ACT: Velgen en velgmaten
kan idd een bepaald type eta beta zijn. als je de echte wil zijn het Kahn RS-R wielen
Immer wieder die verdammte Holländer
imitatie hè
asjeblieft, Eta Beta EB51
http://korstbanden.nl/vaste_html/velgen_etabeta.htm
http://www.auto-option.fr/php/template. ... 381&lang=1
http://korstbanden.nl/vaste_html/velgen_etabeta.htm
http://www.auto-option.fr/php/template. ... 381&lang=1
NP
heb jij trouwens een andere Google als ik?
heb jij trouwens een andere Google als ik?

das zwitserland 
denk dat jij china bedoeld, die gaat gelijk door naar .jp

denk dat jij china bedoeld, die gaat gelijk door naar .jp

Wie kan me helpen aan een set centreeringen van 68 naar 60,1?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Heb die vent gemaild,nog geen reactie.
Er staat in de papieren echt 68 voor het naafgat
Er staat in de papieren echt 68 voor het naafgat

Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Contacteer:
ik heb nog een setje liggen denk ik, zal vanavond wel even kijken
Hoor graag van jesieger everts schreef:ik heb nog een setje liggen denk ik, zal vanavond wel even kijken

Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Contacteer:
helaas..
wat ik heb liggen is 70 --> 60,1
wat ik heb liggen is 70 --> 60,1
Had het berichtje al ergens anders geplaatst maar dit lijkt me meer de juiste plek...
Heeft iemand trouwens idee of de RS velgen passen onder een normale Twingo II (dynamique). Volgens mij hebben die RS velgen een gigantische ET-waarde en wordt het lastig. Of is het wel passend te krijgen met bijvoorbeeld spoorverbreders?
Heeft iemand trouwens idee of de RS velgen passen onder een normale Twingo II (dynamique). Volgens mij hebben die RS velgen een gigantische ET-waarde en wordt het lastig. Of is het wel passend te krijgen met bijvoorbeeld spoorverbreders?
iemand bekend met de Falken FK452 als daily bandje? Maat 205/40/17.
dat is niet verkeerd! is de r1r ook een semi of tussen straat en semi in?Jean-Paul-S schreef:Beetje offtopic aan het gaan maargoed, r1r is uit te halen voor 150 inclusief verzenden (2 stuks). Maat 195-50-15.
ik lees hier allerlei et waarden maar wat is de orginele van een clio 1.8 16v?
bij mij wil ik de velgen even checken op de et waarde
alvast bedankt
bij mij wil ik de velgen even checken op de et waarde
alvast bedankt

volgens mij was dat ET38? of 35...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Clio 16V 2.0
schoepenwielen zijn 33
jo.......
heb een eeuwigheid geleden een setje velgen op de kop getikt voor een appel en ei, ze zijn niet het mooiste meer. Nu wil ik ze eigenlijk in een kleur hebben om ze weer te gaan gebruiken, maar wat kan ik dan het beste doen, spuiten, poedercoaten of wat? Het moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien, maar ga er geen godsvermogen aan uitgeven...
Stoeprandschade draait men meestal af heb ik het idee, maar vullen ze dit ook wel eens door te lassen bij diepere groeven of?
Alle info is welkom
heb een eeuwigheid geleden een setje velgen op de kop getikt voor een appel en ei, ze zijn niet het mooiste meer. Nu wil ik ze eigenlijk in een kleur hebben om ze weer te gaan gebruiken, maar wat kan ik dan het beste doen, spuiten, poedercoaten of wat? Het moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien, maar ga er geen godsvermogen aan uitgeven...
Stoeprandschade draait men meestal af heb ik het idee, maar vullen ze dit ook wel eens door te lassen bij diepere groeven of?
Alle info is welkom

die speedlines van mij heb ik laten poedercoaten. Kosten waren volgens mij 50 euro per velg. of je doet het op zijn wheeler dealers met spuitbus

