ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
1.8T is zo ongeveer instap voor een 'dikke' audi?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
in een A6 vind ik het totaal niet rijden. dat rijdt pas goed vanaf de v6, of nog beter, v6 diesel
Zo, ik post hier ook maar eens een keertje.
Kwam net in Nijmegen bij de Anac de snelweg af en toen kwam er ineens een Toyota MR2 achter me aan geknalt dus bij het stoplicht ff gas erop.
Stond er echt van te kijken dat ik hem niet heel erg super kwijt reed. Ik won wel maar viel me vies tegen, had makkelijker verwacht.
(Hopelijk doen die nieuwe camera's trouwens echt niks
)
Misschien dat iemand uit Nijmegen de bewuste auto kent. Een zwarte MR2 van na 2000 met erg blauwe xenon en leds. Een flinke taartschep en rode reflecterende randjes op de velgen.
Kwam net in Nijmegen bij de Anac de snelweg af en toen kwam er ineens een Toyota MR2 achter me aan geknalt dus bij het stoplicht ff gas erop.
Stond er echt van te kijken dat ik hem niet heel erg super kwijt reed. Ik won wel maar viel me vies tegen, had makkelijker verwacht.
(Hopelijk doen die nieuwe camera's trouwens echt niks

Misschien dat iemand uit Nijmegen de bewuste auto kent. Een zwarte MR2 van na 2000 met erg blauwe xenon en leds. Een flinke taartschep en rode reflecterende randjes op de velgen.
Megane R26 -> Megane 4 RS
zie het hok wel eens rijden maar ken hem verder niet 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik ben vanmiddag met mijn Renault Laguna uit 2009, 150pk dci helemaal aan snot gereden door een BMW 120d
Dat scheelde ook niet even een beetje... we reden al 160 en hij kwam voorbij zetten alsof ik remde

Dat scheelde ook niet even een beetje... we reden al 160 en hij kwam voorbij zetten alsof ik remde

Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
gisteravond naast een Beamer 3 serie, volgens mij een 318 ofzo.....gast vloog zo wat de bocht uit en had de hele baan nodig waar ik gewoon netjes binnen de lijntjes bleef.
Geen partij natuurlijk voor de Twingo, de bestuurder kon het waarderen want bij het passeren verderop hield ie even in en stak een duim op, zijn witte tanden bloot lachend.
Klein Surinamertje had schik..........
Geen partij natuurlijk voor de Twingo, de bestuurder kon het waarderen want bij het passeren verderop hield ie even in en stak een duim op, zijn witte tanden bloot lachend.
Klein Surinamertje had schik..........

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Fatsoenlijke auto kopen die WEL vooruit gaat ?GJ schreef:Zo, ik post hier ook maar eens een keertje.
Kwam net in Nijmegen bij de Anac de snelweg af en toen kwam er ineens een Toyota MR2 achter me aan geknalt dus bij het stoplicht ff gas erop.
Stond er echt van te kijken dat ik hem niet heel erg super kwijt reed. Ik won wel maar viel me vies tegen, had makkelijker verwacht.
(Hopelijk doen die nieuwe camera's trouwens echt niks)
Misschien dat iemand uit Nijmegen de bewuste auto kent. Een zwarte MR2 van na 2000 met erg blauwe xenon en leds. Een flinke taartschep en rode reflecterende randjes op de velgen.

Of heeft zo'n MR2 dikke specs ?
Een standaard MR2 moet ik met alle gemak kunnen hebben.
Vraag me dus af of het met dit ding niet zo is dat niet alleen de buitenkant flink is aangepakt maar ook de motor.
Vraag me dus af of het met dit ding niet zo is dat niet alleen de buitenkant flink is aangepakt maar ook de motor.
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Je hebt hem wel uit de 6 gehaald he?
Gister half verloren van een polo tdi met de laguna, tot de 100 was hij sneller (ongeveer een auto lengte). Boven de 100 kwam ik hem toch weer langzaam voorbij (luchtweerstand?) & bij 160 gaf hij het op.

