ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Über-Spammer
gebeurd hier wel vaker de laatste tijd 

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Zelfde hier, kom er pas sinds vanmorgen weer opGerald schreef:Kom er nu pas weer op sinds zaterdagavond.Jean-Paul-S schreef:Nog meer mensen gisteren een wit scherm gehad de hele dag?

Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik kon er ook pas sinds vanmorgen op 

-
Yep, hier ook pas weer sinds vanmorgen.
Jep, probleem is bekend. Jammer dat de hoster blijft terugvallen op een kapotte machine zo lijkt het...
IT'S ALIVE!!!!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
Neem aan dat we daarvoor betalen?
Goedkoop, maar niet voor niks.Merijn schreef:Is die hosting een betaalde dienst of krijgen we dat via-via gratis?Riël schreef:Jep, probleem is bekend. Jammer dat de hoster blijft terugvallen op een kapotte machine zo lijkt het...
Het moet dus gewoon goed zijn.
Het hangt samen met het feit dat de Domeinnaam en DNS servers, en hosting aan de andere kant niet in hetzelfde beheer zijn. Evolutie vanuit vroeger, wat nu éérst rechtgezet moet worden.
Enfin, een brakke server is dan nog altijd fout van de hoster.
Het is dat onze site op een aparte machine draait. Omdat de DNS hosting elders gebeurt kunnen ze die machine nog niet uitfaseren. Als dat wel gebeurt, dan zullen alle problemen over zijn.Merijn schreef:Ik snap 'm... We kunnen die server zelf niet beheren van afstand?
Succes met oplossen!
Ik kwam er gisteren achter dat Tino de eigenaar is van de domeinnaam

Jep, probleem is bekend. Jammer dat de hoster blijft terugvallen op een kapotte machine zo lijkt het...
vond geen porum hoor, zat gister al op clioclub.nl en renault9-11club.nl te kijken voor me dagelijkse renault kick 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
moet voor die 25 euro per jaar per lid toch ook geen probleem zijn om een stabiel netwerk te hebben.
Tuuurlijk.
Al staat dat los daarvan. Je kiest voor n hoster met die centen. Die moeten leveren. Al betaal je niks aan de rtc, dan wil je nog dat de site het doet, niet?
Al staat dat los daarvan. Je kiest voor n hoster met die centen. Die moeten leveren. Al betaal je niks aan de rtc, dan wil je nog dat de site het doet, niet?
heb hier 36mbit up en down. wil best iets hosten 

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Upload is traag vandaag hier
[img]http://www.speedtest.net/result/862001664.png[/img]
Wie gaan er allemaal overigens op tijd naar huis om de wedstrijd te zien, óf krijgen de kans om op het werk de wedstrijd te kijken?
Hier wordt het 15:55 richting mediazaal 1e helft kijken. Dan naar schoonmoeders knallen, eten en de 2e helft aanschouwen

[img]http://www.speedtest.net/result/862001664.png[/img]
Wie gaan er allemaal overigens op tijd naar huis om de wedstrijd te zien, óf krijgen de kans om op het werk de wedstrijd te kijken?
Hier wordt het 15:55 richting mediazaal 1e helft kijken. Dan naar schoonmoeders knallen, eten en de 2e helft aanschouwen

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
dat lukt me hier op het werk (provider/datacenter) ook wel. Maar zonder toegang tot firewall/extern ip adres valt er weinig te hosten.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
1ste helft via de radio op het werk, zo meteen even auto-onderdelen halen bij de lokale onderdelentoko, daar staat de voetbal ook altijd aan.. snel naar huis en daar de rest af kijken 

Tuuurlijk.
Tuuurlijk.
-
Clioclub.nl is goedPaulM schreef:vond geen porum hoor, zat gister al op clioclub.nl en renault9-11club.nl te kijken voor me dagelijkse renault kick

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het jammer dat er daar een aantal figuren rond hangt wat totaal geen kaas heeft gegeten van auto's en overal tegenin gaan en met een grote bek diegene die wel wat te vertellen heeft afschrikt.paratroeper schreef:
Clioclub.nl is goed![]()
maar goed dat is mijn persoonlijke mening.Niets persoonlijks trouwens.
Project: GTT Blue Sport
niks tegenin te brengen...
enigste wat ze daar beoordelen is wat ze mooi vinden....
kwa techniek is het inderdaad niet veel soeps
Daarom ben ik hier lid geworden, hier leer ik veel meer.
De mensen hier hebben er echt verstand van
kwa techniek is het inderdaad niet veel soeps

