Friday Nightmeeting Oss
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zeker! bandjes goed getrokken 
ff 10 cm omlaag en klaar

ff 10 cm omlaag en klaar

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
Haha mooie foto's Paul.
Idd maar eens snel zakken.
Verlagingsveren liggen in de kofferbak maar hij is er niet veel lager van geworden
Was trouwens een heel gedoe om de achterbandjes op de velgen te krijgen. Enige optie was remmenreiniger en de fik erin
Ging best makkelijk ze klapte er meteen op 
Idd maar eens snel zakken.
Verlagingsveren liggen in de kofferbak maar hij is er niet veel lager van geworden

Was trouwens een heel gedoe om de achterbandjes op de velgen te krijgen. Enige optie was remmenreiniger en de fik erin

-
- Contacteer:
wat was het ook alweer? 175 breed op 8J?
paar stoeptegels erbij, zakt die misschien verder? (en stel die carb eens af!
)
paar stoeptegels erbij, zakt die misschien verder? (en stel die carb eens af!

-
- Car: Clio III RS Lux 2008
175 op een 8,5J
Jajaaa... de carburateur is zaterdag aan de beurt
Hopelijk samen met de verlaging! 
Jajaaa... de carburateur is zaterdag aan de beurt

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Carb van een GTT is een eitje, rustig aan beginnen met schroeven merijn, en alles uit leggen zoals je het demonteerd. scheelt een hoop met monteren.Merijn schreef:Wat gaat er aan de carb gebeuren?? Ik moet de mijne nog effe reviseren...
Project: GTT Blue Sport
die manta spot ik de laatste tijd best vaak 

-
- Contacteer:
ik zie niks....
Jow! Gaan er nog mensen donderdag in stad voetbal kijken? (bij van buren was zaterdag groot scherm!)

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Was dat zo? Kan ik me niks van herinnerenPaulM schreef:(bij van buren was zaterdag groot scherm!)![]()

Megane R26 -> Megane 4 RS
Ja die stond buiten op het terras 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik weet t nog niet, moet nog wat dingen regelen van tevoren, tis maar kantje boord of ik de wedstrijd uberhaupt ga halen.... Bovendien moet ik vrijdag wle gewoon werken. Heb wel maandagmiddag alvast vrij genomen 

ik moet ook vrijdag werken
dus ff kijken hoelaat het gaat worden 

Ik ga zometeen vrijdag vrij vragen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
standaard op vrijdag vrij. 
ambtenaren... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ambtenaar, nee echt niet. dan had ik het wel anders opgeschreven.Haas schreef:ambtenaren...
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Grootscherm @ millstreet is echt bagger. Je kunt net zien dat oranje speelt, als er wordt gescoort weet je niet eens door wie, omdat die resolutie van die led schermen 460 x 320 is ofzo. Afgelopen za naar de dizzy geweest voor 15 euro onbeperkt eten en drinken en een goed scherm.PaulM schreef:Jow! Gaan er nog mensen donderdag in stad voetbal kijken? (bij van buren was zaterdag groot scherm!)![]()
Ja daar zag ik er een staan, volgens mij heeft GJ in de fuik gekeken?
Nee hoor, was in de molenstraat maar idd geen drol meegekregen van de wedstrijd.
Vrijdag wel vrij trouwens
Vrijdag wel vrij trouwens

Het was vandaag gezellig in de stad. Wie is er vrijdag ook in Nijmegen city? 

ik weeeer niet helaas.... Snap er geen drol van, maar elke wedstrijd van nederland heb ik wat anders te doen en dus moet er wat gewrongen worden in de planning.
Ik heb alleen maandag nog een rustdagje gehad. Het is weer veel te gezellig in de stad de laatste dagenJohan schreef:iemand nog naar de zomerfeesten? Ik ben al vanaf zaterdag bezig.

ben meer in de stad te vinden dan thuis 
vannacht komen de lopers hier door de straat, zal me ook een feest worden

vannacht komen de lopers hier door de straat, zal me ook een feest worden

vroem vroem plof....