Ik wil alleen aangeven dat je echt een bloedmooie auto hebt, super auto.

edit: deze auto http://img189.imageshack.us/img189/4973/p1020676e.jpg
255 moet kunnen op de gpsTjabel schreef:afgelopen zondag op de a2,serieus hard 230km/h tegen een Buell motorfiets,de alpine trekt regelmatig motorrijders aan.......
Zorg wel dat je tank vol is anders wil tie misschien gaan vliegen. En da kan die nietLuco/Alpine-racer schreef:255 moet kunnen op de gpsTjabel schreef:afgelopen zondag op de a2,serieus hard 230km/h tegen een Buell motorfiets,de alpine trekt regelmatig motorrijders aan.......![]()
![]()
klopt ,reservewiel ligt al voorin,en tank was vol,alleen die is snel leeg als je gas geeftGerryTT schreef:Zorg wel dat je tank vol is anders wil tie misschien gaan vliegen. En da kan die nietLuco/Alpine-racer schreef:255 moet kunnen op de gpsTjabel schreef:afgelopen zondag op de a2,serieus hard 230km/h tegen een Buell motorfiets,de alpine trekt regelmatig motorrijders aan.......![]()
![]()
Kijk je uit met die snelheden...., boven de 100 te hard is auto + rijbewijs in beslag he....Tjabel schreef:afgelopen zondag op de a2,serieus hard 230km/h tegen een Buell motorfiets,de alpine trekt regelmatig motorrijders aan.......
ik heb een fietsenwinkel,dus ik kan fietsenIvo van Achthoven schreef:Kijk je uit met die snelheden...., boven de 100 te hard is auto + rijbewijs in beslag he....Tjabel schreef:afgelopen zondag op de a2,serieus hard 230km/h tegen een Buell motorfiets,de alpine trekt regelmatig motorrijders aan.......
Dan nog was hij al langere tijd oranje en daar moet je ook voor stoppen, alleen groen is vrij om door te rijden.tutuur schreef:was al over de streep voor het stoplicht op rood sprong (100% zeker) maar meneer de agent zag het beter van 250m afstand(onterecht dus)
en het lullige gedeelte was dat 15min later de stoplichten uit gingen
Zal wel een 335i zijn.Patrick.B schreef:bmw 3 serie (99-XS-PV) vs clio rs
2-0
Damnz dat ding was snel.
Volgens rdw gegevens 306 pk
Kwam ook eens 335i tegen in Amersfoort die wilde ook wel even een potje sprinten tegen m'n 19 16v, mwah de eer maar aan mezelf gehouden en netjes de max snelheid geredenPatrick.B schreef:bmw 3 serie (99-XS-PV) vs clio rs
2-0
Damnz dat ding was snel.
Volgens rdw gegevens 306 pk