... dit topic er vol mee staatJoopieboy schreef:... een onnuttige post toch ook een post is?
... de topics zelfs een aantal keer vernieuwd zijn om het forum niet te traag te maken

... ik me af vraag waar je geweest bent.GJ schreef:... ik ook in Utrecht uit was.Tim schreef:... dat Ronald en ik vanavond gaan stappen in Utrecht
... we nu al weten dat het een enorme teringzooi gaat worden
... de rest van de groep het hier mee eens is
... ik overgens ook benieuwd ben of we met de taxi naar huis gaan of met een politiebusje
... het in Utrecht erg goed stappen is.
... ik nog steeds gaar hiervan ben.
... ik in de tent ernaast ben geweest.Tim schreef:... ik me af vraag waar je geweest bent.GJ schreef:... ik ook in Utrecht uit was.Tim schreef:... dat Ronald en ik vanavond gaan stappen in Utrecht
... we nu al weten dat het een enorme teringzooi gaat worden
... de rest van de groep het hier mee eens is
... ik overgens ook benieuwd ben of we met de taxi naar huis gaan of met een politiebusje
... het in Utrecht erg goed stappen is.
... ik nog steeds gaar hiervan ben.
... ik in de Filemon was.
... het daar goed vertoeven was
..ik het tijd vind vinden dat je dan ook een hok koopt zoals deze op foto staat, oftewel, een 16v.Joopieboy schreef:... ik een folder van de renault 19 heb gekocht!![]()
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... 9Small.jpg[/img]
... je dat dit ook een stille hint voor mijn ouders is, maar aangezien ik al stevig doorkneur met de mijn 1.4 energy (geen boetes gelukkig *klopt af*) en mijn moeder al slechte ervaringen heeft met pap vroeger, mag ik dus geen 1.8 16v halenMartijn Kool schreef:..ik het tijd vind vinden dat je dan ook een hok koopt zoals deze op foto staat, oftewel, een 16v.Joopieboy schreef:... ik een folder van de renault 19 heb gekocht!![]()
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... 9Small.jpg[/img]
... er inmiddels al meer dan een miljoen binnen is gekomen.Miekje16V schreef:... Serious Request met het glazen huis van 3fm weer begonnen is![]()
... we natuurlijk allemaal tegen betaling een nummertje gaan aanvragen toch?
... ik het YouTube filmpje hiervan niet kan vindenMiekje16V schreef:... ik vanavond voor het eerst als gastdrummer in een bandje heb gedrumd tijdens hun oefenavond![]()
... Animal er niks bij was![]()
... dat natuurlijk niet waar is![]()
... ik namelijk nog heel veel te leren heb maar er wel enorm veel lol in had!
... dit best mogelijk is ja, zomers kan ik wel afbouwen (het betere seizoen voor mij), alleen in de winter heb ik een verhooge kans op depressiviteit helaas, ook vooral omdat het toch best wel erfelijk is hier. Maar thnx.Miekje16V schreef:... ik Johan veel sterkte wens en hoop voor je dat het medicijn snel aanslaat![]()
... ik me afvraag of je dat spul ook echt de rest van je leven moet gebruiken?
... ik vanavond voor het eerst als gastdrummer in een bandje heb gedrumd tijdens hun oefenavond![]()
... Animal er niks bij was![]()
... dat natuurlijk niet waar is![]()
... ik namelijk nog heel veel te leren heb maar er wel enorm veel lol in had!
Joopieboy schreef:@Martijn G, idd.
@Hessel, ken je het spul?
Maar ... ik heel rustig met een lage dosering ga opbouwen (om mijn lichaam te laten wennen eerst zonder dat het medisch gezien echt gaat werken, en om de bijwerkingen te voorkomen) en daarmee wel gewoon mag blijven autorijden en die dingen, iig dat vertelde de dokter, alcohol is iig verboden voor de rest van mijn leven.
... dat ik hoop dat ik weer zin in het leven ga krijgen en weer kan genieten van de normale dingen.