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Stoeprandschade word er juist vaak uitgeschuurd met een vlakschuurmachine. Zo heb ik destijds ook m'n 309 velgen ook weer helemaal vlak gekregen. En die waren slecht hoor hee.
Verf eraf halen met verfafbijt, bij voorkeur wel buiten hehe.
Dan gewoon krant op de bank en op schoot en lekker voor de TV gaan zitten met een schuurpapiertje en na 4 avondjes heb je weer mooie kale velgies.
Fancy kleurtje tegenaan en even aflakken met blanke lak, om het er niet meteen weer af te laten waaien.
Lekker cheapo en houd prima
Verf eraf halen met verfafbijt, bij voorkeur wel buiten hehe.
Dan gewoon krant op de bank en op schoot en lekker voor de TV gaan zitten met een schuurpapiertje en na 4 avondjes heb je weer mooie kale velgies.
Fancy kleurtje tegenaan en even aflakken met blanke lak, om het er niet meteen weer af te laten waaien.
Lekker cheapo en houd prima

-
- Car: R19.R
Wat steven zegt, ook mijn werkwijze geweest, nu 2 jaar verder en ook i.c.m. ferodo DS3000. Overigens, zonder blanke lak maar waait er niet af
Zoals je ziet nog steeds in redelijke staat:
[img]http://clubrenaultsportives.ath.cx/imag ... G_2632.JPG[/img]
Zoals je ziet nog steeds in redelijke staat:
[img]http://clubrenaultsportives.ath.cx/imag ... G_2632.JPG[/img]
-
had dat kappie nu ff wit geblaft man 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Heb je daar ook met ds3000 mee gereden :o goed verfie dan!
ga je met ds3000 op straat rijden dan?
-
- Car: R19.R
Nee tuurlijk niet
alleen op het circuit
@Martijn, euh jah, kapjes kwamen later als het spuiten
Die moeten eigenlijk nog een keer wit ja
Verfie was ik geloof zelfs een automat verfje

@Martijn, euh jah, kapjes kwamen later als het spuiten

Die moeten eigenlijk nog een keer wit ja

Verfie was ik geloof zelfs een automat verfje

Zo ik heb een set Azev A's van m'n schoonvaders BMW cabrio hier liggen, daar zit een gedraaide velgrand en klein stukje velgbed van meegenomen.
Uiteraard laat de lak los en heb je nu van die vieze corrosievlekken erop zitten. Of ik dat kan opknappen, nouja vooruit.
De verf van de velg zelf is nog best knap, dus ik wil eigenlijk alleen de rand weer ff netjes maken en ook maar iets polijsten dan.
Zit niet echt te wachten op blauwe vingers van het schuren, iemand een idee hoe ik dat stukje velgbed makkelijk machinaal kan doen?
En dan polijsten met zo'n lappenschijf en commandant of is er nog wat beters?
Blanke lak op iets gepolijsts werkt niet echt he?
Uiteraard laat de lak los en heb je nu van die vieze corrosievlekken erop zitten. Of ik dat kan opknappen, nouja vooruit.
De verf van de velg zelf is nog best knap, dus ik wil eigenlijk alleen de rand weer ff netjes maken en ook maar iets polijsten dan.
Zit niet echt te wachten op blauwe vingers van het schuren, iemand een idee hoe ik dat stukje velgbed makkelijk machinaal kan doen?

En dan polijsten met zo'n lappenschijf en commandant of is er nog wat beters?
Blanke lak op iets gepolijsts werkt niet echt he?
-
- Contacteer:
Velg op achterwiel, wiel opkrikken, starten en in de versnelling zetten. schuurpapiertje er tegenaan en hoppa!
Oh ja doe je dit bij een voorwieldrijver dan op de voorwielen en check effe of er een difflock op zit. Voor de vierwielaandrijvers, 2 wielen omhoog en een maatje zoeken, gaat nog sneller.
Op eigen risico
Groeten Michiel
Oh ja doe je dit bij een voorwieldrijver dan op de voorwielen en check effe of er een difflock op zit. Voor de vierwielaandrijvers, 2 wielen omhoog en een maatje zoeken, gaat nog sneller.
Op eigen risico

Groeten Michiel