu uiteraard in stukken in een schuur in wezepRoald schreef:Nee ik heb een ph2, alle 19 16v's hebben bij mijn weten een vrij korte bak standaard.
Was afplakken teveel werk?
Even ver. Alleen ga je dan langzamer.Jeff rsi schreef:komt hij misschien wat minder op top...
Met optrekken ken je hem juist lekker ver doortrekken
Nee korter eigenlijkJeff rsi schreef:je sta toch langer in een versnelling bedoel ik...
en je wist heus wel wat ik bedoel![]()
met die gele klauwen heb hij nog 20pk meer!!!![]()
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat onzin is...Geert schreef:mag hopen dat het speciale verf is voor remklauwen, anders ben je het binnen 2 weken weer kwijt.
maak maar eens een paar rondjes Zandvoort. Spul is dan zo weg.tutuur schreef:Uit ervaring kan ik zeggen dat dat onzin is...Geert schreef:mag hopen dat het speciale verf is voor remklauwen, anders ben je het binnen 2 weken weer kwijt.
Ik heb de klauwen van mijn gtt gespoten met spuitbusjes van 7 euro en niet hittebestendig ofzo....
Verf zit er nog prima op en die zijn een aantal keer goed warm geweest...
onzin, op aanraden van iemand ooit op dit forum heb ik dat destijds bij mijn 19 toen is gedaan. dat spul druipt eraf na 20min zandvoortTom schreef:hammerite werkt ook goed.
Komt omdat het heeel lang duurt voor dat die hammerite echt uitgehard is. Kan wel een aantal maanden duren.Martijn Kool schreef:onzin, op aanraden van iemand ooit op dit forum heb ik dat destijds bij mijn 19 toen is gedaan. dat spul druipt eraf na 20min zandvoortTom schreef:hammerite werkt ook goed.
Zit er bij mij toch al een aardige tijd op. En ik heb het gas er ook wel eens op. Ben wel met je eens dat niet eeuwig blijft zitten maar is erg makkelijk bij te werken met een kwast indien gewenst.Johan schreef:Komt omdat het heeel lang duurt voor dat die hammerite echt uitgehard is. Kan wel een aantal maanden duren.Martijn Kool schreef:onzin, op aanraden van iemand ooit op dit forum heb ik dat destijds bij mijn 19 toen is gedaan. dat spul druipt eraf na 20min zandvoortTom schreef:hammerite werkt ook goed.