heeft er iemand een carpoint 7 lampen derde remlicht? had op me eerste clio derde remlicht en wil die nu op de 16v ook schroeven

Dus ik kan gewoon op dat metalen eindje van de remslang slaan dat door de beugel loopt op de bovenste foto? Ik heb er al een paar klappen op gegeven, maar er beweegt nog niks. Voordat ik de boel stuk mep...tutuur schreef:als je de remleiding los hebt haal je die aan de kant en dan kan je de remslang er gewoon uitbeuken....
Das een goeie, waarschijnlijk zit dat er nog omheen. Lastig te zien met al die roestRonald1916V schreef:Over het algemeen zit er een clipje overheen geschoven die je er van af moet halen, met wat wrikken trek je 'm dan zo uit de houder
Rammen op dat ding.. rammen..tutuur schreef:had ik moeten weten
Spoiler kopen met ingebouwde remlichten, en ook even zo'n strip achter de achterruit+Clio16v+ schreef:ik kan er natuurlijk ook nog 2 derde remlichten op hangen, dat je een lange remlicht heb van links naar rechts
Die coating heb ik er ook om zitten, bij mij kun je niet eens meer zien dat het staalomvlochten leidingen zijn omdat die coating helemaal dof is geworden omdat ze een paar keer flink heet zijn geweestTom schreef:vandaag dan de goodridge leidingkjes binnen gekregen. Viel me op dat daar zo'n mooie coating opzit. Is dat iets nieuws? of doen ze dat al lang?
En die klemmetjes van de week bij reno gehaald. Kosten 1,48 meen ik zonder btw.
Heb sowieso wel meer gehoord over Goodridge slangen voor een Williams die te kort zijn omdat je vaak Clio 16V slangen krijgt en bij een Willy de spoorbreedte wat breder is.Tom schreef:de huidige zijn juist nog langer (maar waarom ze nou niet juist vastzitten is mij eigenlijk ook nog een raadsel). Ik meen iets van een peus 205 ofzo. Maar het is iig een feit dat de originele rubberen leidingen iig nooit meer gaan passen met een 285mm ombouw.