reset service teller

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
uka
Contacteer:

op mijn laguna van 2003 kan ik niet service teler reseten.
bij het boordcompyter heb ik geen reset knoop .
kunt iemand mij helpen A.U.B
ik heb geprobeerd met het knoop die op het eend van ruitewisser zich beviend om te reseten maar is mij niet gelukt.Hij springt vel op knipperende null maar ik krijg niet de 30000 d op de servisteller
Alpine
Contacteer:

Knop langer ingedrukt houden kan wel eens helpen
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Patrick

Nu moet ik even goed nadenken, ik heb dat wel bij de laguna van mij gedaan gekregen maar ben even kwijt hoe het ook weer moest.
Er was iets met de dagteller die moet je draaien een seconde of 5 en dan zou het moeten gaan knipperen en dan was iets met indrukken erna of auto van contact en weer opnieuw op contact.
Ja precies weet ik het niet meer daar het zeker 3 jaar geleden is dat ik het gedaan heb en daarna ook nog bij de volvo gedaan dus loopt een beetje door elkaar.

Het is gewoon heel simpel,..................... als je het weet :lol:

Maar probeer dat eens en anders even een pica van je dash, dan kan ik het beter recallen :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

Zitten er niet 2 staafjes in het klokken paneel?
Mocht het zo zijn beide omdraaien en minstens 3 seconden vast houden.

Krijg hoofdpijn van het diep nadenken :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Maarten-Jan
Car: R19.R

gewoon op stand service zetten en de knop op de stengel 10 seconden ingedrukt houden, sleuteltje gaat eerst knipperen en daarna springt ie op 20.000.
uka
Contacteer:

er zijn geen stafjes bij klokken panel bij mijn laguna van 2003 maar wel gezien bij laguna van 2000/2001
dat is het probleem want ik krijgt weel met lange houden van het knop op het eeind van ruitewisser op null.
de null kniperd par keer en springt op gewoon 5 streepjes in plaats van 30000 km ook als ik langer ingedrukt houd na het knipperende null.
Ik heb het idee dat in combinatie met en andere knop moet doen.b.v
knop op het eeind van ruitewisser+en andere???????????????,maar weleke dan????????????
ik heb geprobeerd met de toetsboord van CD-speler en paar andere combinaties,maar noog niet gelukt.
b.v.d Uka
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Probeer eens normale zinnen te typen, misschien dat we er dan wat van snappen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Laat de getallen eens precies 5 keer knipperen en laat dan los.

Damn, ik heb wel een vaker zo'n situatie gehad maar das ook alweer te lang geleden :~
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
uka
Contacteer:

Er zijn geen stafjes bij klokken paneel bij mijn laguna van 2003 maar wel gezien bij laguna van 2000/2001
dat is het probleem, ik krijgt het wel,de knipperende nul als ik langer inhoud van het knop op het eeind van ruitewisser.
de null kniperd par keer en springt op gewoon 5 streepjes in plaats van 30000 km ook als ik langer ingedrukt houd na het knipperende nul.
Ik heb het idee DAT In combinatie met en andere knop Moet doen.bv
knop op het eeind van ruitewisser + en andere ???????????????, maar weleke dan ????????????
ik heb geprobeerd met de toetsboord van CD-speler en paar andere combinaties, maar noog niet gelukt.
b.v.d Uka
uka
Contacteer:

Er zijn geen stafjes bij klokken paneel bij mijn laguna van 2003 maar wel gezien bij laguna van 2000/2001
dat is het probleem, ik krijgt het wel, de knipperende nul als ik langer inhoud van het knop op het eeind van ruitewisser.
de null kniperd par keer en springt op gewoon 5 streepjes in plaats van 30000 km ook als ik langer ingedrukt houd na het knipperende nul.
Ik heb het idee DAT In combinatie met en andere knop Moet doen.bv
knop op het eeind van ruitewisser + en andere ???????????????, maar weleke dan ????????????
ik heb geprobeerd met de toetsboord van CD-speler en paar andere combinaties, maar noog niet gelukt.
b.v.d Uka
Jacob Priem

Je kan hetzelfde berichtje blijven kopieren/plakken: duidelijker wordt het er niet op hoor...
uka
Contacteer:

[quote="Jacob Priem"]Je kan hetzelfde berichtje blijven kopieren/plakken: duidelijker wordt het er niet op hoor...[/quo
Hoi Jacob
Wat is niet duidelijk,2 keer de zelfde ging per ongeluk
heb je wel een idee hoe dat moet
a.v.b
Maarten-Jan
Car: R19.R

suc6

http://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=2871.0

In jouw geval de knop op de stengel vasthouden ipv de knop op het dash.
Plaats reactie