Friday Nightmeeting Oss
ik had al zo'n vermoeden dat het om registratie ging, naar mijn idee willen ze de hatertseweg ontzien van verkeer en alles via de graafseweg leiden. Prima plan lijkt me zo, als ze maar doorrijden. Ik rijd er standaard 80 

heb die camera's daar ook gezien, rij tegenwoordig in stad maar gewoon 50, blazen doe ik wel op de snelweg of in 80km wegen achteraf
met die nsb'ers met 3poot of lasergun weet je het ook nooit 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik vind t de laatste tijd wel weer erg rustig in nijmegen moet ik zeggen... 

Dan let je niet goed op 
Ik kom ze nog heeeel regelmatig tegen!

Ik kom ze nog heeeel regelmatig tegen!
Megane R26 -> Megane 4 RS
dan rijd ik zeker de juiste routes 

Er zijn gelukkig nog zat plekken waar je wel kunt spelen. 

gelukkig wel... nu nog een auto 

om met Johnny Flodder te spreken "Ik dacht het wel ja!" 
Bel is zowiezo vanaf begin oktober weg, dus dan heb ik zowiezo zeeen van tijd

Bel is zowiezo vanaf begin oktober weg, dus dan heb ik zowiezo zeeen van tijd

ik zeg toch ook... "zowiezo" 

ja hoor chef champignon.. ik doe mijn plannen weer eens uit de doeken, wordt meteen weer de grond in gebeukt.

daarna? ik had plannen om dat ervoor te doen 

heb je die 19 de deur uit geschopt?Haas schreef:gelukkig wel... nu nog een auto

@Haas, hoeveel wagens staan er nu wel niet op je lijst

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
19 is er nog.... denk ik ... al lang niet gezien 

als je wil rij ik er wel een rondje in, rotten de schijven niet vast etcHaas schreef:19 is er nog.... denk ik ... al lang niet gezien

Haas schreef:ik vind t de laatste tijd wel weer erg rustig in nijmegen moet ik zeggen...
Het is ook de goden verzoeken natuurlijk om dit hardop uit te spreken....... Ben gisteravond geflitst

erg stom... hatertseweg. Hij stond achter een bedrijfswagen geparkeerd, dus vanaf de straat kon je hem niet zien; rechts stond hij met 2 wielen op de stoep.
Laatst gewijzigd door Haas op vr 28 mei 2010 8:52, 1 keer totaal gewijzigd.
das ook een lekkere.... 
Sja, het bij mij (helaas) maar een aantal maanden stil geweest met de fanmail. Gelukkig reed ik niet uberhard, ik gok iets van 65, dus dat valt mee.

Sja, het bij mij (helaas) maar een aantal maanden stil geweest met de fanmail. Gelukkig reed ik niet uberhard, ik gok iets van 65, dus dat valt mee.
Don't say I didn't warn you 
Wel klote natuurlijk om geflitst te worden.

Wel klote natuurlijk om geflitst te worden.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo ben ik laatst aangehouden met de 19 16V bij Wezep.. de beste man kon geen meting doen, ergens was dat wel goed ook.Tim schreef:Ik kon afgelopen week tussen Assen en Hoogeveen nog met op tijd met gierende banden genoeg afremmen voor de flitser op de A28. Toch wel lekker als het dan goed gaat

iemand met veel geld nog een burgerking beginnen? Die griek in Malden/Molenhoek bij kruispunt richting A73 is afgefikt 
ik zie mogelijkheden! Grote parkeerplaats, idiale ligging en die vervallen griek is er mee gestopt blijkbaar

ik zie mogelijkheden! Grote parkeerplaats, idiale ligging en die vervallen griek is er mee gestopt blijkbaar

is die afgefikt ja? wanneer?
Ik zag het net ook. Volgens mij was de politie nog een sporenonderzoek aan het doen.
PS Iemand zin om vanavond de stad in te duiken?
PS Iemand zin om vanavond de stad in te duiken?
Zal mij benieuwen of ze nog iemand vinden, er brandde daar regelmatig licht....Het verhaal gaat dat er in het verleden wel eens illegale bewoning in het pand was. Maar de brandweer had geen aanwijzingen dat dat nu ook nog het geval was. Volgens omwonenden was op de eerste verdieping van het pand regelmatig licht aan en leek het erop dat er wel iemand woonde.

Ik snap dat niet hoor... Toen 2 jaar geleden en 4 jaar geleden op de rijksweg met kerst een huis afbrandde duurde het ook zeker een half uur voor de brandweer ergens water vandaan kon toveren... Lekker vooruitzicht mocht het bij mijn pa en ma ooit fout gaanVolgens getuigen had de brandweer de nodige moeite om brandkranen te vinden voor het bluswater. Volgens officier van dienst Jacobs heeft het zoeken naar water nauwelijks de bluswerkzaamheden vertraagd.

Ik bemoei me er ook nog ff mee... In Arnhem en Nijmegen zijn op bepaalde wegen camera's geplaatst om te meten hoe vaak jij er overheen rijdt. Jouw kenteken gaat dus telkens op de foto. Is om te meten hoeveel een eventuele km heffing gaat opleverenHaas schreef:weet eigenlijk niet meer of ik het al gepost had, maar wie weet waar die camera's op de graafse- en hatertseweg op de brug voor zijn? Het lijken mij gewoon registratiecamera's om te kijken hoeveel verkeer waar rijdt, maar ik weet t niet zeker. Iedereen rijdt daar altijd zo langzaam... alleen ik knal altijd redelijk door. Ik was er van overtuigd dat het geen snelheidscamera's zijn, maar mijn geweten begint te knagen....

Niet jij specifiek natuurlijk