ACT: Clio16V
de aller eerste 16v hebben een gescheiden pomp en vlotter. deze clio's hebben ook 2 "luikjes" in de bodem.
dan zijn daar ook weer 2 versies in. ik ken toch meedere 16v met een extra luikje. deze is standaart alwel dicht getaped.
-
- Über-Spammer
Bij alle 16v's nooit gezien, alleen vlotter zoals Rob zegt. Hebbie een foto ervan?Geert schreef:de aller eerste 16v hebben een gescheiden pomp en vlotter. deze clio's hebben ook 2 "luikjes" in de bodem.
Cup Clio's hadden dit zelf gefabriekt, vanaf het eerste jaar dat ze reden. Alleen al om die reden lijkt het me vaag dat ze een aparte carros bouwen voor alleen de pomp

-
- Über-Spammer
Cup clio is coupe, maar dan meestal zonder kenteken. Een Clio 1 met af fabriek 2 luikjes (behalve coupe, cup of hoe je het ook noemen wilt) bestaat naar mijn weten gewoonweg niet

-
- Über-Spammer
dus een met zg-hv kenteken is dat geweest
? Of import kan natuurlijk ook.

-
Nog even een vraagje tussendoor.
Wat heb je nodig om phase 2 stootlijsten op een phase 1 te kunnen monteren?
Of is dit niet mogelijk?
Wat heb je nodig om phase 2 stootlijsten op een phase 1 te kunnen monteren?
Of is dit niet mogelijk?
-
- Über-Spammer
Past gewoon, geen probleem 

-
- Contacteer:
Zo, nu mag ik mij ook eens melden hier haha.
Iemand die weet, hoe tussen de tellerbak, en de metertjes dat plastic tussenstukje hoort te zitten, en hoe je daar bij kunt komen?
En kun je Phase 2 lampen zo wisselen met Phase 1 lampen, en de strip idem dito? Dus Phase 2 op een 1. En grilletje van een Phase 2, past dat of wat mij nog bijstaat dat die andere gaten heeft en alles?
Iemand die weet, hoe tussen de tellerbak, en de metertjes dat plastic tussenstukje hoort te zitten, en hoe je daar bij kunt komen?
En kun je Phase 2 lampen zo wisselen met Phase 1 lampen, en de strip idem dito? Dus Phase 2 op een 1. En grilletje van een Phase 2, past dat of wat mij nog bijstaat dat die andere gaten heeft en alles?
van de strip staat 2 posts hierboven
lezen he limburger 

-
Phase 1 en 2 lampen kunnen inderdaad gewoon.
De grill heb je 2 aparte klipjes nodig om ze te monteren.
Ik heb er nog wel 1 voor je liggen stuur maar een pm.
De grill heb je 2 aparte klipjes nodig om ze te monteren.
Ik heb er nog wel 1 voor je liggen stuur maar een pm.
Wat is het verschil vanaf fabriek dan tussen een
"Normale" 16v
"Coupé" 16v
"Cup" 16v ??
"Normale" 16v
"Coupé" 16v
"Cup" 16v ??
-
- Contacteer:
Halve topic gelezen staat het hier net boven me, thnx.tutuur schreef:van de strip staat 2 posts hierbovenlezen he limburger

Heeft iemand trouwens een wpb van een clio 16v online staan, dat maakt het leven wat gemakkelijker?

-
- Über-Spammer
Verschil zit hem in de ophanging, Cup heeft verder zwaardere veren en dikke torsies achter (al heeft een coupe dit miss ook?). De spoorbreedte van een cup/coupe is breder dan een std. 16v.alexs schreef:Wat is het verschil vanaf fabriek dan tussen een
"Normale" 16v
"Coupé" 16v
"Cup" 16v ??
Cup herken je hier aan het kenteken hier right?
Coupe aan dat gekke logootje op je deur?
Coupe aan dat gekke logootje op je deur?
normaal rijden rond de 80 bij snelweg rond de 100 bij gruwelijk vlammen 110 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Kuch, iemand een wpb van de clio online staan of die hij online kan zetten?
-
kopen? 2 tientjes man ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Inderdaad, dat hoeft de hoofdprijs ook niet te kosten. 

-
- Contacteer:
Owww, ik denk al, zullen wel duur zijn die gekke dingen. 2 tientjes bij de dealer of via mp?
-
- Moderator
- Car: MB
bij de dealer ga je het niet meekrijgen denk ik. In dyalogis zit toch een wphb? (iig in de oude versies wel). Haynes heeft ze ook voor de clio. Staat ook veel nuttigs in als je er nog niet zoveel kaas van hebt gegeten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik zou zeggen, kijk op Ebay. De Nederlandse versie is moeilijk te vinden, maar de Engelse versie heb je zo. Ik heb voor 15 euro, inclusief verzenden, eentje in nieuwstaat gekocht op Ebay bij iemand in de UK. Als je een beetje Engels kunt is het geen probleem, alleen soms moet je technische termen even googelen.
-
- Contacteer:
Dat moet wel goedkomen! 

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20616Johan Hogervorst schreef:Kuch, iemand een wpb van de clio online staan of die hij online kan zetten?

Nog even over mijn lekkende tank.. Was daarnet even bij Brezan langsgegaan om te vragen welke kit ik het beste kan pakken. Hij raadde me aan om de originele pakking te bestellen, omdat de kit door de benzine zal afbrokkelen en het lek dus terug zal komen..
Dus ik naar de Renault dealer en zocht hij het onderdeel voor me op. Ik kan het bestellen voor 20 euro.. Alleen ik zit met een dilemma, want ik heb het lek nooit gezien. Ik weet dus niet zeker of het lek bij de brandstofpomp zit of bij de vlotter. Indien het laatste het geval is, dan moet mijn tank er dus onderuit of ik moet een gat in het chassis slijpen..
Ik zat te denken om te gaan tanken en dan de dop van mijn brandstofpomp te halen. Dan kan ik zien of daar de benzine lekt. Nadeel is dat mijn interieur dan volloopt met benzine (de dop zit nu vastgekit). Iemand nog een suggestie hoe ik kan ontdekken of het lek bij de vlotter of de pomp zit?
Dus ik naar de Renault dealer en zocht hij het onderdeel voor me op. Ik kan het bestellen voor 20 euro.. Alleen ik zit met een dilemma, want ik heb het lek nooit gezien. Ik weet dus niet zeker of het lek bij de brandstofpomp zit of bij de vlotter. Indien het laatste het geval is, dan moet mijn tank er dus onderuit of ik moet een gat in het chassis slijpen..
Ik zat te denken om te gaan tanken en dan de dop van mijn brandstofpomp te halen. Dan kan ik zien of daar de benzine lekt. Nadeel is dat mijn interieur dan volloopt met benzine (de dop zit nu vastgekit). Iemand nog een suggestie hoe ik kan ontdekken of het lek bij de vlotter of de pomp zit?