hey ik ben Randy, 18 jaar en beginnende sportieve renault rijder.
heb een renault 5 gt turbo als project, heeft 6 jaar stil gestaan, koelslangen verstopt, remmerij moet gangbaar/vervangen worden en er moet laswerk aan gedaan worden i.v.m. roest.
de plan is om hem weer origineel te maken. (kan nog veranderen)
ben dus nog op zoek naar wat onderdelen zoals o.a. achterbank, gordels, remmerij, koelslangen, dorpels enz.
heb zelf ook nog een aantal onderdelen over die eventueel geruild of verkocht kunnen worden voor mijn project.
(zodra ik foto's van mijn project heb zal ik ze hier op het forum plaatsen.)
ben ook in het bezit van een renault clio grand prix no.16 van de 500 met williams motor, vooral optisch getuned waarmee ik weer vanaf april in rijd.
ben van plan me binnenkort ook aan te melden bij de club en hoop o.a. tips, hulp en onderdelen voor me project te krijgen.
gr Randy
[img]http://94.100.115.239/740250001-7403000 ... _wHVp.jpeg[/img]
[img]http://94.100.116.144/740250001-7403000 ... _-vBh.jpeg[/img]
[img]http://94.100.115.46/740250001-74030000 ... _mb70.jpeg[/img]
[img]http://94.100.115.75/740250001-74030000 ... _lSjJ.jpeg[/img][/img]
foto van mijn gtt hoe die er nu bij staat:
[img]http://94.100.122.87/850600001-85065000 ... _iUKL.jpeg[/img]
even voorstellen 5gtt / clio gp
Laatst gewijzigd door Randy 16v op wo 20 jan 2010 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
welkom op het forum!
ziet er allemaal strak uit zeg! heb je ook foto's van de gtt?
ik heb evt nog wel een complete achterbank voor een gtt liggen, is overigens wel fase 1, weet niet welke jij hebt?
groeten
ziet er allemaal strak uit zeg! heb je ook foto's van de gtt?
ik heb evt nog wel een complete achterbank voor een gtt liggen, is overigens wel fase 1, weet niet welke jij hebt?
groeten

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Welkom!
Leuke Clio heb je daar! Ben ook erg benieuwd naar je GT Turbo project. Laat maar eens weten wat voor onderdelen je (niet meer) nodig hebt. Grote kans dat je hier iemand vind
Kom je ook naar de openingsmeeting op 11 April? Mooie kans om je bolide te laten zien aan anderen en kennis te maken met de club
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28746
Leuke Clio heb je daar! Ben ook erg benieuwd naar je GT Turbo project. Laat maar eens weten wat voor onderdelen je (niet meer) nodig hebt. Grote kans dat je hier iemand vind

Kom je ook naar de openingsmeeting op 11 April? Mooie kans om je bolide te laten zien aan anderen en kennis te maken met de club

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28746
Laatst gewijzigd door MartijnG op wo 20 jan 2010 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Welkom hier !
Brute Clio om te zien !!
Het interieur is niet geheel mijn stijl...
Ik weet zeker dat er hier ook mensen benieuwd zijn naar je GTT projectje !
Misschien kun je daar wat over vertellen/foto's posten ?
Veel forumplezier !
Brute Clio om te zien !!
Het interieur is niet geheel mijn stijl...
Ik weet zeker dat er hier ook mensen benieuwd zijn naar je GTT projectje !
Misschien kun je daar wat over vertellen/foto's posten ?
Veel forumplezier !
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Welkom hier!
Gave Clio zeg, hopelijk kunnen we hem bewonderen op de Openingsmeeting!
Gave Clio zeg, hopelijk kunnen we hem bewonderen op de Openingsmeeting!

ja de luchtfilter wil ook nog gaan veranderen, misschien cold air intake?Tom schreef:Nette clio. Wel apart met die RS bumper. Iets (meer) verlagen zou hem nog dikker maken en dat luchtfilter vervangen zou je je pk's weer terug geven
bedankt voor de reacties allemaal en heb ook een foto van de gtt erbij geplaatst.Randy 16v schreef:ja de luchtfilter wil ook nog gaan veranderen, misschien cold air intake?Tom schreef:Nette clio. Wel apart met die RS bumper. Iets (meer) verlagen zou hem nog dikker maken en dat luchtfilter vervangen zou je je pk's weer terug geven
-
Hey Randy!
Welkom en leuk dat je je toch hier hebt aangemeld!
We zien je graag op de openingsmeeting!
Reageer je nog ff op mijn mail?
Welkom en leuk dat je je toch hier hebt aangemeld!

We zien je graag op de openingsmeeting!
Reageer je nog ff op mijn mail?
-
Volgens Marktplaats wel... 

-
Nee Hoorn is dichtbij.... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He Welkom!
Leuke combi zo!

Leuke combi zo!
phase I, zie tochtutuur schreef:ik heb evt nog wel een complete achterbank voor een gtt liggen, is overigens wel fase 1, weet niet welke jij hebt?
groeten

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
mooie wagens.
leuk weer een noorderling er bij met snelle renaults.
nu snel lid worden

leuk weer een noorderling er bij met snelle renaults.
nu snel lid worden

toen stond die foto er nog niet opWouter de Wit schreef:He Welkom!![]()
Leuke combi zo!
phase I, zie tochtutuur schreef:ik heb evt nog wel een complete achterbank voor een gtt liggen, is overigens wel fase 1, weet niet welke jij hebt?
groeten
catrinus schreef:Oooow dan ga ik die auto`s wel vaker zien. Een maat van me woont niet ver van zijn huis vandaan
Het is wel beter dat je maat niet ver van zijn huis vandaan woont

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Patrick schreef:catrinus schreef:Oooow dan ga ik die auto`s wel vaker zien. Een maat van me woont niet ver van zijn huis vandaan
Het is wel beter dat je maat niet ver van zijn huis vandaan woont

bedankt voor de reacties allemaal.
ik woon in duitsland net over de grens bij bellingwolde, maar heb dat bij mijn advertenties i.v.m. weinig reacties omdat de meesten denken dat het ver in duitsland is, hoewel het maar een paar kilomter van bellingwolde af ligt.
welke noorderlingen zijn hier allemaal lid van de club, misschien valt er wat te regelen ofzo om samen naar een meeting te rijden?
ik woon in duitsland net over de grens bij bellingwolde, maar heb dat bij mijn advertenties i.v.m. weinig reacties omdat de meesten denken dat het ver in duitsland is, hoewel het maar een paar kilomter van bellingwolde af ligt.

welke noorderlingen zijn hier allemaal lid van de club, misschien valt er wat te regelen ofzo om samen naar een meeting te rijden?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Mocht je naar de openingsmeeting gaan dan komen er een maand vantevoren topics met verzamelplekken. En dus ook een voor de noorderlingen.
oke bedankt voor de info.Willem-Jan schreef:Mocht je naar de openingsmeeting gaan dan komen er een maand vantevoren topics met verzamelplekken. En dus ook een voor de noorderlingen.