R19 16V '91
-
Ik heb het goed naar me zin bij de ClioClub.nl maar dat is inderdaad Vrijheid van Menings uiting!!Jeff rsi schreef:niks tegenin te brengen...
kwa techniek is het inderdaad niet veel soeps![]()

@Jeff,
Slijmbal

-
Robke schreef:Voetbal zuigt.

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb echt helemaal NIETS met voetbal, maar het WK vind ik altijd wel mooi, enkel met de WK heb ik het idee dat het ergens om gaat, al die andere voetbalwedstrijden boeien me echt niet.Steven(stk) schreef:Robke schreef:Voetbal zuigt., eerste helft onderweg naar huis dus gemist , tweede helft zat ik op mijn balkon met een biertje
Wie wil nou niet dat Nederland eens wereldkampioen wordt, al zal het nooit echt gebeuren denk ik.

Ik vind het wel vet, werk aan een drukke doorgaande weg. radio aan op het werk.. doelpunt, allemaal toeterende auto's die langs rijden

Achja. Nu 2-1 gewonnen, benieuwd wat we tegen Argentinië gaan doen..
Echter, heb ik ook ander leuk en minder leuk nieuws.
Sinds afgelopen woensdag rij ik helaas geen Renault meer, Maar ben ik toch overgestapt naar de VAG groep.
Nu bijna een weekje staat deze Leon uit 2000, uit Duitsland voor de deur:
[img]http://img249.imageshack.us/img249/5288/00067606548.jpg[/img]
[img]http://img88.imageshack.us/img88/4083/pic0150t.jpg[/img]
Een 1.6 16v Executive uitvoering, wat wil zeggen dat hij full-options is.
Bijv. 4 electr. ramen, electr. spiegels die ook automatisch inklappen bij parkeren, climatronic, armsteun, etc. Verder zit er al een Pilot Xenon setje in. Geen Renault dus nu meer, maar zal nog wel blijven meelezen over de 5 gt turbo's, want die vind ik nog steeds geweldig.
De twingo wordt nu verder gereden door mijn moeder.
Veel veilige km's, en als ik nog een leuk Renaultje spot zal ik hem zeker posten.

Echter, heb ik ook ander leuk en minder leuk nieuws.

Sinds afgelopen woensdag rij ik helaas geen Renault meer, Maar ben ik toch overgestapt naar de VAG groep.

Nu bijna een weekje staat deze Leon uit 2000, uit Duitsland voor de deur:
[img]http://img249.imageshack.us/img249/5288/00067606548.jpg[/img]
[img]http://img88.imageshack.us/img88/4083/pic0150t.jpg[/img]
Een 1.6 16v Executive uitvoering, wat wil zeggen dat hij full-options is.
Bijv. 4 electr. ramen, electr. spiegels die ook automatisch inklappen bij parkeren, climatronic, armsteun, etc. Verder zit er al een Pilot Xenon setje in. Geen Renault dus nu meer, maar zal nog wel blijven meelezen over de 5 gt turbo's, want die vind ik nog steeds geweldig.

De twingo wordt nu verder gereden door mijn moeder.

Veel veilige km's, en als ik nog een leuk Renaultje spot zal ik hem zeker posten.

Oud, maar leuk.
Radinox (is dat een behandeling?) op die schmidt velgen.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Een VAG onder de kont en je gaat meteen raar praten???
We gaan nu Brazilië tegen komen. Winnen we daarvan dan komen we Ghana of Uruguay tegen.
De finale wordt dan tegen Duitsland of Argentinië denk ik
T*mmy schreef:Achja. Nu 2-1 gewonnen, benieuwd wat we tegen Argentinië gaan doen..
We gaan nu Brazilië tegen komen. Winnen we daarvan dan komen we Ghana of Uruguay tegen.
De finale wordt dan tegen Duitsland of Argentinië denk ik

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90