Kunnen we de ALV gewoon bij de Mac houden voortaan.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Maar ja. ALV in de Ballenbak met als afsluiting zelf hamburgers bakken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ben benieuwd hoe links het altijd linkse nijmegen de komende 4 jaar weer gaat worden......
Zowat elke partij had op zijn pamfletten staan : Nijmegen moet geen racebaan worden, er moeten meer verkeersremmende en veiligheidsverhogende maatregelen getroffen worden.
Ik denk dan.. : "NOG MEER?!?!" Die lui zijn echt niet goed! En maar zeiken dat de lucht zo smerig is in de stad. Dan moet je nodig één grote startstop-baan maken met drempels om de 100meter...
Ferdy schreef:ik heb gestemd op de partij LPG te Grave
Luie Paarden Groep?
Wat moet dat voorstellen?
Gerald schreef:ik heb geprobeerd te stemmen,
maar ik zong zo vals dat ze de hoop hebben opgegeven.
Zelfs onder de doesj?
Tom schreef:ach, dat is niet enkel in Nijmegen volgens mij. Die dingen groeien sneller als paddestoelen. Echt komplete waanzin als je sommige straten ziet
En maar afvragen waarom de aanrijtijd van de hulpdiensten te lang is
ik vind al die paaltjes hier op de dijkjes geweldig!!!! Aankomen met 160 volin de ankers naar ze 3 en dan met 110 plof je precies ertussen door met gillende banden. En weer optrekken voor de volgende slalom
Deed het vandaag ook ff zat gelijk em vriendin op schoot
lekker met je dorpel over de grond als je te hard door de bocht gaan
we hadden van de week een Aygo met sportpakket.... Ding ging nog een beetje de bocht in.... Heb dan brede sloffen en verlagings veren. En dan nog vind ik het geen auto.....