hoe bedoel je dat met erop knallen bedoel je? komt wel goed..tutuur schreef:ik denk het ook wel, alleen wens je veel sterkte met die banden
Beetje remreiniger op de band vuurtje er bij en BAM!
Aha, dus de kwaliteit van Nangkang wordt beter! Mooio zo, weer een betaalbaar alternatief voor de gevestigde orde!Willeon de Zoete schreef:Ik heb er ook getrokken Nankangs onder en heb al door diverse weersomstandigheden gereden, maar kan niet ontdekken dat ze nou zo erg slecht zijn qua grip.
de banden er om krijgen zal je wel lukken! ik bedoel meer het rijden zelf, heb je al eens gekeken hoe die banden er om komen te zitten?Dnns schreef:hoe bedoel je dat met erop knallen bedoel je? komt wel goed..tutuur schreef:ik denk het ook wel, alleen wens je veel sterkte met die banden
Beetje remreiniger op de band vuurtje er bij en BAM!
Ben niet echte en moraalridder ofzo en kan me wel een beetje voorstellen dat je met zo'n poetslap voorop de motorkap niet zo hard de hoek om gaat maar een beetje veiligheid heeft ook wel wat.. je zult toch eens moeten uitwijken ofzoMark Coupe schreef:Hij is echt niet de eerste die dat heeft hoor Tutuur....
beetje de spanning op peil houden dan gaat dat ook wel goed,
hij zal vast niet zo hard over rotonde's rijden zoals jij met je 5.
Denk ook even aan de gevolgen als die band ineens er af loopt op een afrit van een snelweg o.i.d., ik denk dat er wel meer gebeurd dan een stukgereden velg..MartijnG schreef:En dat baseer je op...?
Onveilig mn reet, rijden al genoeg voorbeelden rond op deze manier. Tuurlijk is het niet zoals voorgeschreven door de fabrikant, maar daar gaat het nu toch niet om? Tsja en als die band eraf glijdt (wat niet gebeurt in dit geval) dan rijd je alleen je velg stuk ja. Eigen schuld, dikke bult...
Inderdaad, ik heb 165-50-15 op 7 J.Mark Coupe schreef:Tja Willeon rijd ook op die set-up.....
Hoe strakker hoe beter..Niels V Dijk schreef:Hele goede keuze Dennis!Heb ook nog zitten denken aan die wielen in 16''.. Ik vind dit nog steeds het mooiste onder een Clio!
Simpel en toch super dik. Agja laten we het maar niet over de bandjes hebben.. Wij zijn het vast wel met elkaar eens