-jo- schreef:Tom, ik was nu al niet meer over die turbo bezig maar eerder over de algemene opbouw.
Vooral dat laatste in je zin slaat de nagel op de kop. Sommige mensen hebben een onnatuurlijke aantrekkingskracht naar de laagste prijs. Of dat wijsheid is laat ik in het midden en spreek ik me niet over uit. Wellicht zal dat besluit genomen worden naargelang de budgetaire mogelijkheden.
Dat is waar. Maar ik ga hem zeker niet in elkaar rommelen. Ik heb ook een budget auto, met remklauwen van de RS met de adapterset van Bart V, een leuke Matter rolkooi.
Motorisch heb ik zo mijn eigen idee bij de vijf en dat is sowieso een MB injectie kit, maar ik maak wel zelf mijn slangenwerk. Sowieso simpeler, eigen slangen, geen dure coppercore rad maar gewoon een grotere, waar de aansluitingen beter uitkomen dan dat hopeloos ding origineel (die slang langs de dynamo). Geen dure Samco, maar gewoon buis en samco waar ik flexibiliteit nodig heb.
Ik ben zeker niet uit op het uiterste, maar wel op het simpelste (en dus het meeste fault-proof).