Ik zag nog wat concepten staan maar daar was echt helemaal niets meer van te maken

M'n moeder was al verontwaardigd over wat ik gestuurd had en in welke taal het was

zal ik je hyves-bericht hier ff quoten zodat de rest ook mee kan lachen?Tim schreef:Op een gegeven moment heb ik nog wel een poging gedaan om wat smsjes te versturen maar was blij dat ik m'n nieuwe baas al een berichtje terug gestuurd had.
Ik zag nog wat concepten staan maar daar was echt helemaal niets meer van te maken
M'n moeder was al verontwaardigd over wat ik gestuurd had en in welke taal het was
Ben ff kwijt welke je precies bedoeldpaulvanrooij schreef:zal ik je hyves-bericht hier ff quoten zodat de rest ook mee kan lachen?Tim schreef:Op een gegeven moment heb ik nog wel een poging gedaan om wat smsjes te versturen maar was blij dat ik m'n nieuwe baas al een berichtje terug gestuurd had.
Hehe, zo kam aks wat maar toch hyven... niet goed want dan beloof ik dingen waar uk spijt van krijg...
ik zal nog ff thee voor je haken Wanneer ga jenou eens koffie drinken? Thee is zoooooo 2009... haha
paulvanrooij schreef:geheugensteuntje
Hehe, zo kam aks wat maar toch hyven... niet goed want dan beloof ik dingen waar uk spijt van krijg...
ik zal nog ff thee voor je haken Wanneer ga jenou eens koffie drinken? Thee is zoooooo 2009... haha
Hehe, ff zien wat de rest doetArco Straver schreef:Tim de Lamme.![]()
Vanaaf weer of morgen nog "ff" de stad in ???
Hehehe, als dat zo is dan weet ik het zekerArco Straver schreef:Die vrouw brengt je naar huis en dan nog ff aanbatsen.... dat is het enige voordeel Tim.![]()
De rest is hetzelfde....
ke, ben ook weer up to date lees het nu pas!Haas schreef:owja... ik moest nog even wat melden:
Ik heb een appartement in Nijmegen gekocht
Ik hoop dat ik er 1 februari in kan, maar dat ligt er aan of de bank een beetje meewerkt en de papierwinkel snel wordt afgerond