Dan toch wel het lelijke zusje met 4 deuren, hoog op de pootjes en 'Speedline Corse' in blauwe letters! Dat dieseltje word overigens genadeloos door zijn eigenaar/BN'r de hoeken omgegooidantoine schreef:Geen foto's Dolf.. Die witte clio op het service terrein had zo het zusje, of broertje kunnen zijn.
Je bedoelt de memory stick? En waar stick ik die dan inWouter de Wit schreef:ik installeer die zooi nooit op mn PC, gewoon SD kaart eruit en die uitlezen, die ziet de PC als USB stick
Minimaal windows 2000 SP4, heb alleen windows 2000. Misschien is dat het...
Geen kaartlezer te bekennen Anthony, beetje ouwe troep hier.AnthonyR schreef:als je een kaartlezer hebt in de kaartlezer. maar met sony cams is er volgens mij altijd een omweg noodzakelijk met het uitlezen.
Hup, downloaden dat service pack!dolf jans schreef:Minimaal windows 2000 SP4, heb alleen windows 2000. Misschien is dat het...
Wow, die vraag is al veeeeel te moeilijk.Vos schreef:wat zijn de specs van je pc?? lijkt me wel grappig om te horen
En weer in de lucht gelukkig:http://www.megarockradio.net/ericon schreef:Ach Dolf, maakt niet uit er kwam top muziek uit destijds!, jammer dat hij uit de lucht is
Voor 300 euro heb je een nieuwe huis tuin en keukenpc (fatsoenlijke merken) en voor 150 meer een fatsoenlijke monitor...dolf jans schreef:Wow, die vraag is al veeeeel te moeilijk.Vos schreef:wat zijn de specs van je pc?? lijkt me wel grappig om te horen
Nee effe serieus: het is een grote grijze kast met twee (!) laatjes, een platte typemachine en een televisie waar je geen televisiezenders op kunt krijgen. Nou, dan weet je het wel, toch?
Ik weet wel dat ik niet eens meer mijn Hyvessite kan opmaken sinds kort bij gebrek aan de juiste browser als ik het goed zeg.![]()
Ja, lach jij maar vos uut ut twentse bos![]()
Ik heb er te weinig verstand van en te weinig geld voor om het momenteel te veranderen in ieder geval
Ik heb het complete spel op de iPhonePaulM schreef:Heb gister op me laptop nog DukeNukem 3d de 3de episode gespeeld (episode 1 en 2 al uitgespeeld) Dat is pas vette shit! Moest wel met dosbox omdat het niet draait op windows 7
Come get some!!!
dolf jans schreef:Wow, die vraag is al veeeeel te moeilijk.
Nee effe serieus: het is een grote grijze kast met twee (!) laatjes, een platte typemachine en een televisie waar je geen televisiezenders op kunt krijgen. Nou, dan weet je het wel, toch?
Wat dacht je wat? DOET HET OOK NIET!!!Hessel schreef:dolf jans schreef:Wow, die vraag is al veeeeel te moeilijk.
Nee effe serieus: het is een grote grijze kast met twee (!) laatjes, een platte typemachine en een televisie waar je geen televisiezenders op kunt krijgen. Nou, dan weet je het wel, toch?![]()
zo was ik laatst bij een oma van een kennis en die had nog een, WERKENDE, 5 1/4 floppy drive. Ja jongen hij doet het nog.....mooi matrix printertje ernaast
![]()
Dolf check eens de arrow rock stream, vooral de prog/symfo uitzendingen zijn super!