
Toine's nieuwe aanschaf,oude bekende "Daily Driver"
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
je had ff onder die isolatiemat moeten kijken. meestal rotten ze daar voor in de hoek en boven het krikpunt het hardst 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Natuurlijk heb ik ook die even opgetild , en alles daaronder ziet er ook gewoon wit uit .Martijn Kool schreef:je had ff onder die isolatiemat moeten kijken. meestal rotten ze daar voor in de hoek en boven het krikpunt het hardst
Daily driver staat deze week even stil , te wachten op zijn nieuwe haardroger .
De huidige is ondanks zijn revisie kort geleden , overleden op benzine in de olie , en het niet gebruiken van een originele revisie set .
Vrijdag komt ie hopelijk gereviseerd retour en kunnen we weer zien wat de resultaten zijn .

-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Zo , de nieuwe haardroger is inmiddels gemonteerd , dat mag ook wel want t heeft even iets langer geduurd dan de 3 weken
Verder hebben we gelijk een andere olieleiding laten maken bij goodridge voor de turbo , dit ziet er echt perfect uit en werkt ook , volgens mij vele malen netter dan wat er tot nu toe bestaat
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... ats550.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... ats549.jpg[/img]
Kost 75 euro excl BTW , te bestellen voor verschillende turbo,s ( Phase 1 en Phase 2 , met verschillend ingaande draad )
De snelheidsproblematiek is ook gelijk opgelost , daily driver gaat als een speer met zijn nieuwe haardroger en de ingebouwde drukregelaar .
Als klap op het behoudt van de vuurpijl hebben we een apexi turbotimer geinstaleerd , en das echt een aanrader , nu de volgende kopen voor de Maxi 5
Maar snel weer een post hierover , dat heeft ook al even geduurd

Verder hebben we gelijk een andere olieleiding laten maken bij goodridge voor de turbo , dit ziet er echt perfect uit en werkt ook , volgens mij vele malen netter dan wat er tot nu toe bestaat
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... ats550.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... ats549.jpg[/img]
Kost 75 euro excl BTW , te bestellen voor verschillende turbo,s ( Phase 1 en Phase 2 , met verschillend ingaande draad )
De snelheidsproblematiek is ook gelijk opgelost , daily driver gaat als een speer met zijn nieuwe haardroger en de ingebouwde drukregelaar .
Als klap op het behoudt van de vuurpijl hebben we een apexi turbotimer geinstaleerd , en das echt een aanrader , nu de volgende kopen voor de Maxi 5
Maar snel weer een post hierover , dat heeft ook al even geduurd
Dat ziet er inderdaad erg netjes uit zeg! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ziet er indd netjes uit met die aanvoerleiding maar wat is er met die turbo gedaan?
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 10 dec 2007 9:35
- Locatie: Leiden
Ik kom vanmiddag even bij je kijken
Hij gaat dan in ieder geval wel naar een liefhebber

Hij gaat dan in ieder geval wel naar een liefhebber

Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Hoi Martijn,
Ontzettend veel plezier met mijn Daily driver ( al heeft hij tijdens de laatste periode weinig drive gehad )
En een heel goed nieuwjaar aan alle .
Zal snel weer wat update's posten mbt de Maxi GTT
Ontzettend veel plezier met mijn Daily driver ( al heeft hij tijdens de laatste periode weinig drive gehad )
En een heel goed nieuwjaar aan alle .
Zal snel weer wat update's posten mbt de Maxi GTT

dat zijn toch alu aeroquip koppelingen ? Ik wil echt niet lullig doen maar dit wordt ten stelligste afgeraden om op een turbo aan te sluiten. Men gaf als reden de hoge temperatuur en broos worden van het aluminium op.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ik heb gister een RVS (?) leiding gemonteerd van MB, kan deze alleen niet meer vinden op de site van MB?