-Ray- schreef:kicken gek..... ga morgen me gear klaarmaken, als ik je filmpie zo zie krijg ik al aardig de kriebels! mooi weer man, en zo te zien goeie sneeuw.
was jij in Konigsleiten? welk gebied is dat?
Sneeuw was redelijk, beetje slechte basis en hier en daar kwam het gras er wel doorheen, filmpje was smorgens om 09:30 op de laatste dag, dan is de piste nog vers en durf ik wel te filmen.
Dit was het laatste jaar met m'n huidige snowboard en had 'm maar niet laten slijpen en waxen omdat er toch een nieuwe moest komen en ben een paar keer hard op m'n bek gegaan omdat dat ding zo bot was als de kont van sinterklaas, rond een uurtje of 14:00 waren de piste's echt belabberd slecht
Voor volgend jaar moet er een nieuw snowboardje onder de voeten en ik ben toe aan een nieuwe snowboardbroek, die is gesneuveld toen ik off-piste achter een boompje bleef hangen
Königsleiten ligt boven Gerlos/Zell Am Ziller iets links van Mayrhofen, prima stukje sneeuw daar altijd en al 4 jaar achter elkaar Zon daar in de tijd dat ik daar kom, al was het afgelopen week dus 2 dagen minder. volgend jaar waarschijnlijk weer die kant op.
Hier voor een jaar of 5 in Frankrijk gezeten bij Valfrejus/Val Thorens en dat beviel ook wel, al vind ik de piste's in Oostenrijk wat mooier
Ook nog 2 jaartjes in Zwitserland geweest, in Haute-Nendaz, mooie piste's maar een flink stuk duurder daar. Daarbij was het een kloten eind lopen naar de eerste lift naar boven en daar heb ik een pest hekel aan. In Königsleiten kan ik naar het appartement toe snowboarden als er genoeg sneeuw ligt (wel het laatste stukje over de openbare weg

)
Jij moet dus nog Ray ?