-jo- schreef:Als belg zijnde, dan doen wij iets héél erg fout, ofwel kunnen wij allemaal niet rijden.
Das de enige conclussie die kan gemaakt worden.
Ik denk dat als auto's elkaar niet veel ontlopen qua vermogens dat het verhaal op gaat, dan is het dus aan de driver wie het sprintje wint.
Maar ik ben van mening dat je 1 of meer secondes verschil niet even dicht rijdt met reactie vermogen en wat je verder nog meer kan aandragen.
Ik heb met de Clio best wel moeite gehad om sommige achter me te laten omdat de auto van de ander net even minder was maar er wel een licht veertje aan het stuur zat.
Aan de andere kant, heb met de Clio ook wel een 535D het lastig gemaakt, alleen die zat er wel met 4 man in anders was ik vermalen geweest tot gehakt.
Wat je in dit topic moet lezen en voor ogen moet houden is de leut die je kan hebben door het de ander met beter of gelijkwaardig gemotoriseerd materieel te kunnen verbazen.
Neem het verhaal hierboven van een 5GTT die 200+ rijdt op de GPS achter een dikke bak.
Dan verlies je nooit maar schep je verbazing........onbetaalbaar!!
Heb dit ook gehad met een gast die verbaasd was over de Clio RS, had wel verloren van hem maar gaf toe dat hij wel moest doortrappen om er naast en voorbij te komen.
En dan de mond die openviel bij het horen van een 2.0 en 172 pk onder de kap in zo'n klein karretje....dat maakt je verlies ruimschoots goed.