Gister half verloren van een polo tdi met de laguna, tot de 100 was hij sneller (ongeveer een auto lengte). Boven de 100 kwam ik hem toch weer langzaam voorbij (luchtweerstand?) & bij 160 gaf hij het op.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Vandaag snelweg op tegen een Vr6 golf 3 vs Willie was een heel stuk sneller had toch meer verwacht van die golf vr6'sjes
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 10 dec 2007 9:35
- Locatie: Leiden
Sommige lopen std loeihard en andere zijn niet vooruit te branden.Clio1985 schreef:Vandaag snelweg op tegen een Vr6 golf 3 vs Willie was een heel stuk sneller had toch meer verwacht van die golf vr6'sjes
Heb er 2 jaar geleden 1 gehad voor handel en die liep toch echt serieus hard.
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: za 2 aug 2008 9:47
- Car: Meg 3RS 310 wiel pk
- Locatie: Nederland (Den Haag)
Max vermogen is trouwens 180pk met een gewicht van 1180kilo zelf heb ik er een gehad met een chip.Clio1985 schreef:We hebben het 2 maal geprobeerd en ik bleef weg.
Gegevens Audi:
topsnelheid7,8 s acceleratie 0-100 km/u
max. vermogen 160pk
Gechipt naar 210 pk.
Mijn willie heb een ander compleet rvs uitlaatsysteem van eps? op de bon staat (http://www.uitlaten.com) en K tec (race) kat vervanger.
En heb er nog een gechipte chip bij van Menno maar die lig thuis dus die zit er niet in twijfel nog om deze erin te doen.
Sprint zal de willie wel winnen tot de 120!!! daarna zal de A3 iet wat uitlopen 280nm koppel en een hogere top.
net op de snelweg willie vs. mg zt 190 1-0
vanaf de 120 tot ongeveer 190, ik bleef rustig aan uitlopen
daarna willie vs. golf 4 gti 1-0
vanaf 140 in de 5, liepen precies gelijk op en bij de 190 begon ik uit te lopen
vanaf de 120 tot ongeveer 190, ik bleef rustig aan uitlopen
daarna willie vs. golf 4 gti 1-0
vanaf 140 in de 5, liepen precies gelijk op en bij de 190 begon ik uit te lopen

Clio 16V Achterberg vs Nissan micra 1-0
Ik moest afremmen voor een stoplicht, hij reed nog 100 dus denk ik steek hem er zo voorbij...
Dat hij nog naast me reed ging ik alweer harder
Hij dat ding doortrekken tot de 160.... Toen heb ik maar volgas geven en weggetrokken
Volgende stoplicht zat ie bar tekijken watvoor auto ik nou had

Ik moest afremmen voor een stoplicht, hij reed nog 100 dus denk ik steek hem er zo voorbij...
Dat hij nog naast me reed ging ik alweer harder

Hij dat ding doortrekken tot de 160.... Toen heb ik maar volgas geven en weggetrokken

Volgende stoplicht zat ie bar tekijken watvoor auto ik nou had

R19 16V '91



-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
@Jeff, dat kan niet
een micra komt niet boven de 150
Jo, gewoon even voor de beeldvorming gezien jij heel veel auto's pakt met je 21, hoe snel zit die op de 100? Of heb je geen idee...


Jo, gewoon even voor de beeldvorming gezien jij heel veel auto's pakt met je 21, hoe snel zit die op de 100? Of heb je geen idee...
we hebben ooit eens geprobeerd met een ordinaire Gtech. We hebben toen 5.2 gemeten maar of dat juist is durf ik niet te beweren. De positionering van dat ding was een drama. Héél af en toe waag ik me wel eens aan een 400 en beste opgemeten tijd tot hiertoe was 12.6 met een de koffer vol gereedschap en andere zooi. Naar ik begrepen heb was dit een heel snelle tijd maar daar gaat het mij niet om. Feit is dat ik die auto gebouwd heb naar eigen kunnen, en dat hij het nog steeds doet. Starten, rijden, trappen en heel blijven. Kwil hier ni de dikke jan uithangen maar aangezien het bovenstaande heb ik het toch netjes voor mekaar.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat het ook nog betrouwbaar is maakt het natuurlijk wel helemaal mooi inderdaad
Die 12.6 is sneller als een AM vanquish V12 en net zo snel als corvette Z06, dus dat is wel ziek snel
http://homepage.powerup.com.au/~slunk/400m.pdf

Die 12.6 is sneller als een AM vanquish V12 en net zo snel als corvette Z06, dus dat is wel ziek snel

http://homepage.powerup.com.au/~slunk/400m.pdf
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Jo, maar wat is het gemeten vermogen en koppel dan van je 21?
Hij ging op mijn teller toch 160...Maarten-Jan schreef:@Jeff, dat kan nieteen micra komt niet boven de 150
![]()
Jo, gewoon even voor de beeldvorming gezien jij heel veel auto's pakt met je 21, hoe snel zit die op de 100? Of heb je geen idee...
Harder ging die ook niet

Misschien was hij wel dik GETJOENED!!!
R19 16V '91
..jouw...


in normale omstandigheden rond de 300 en 475 adw, momenteel door testwerk 265 en 440 adw. In september worden de upgrades doorgevoerd en dan zien we wel waar ik uitkom. Mssn gaan we wel eens met nitrous aan de gang.indolicious1980 schreef:Jo, maar wat is het gemeten vermogen en koppel dan van je 21?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Achterberg sticker op zijn blokJeff rsi schreef:Hij ging op mijn teller toch 160...Maarten-Jan schreef:@Jeff, dat kan nieteen micra komt niet boven de 150
![]()
Jo, gewoon even voor de beeldvorming gezien jij heel veel auto's pakt met je 21, hoe snel zit die op de 100? Of heb je geen idee...
Harder ging die ook niet![]()
Misschien was hij wel dik GETJOENED!!!

(is gein hoor, niet om je af te vallen)
Je AGTUHBERGH staat al in je sig, issie al dood?
ik dacht ook dat die bestonden maar in de database van autoweek kon ik em niet vinden dus zei maar niks 
