ACT: Velgen en velgmaten
-
- Über-Spammer
schmidt modern line 
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Die zijn wel erg dik 

ah oh ja das waar ook, ik meende ze aleens eerder te hebben gezien:
http://public.bay.livefilestore.com/y1p ... 006_01.jpg
deze heeft alleen een veel dikkere rand
met dunnere rand toch mooier http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-I7V6HIPZ.jpg
http://public.bay.livefilestore.com/y1p ... 006_01.jpg
deze heeft alleen een veel dikkere rand
met dunnere rand toch mooier http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-I7V6HIPZ.jpg
Trust me. I know what I'm doing.
De eendelige Modern Line met dunne rand zijn afkomstig van de eerste series van Schmidt, of van de originele producent uit Engeland. Worden slechts zelden aangeboden.
Latere series zijn inderdaad met de dikkere rand, zoals ik deze ook nog heb liggen.
Latere series zijn inderdaad met de dikkere rand, zoals ik deze ook nog heb liggen.
of je neemt gewoon de 3 delige versie
kan je zo breed of smal gaan als je wilt

In 3-delige set wat moeilijker te vinden... ofwel in belachelijke maten voor op een VW en veeel te smal achteraan voor op een 19...
Nog ff een vraag...
Ik zoek een setje velgen, beetje exclusief, monoblock, of originele van vw ofzo, die vrij breed zijn achteraan, heb nu porsche C2's steken, 9j met 3cm adapter ertussen, en die zouden nog een dikke cm naar buiten mogen...
Nog ff een vraag...
Ik zoek een setje velgen, beetje exclusief, monoblock, of originele van vw ofzo, die vrij breed zijn achteraan, heb nu porsche C2's steken, 9j met 3cm adapter ertussen, en die zouden nog een dikke cm naar buiten mogen...
Glekke schreef:In 3-delige set wat moeilijker te vinden... ofwel in belachelijke maten voor op een VW en veeel te smal achteraan voor op een 19...
Nog ff een vraag...
Gewoon een bredere adapter steken, heb voor de Mito's achteraan ook een 45mm adapter gemonteerd.
Nieuw zijn ze ook niet zo belachelijk duur meende ikGlekke schreef:In 3-delige set wat moeilijker te vinden... ofwel in belachelijke maten voor op een VW en veeel te smal achteraan voor op een 19...

setje pirreli velg 15 inch . nee niet de p slots .Glekke schreef:In 3-delige set wat moeilijker te vinden... ofwel in belachelijke maten voor op een VW en veeel te smal achteraan voor op een 19...
Nog ff een vraag...
1400 euro
De J waarde moet geen probleem zijn, maar de ET ligt wel wat verder naar binnen, maar zou kunnen worden opgelost met een spoorverbreder. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Is volgensmij ook "gewoon" ET 36, dus verder naar buiten. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Je velgen vallen verder naar binnen, ongeacht de breedte van je ophanging. Je komt die niet weg met je remschijf e.d. Enige manier is spoorverbreders toepassen om weer op de originele ET36 te komen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Aha, snap hem. Gaat dan idd niet passen nee.......jammerMartijnG schreef:Je velgen vallen verder naar binnen, ongeacht de breedte van je ophanging. Je komt die niet weg met je remschijf e.d. Enige manier is spoorverbreders toepassen om weer op de originele ET36 te komen...

-
- Contacteer:
12mm spacertje d'r tussen
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
er zijn zooooveeeeel witte velgen ..
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Tis meer de combinatie met witte velgen met meerdere spaken en mijn blauwe gt. Denk dat dat een mooi staat. Had ook mijn velgen wit kunnen laten maken maar denk niet dat dat mooi is.Zulke velgen ongeveer:
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e309/ ... G_8861.jpg[/img]
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e309/ ... G_8861.jpg[/img]
Heeft iemand een idee: ik heb 4 spoorverbreders gesloopt (al een tijdje terug). Heb met mijn slaperige harses 20mm spoorverbreders met naaf gemonteerd, echter was het gat aan de achterzijde van de verbreder te ondiep voor de naaf van de auto. Het scheelde echt een haartje, maar dat was dus 4x net genoeg om ze te slopen: bij alle 4 is de naafring van de verbreder afgesprongen. Op zich niet zo raar, want het materiaal daar is net een millimeter dik.
Zou ik dit nog kunnen (laten) maken ergens? Alle breuklijnen zijn 'hard' zeg maar (typische brosse breuk), dus ik kan ze precies zo terugzetten als ze zaten, dan is de breuk niet eens te zien.
Zou ik dit nog kunnen (laten) maken ergens? Alle breuklijnen zijn 'hard' zeg maar (typische brosse breuk), dus ik kan ze precies zo terugzetten als ze zaten, dan is de breuk niet eens te zien.
Laatst gewijzigd door Haas op wo 20 jan 2010 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
oldskool schreef:ik zeg niks anders sta je op de stoep .

Mwah.. ik stap zo mijn mandje in, dus dat zal voor vandaag wel meevallen

Vertel op!

wil je weten dat ik voor myn werk draaier ben .Haas schreef:oldskool schreef:ik zeg niks anders sta je op de stoep .
Mwah.. ik stap zo mijn mandje in, dus dat zal voor vandaag wel meevallen
Vertel op!
maar dat ga ik niet zeggen staat straks hele de straat vol met rare renault mensen die wat gemaakt willen hebben .
-
Zit ernstig te denken om 16" maxi velgen aan te schaffen voor onder de 5.
Wat is een veel gebruikt bandenmaatje voor deze velgen?
Wat is een veel gebruikt bandenmaatje voor deze velgen?
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
Als ik op de site van prima racing kijk valt me wat op. voor de gt turbo en clio en 19 16v geven ze verschillende artikelen aan. Is de ET-waarde dan ook allemaal verschillend?
Heb mijn williams velgen wel eens op mijn 5 gehad en dat past prima.
KLIK
Heb mijn williams velgen wel eens op mijn 5 gehad en dat past prima.
KLIK
-
Na wat beter kijken zie ik dezelfde artikel nummers erbij staan