Sja, ouder worden...ik heb er allemaal niet zo'n last van. De daily gaat straks lekker tegen het asfalt en een vriendin die geen kinderen wil is natuurlijk helemaal genieten

Chris schreef: Ik pak er nog maar eens een bakkie koffie bij, en ga maar eens kijken bij ze...
jammer zeg!Chris schreef:Sinds ik GT Turbo rijd gebruik ik die olie. Werd me destijds geadviseerd door de Renault dealer waar ik werkzaam was. Met geen enkele GT heb ik lekkages of olieverbruik gehad, dus het zal wel goed zijn...![]()
Helaas is het (voorlopig) einde oefening, het turbohuis aan de uitlaatzijde is gescheurd, en waarschijnlijk is ook het asje gebroken...![]()
Jochem zal zsm met zijn technische verslag komen...![]()
Ik had zo'n zin in CPZ aanstaande zaterdag...
Daarom. Maar dit zat niet echt in mijn hoofd zeg maar...Lex schreef:Ach, pak je toch 1 van de andere
he he heHessel schreef: Zie ons overigens nog op die vangrails afschuiven Chris
doel je op het blok wat bianca heeft opgehaald ?Chris schreef: Ik heb wel eens eerder voor weinig een blokkie gekocht voor mijn zwarte 16V... Dat was geen succes!
Valt reuze mee,gas los bij 120 maakt meer herryChris schreef:Dat is ook iets waar ik een beetje "bang" voor ben... Had het er net nog met Jochem over...Merijn schreef:Totdat je er een uur in zit bij 120 kph...
Hij is kapot ............ik heb het gesloopt, jammer hoorChris schreef:Jochem zal zsm met zijn technische verslag komen...![]()
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]Jochem de Haas schreef:Hij is kapot ............ik heb het gesloopt, jammer hoorChris schreef:Jochem zal zsm met zijn technische verslag komen...![]()
Florus schreef: Trek 'm gewoon van die andere BS af.....
Ik denk steeds meer dat de oorzaak ligt in het ontbreken van die steun, waardoor alles op de turbo leunde... En misschien dat de laatste klap op Zandvoort alles verergerd/versneld heeft...Jochem de Haas schreef:Hij is kapot ............ik heb het gesloopt, jammer hoor
Die is er niet.-jo- schreef:Wat is nou het probleem ?
Ja idd ik had jou aan de lijn .....maar de wachttijd was wel net zo lang als de anwb ..sterker nog je bent heel niet geweestFlorus schreef:Hier is ie zeker de ANWB aan 't bellen.....?
Man ben net 2 weken geleden geweest ......Lex schreef:Het wordt wel weer eens tijd voor een kappertje Haassie
Laten we er 2 van maken ...dan hoef ik me niet te haasten-jo- schreef:voor Jochem is dat maar een uurtje werk om die blazer te wisselen. Wat is nou het probleem ?
Ik zal wel ff een nieuwe maken van een beetje dikker materiaal a.s vrijdag...dan zijn we van dat probleem afChris schreef: Ik denk steeds meer dat de oorzaak ligt in het ontbreken van die steun, waardoor alles op de turbo leunde... En misschien dat de laatste klap op Zandvoort alles verergerd/versneld heeft...