ACT: Nürburgring
ik was al bang dat het angeleye's waren. tim hoe krijg je dit in godsnaam weer voor elkaar.Tom schreef:Tim zijn achterlicht in puin?
-
- Contacteer:
Ben ook eens benieuwd, tim ouwe slopert! Voor rag en scheur werk moet je bij hem zijn geloof ik haha. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Niet eens de Ring in Duitsland maar de Ring in ArnhemTom schreef:heeft die gozer weer een poging gedaan iets op het dak te krijgen?

Niet bijzonder verder (gelukkig) enkel een achterlichtje en een klepje.. die is van de week wel weer klaar

Ik heb Tim wel eens harder zien crashen

Ah toch uitgekomen dus 
Nee klein tikkie gedaan maar verder weinig bijzonders hoor. Gewoon prima rijdbaar al heb ik het wel even gemeld voordat ik de baan op ging, anders kan ik straks een stuk vangrail dokken.
Overstuur in Arnhem en had een paar cm te weinig wegdek en helaas stond daar die onverbiddelijke vangrail. Je hebt zo'n weg van het centrum richting stadion en daar ga je helemaal rond om over het water te rijden. Vochtig wegdek en de overgang van 2 verschillende wegdekplaten en dar ging ie, ik had hem bijna maar bijna is net niet helemaal.
Nieuwe klep en achterlichtje (die laatste had ik er net ingezet dus dat is wel weer jammer maargoed) en we gaan weer, verder geen scherm geraakt of plaatwerk krom dus dat ik zo weer gefixed.

Nee klein tikkie gedaan maar verder weinig bijzonders hoor. Gewoon prima rijdbaar al heb ik het wel even gemeld voordat ik de baan op ging, anders kan ik straks een stuk vangrail dokken.
Overstuur in Arnhem en had een paar cm te weinig wegdek en helaas stond daar die onverbiddelijke vangrail. Je hebt zo'n weg van het centrum richting stadion en daar ga je helemaal rond om over het water te rijden. Vochtig wegdek en de overgang van 2 verschillende wegdekplaten en dar ging ie, ik had hem bijna maar bijna is net niet helemaal.
Nieuwe klep en achterlichtje (die laatste had ik er net ingezet dus dat is wel weer jammer maargoed) en we gaan weer, verder geen scherm geraakt of plaatwerk krom dus dat ik zo weer gefixed.
Ja fijn is anders maarja, ben blij dat ik geen achterscherm of andere auto geraakt heb. Die mensen in de auto naast me keken wel wat apart
Naja, gelukkig geen achterscherm geraakt, net even wat prijziger als de rest. Rechts wil ik m'n achterscherm eigenlijk ook eens laten fixen, d'r zit wat roest helemaal onderaan en wil de auto toch enigzinds netjes houden.
Ook al is het een auto waarmee ik risico's neem op een circuit vind ik het toch jammer als hij weg rot. W4L dus tja, een beetje een nette auto is dan wel leuk
Op 1 of andere manier kreeg ik gisteren gelijk een smsje uit Australie... Slecht nieuws gaat snel

Naja, gelukkig geen achterscherm geraakt, net even wat prijziger als de rest. Rechts wil ik m'n achterscherm eigenlijk ook eens laten fixen, d'r zit wat roest helemaal onderaan en wil de auto toch enigzinds netjes houden.
Ook al is het een auto waarmee ik risico's neem op een circuit vind ik het toch jammer als hij weg rot. W4L dus tja, een beetje een nette auto is dan wel leuk

Op 1 of andere manier kreeg ik gisteren gelijk een smsje uit Australie... Slecht nieuws gaat snel

-
- Contacteer:
Goed om te melden ja, maar jammer van de schade 9alweer). 
En idd, wat ronald zegt jouw kennende had je ook weer de zijkant kunnen bijschaven of de rolkooi uit proberen.
Maar heb je niet met regen van joh, zal ik eens iets rustiger aan doen, of ken je die knop niet?

En idd, wat ronald zegt jouw kennende had je ook weer de zijkant kunnen bijschaven of de rolkooi uit proberen.
Maar heb je niet met regen van joh, zal ik eens iets rustiger aan doen, of ken je die knop niet?

-
- Contacteer:
Nja wat ik zo zie in en rond de school in belgië en ook hier veel stukken die gewoon spek en spek glad zijn met de bladeren en alles. Maar viel daar dus wel mee, shit happens.
En achterkleppen sja, strak is ie wel, niet egaal in kleur haha.

-
Nürburgring is niet te vergelijken met de wegen om jou school in België hoor.. druk maken om een paar blaadjes op de baan is ook niet echt prioriteit 1.. rubber/olie i.c.m. regenwater is nogal wat gevaarlijkerJoopieboy schreef:Nja wat ik zo zie in en rond de school in belgië en ook hier veel stukken die gewoon spek en spek glad zijn met de bladeren en alles. Maar viel daar dus wel mee, shit happens.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wheheh das een bekende bocht waar je dr uit bent geklapt dan...daar ga ik ook elke dag op het randje met de 5
Blijft leuk...als het droog is heb je de meeste lol 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
De bocht was ook droog.. alleen daar even net nietMartijnG schreef:Wheheh das een bekende bocht waar je dr uit bent geklapt dan...daar ga ik ook elke dag op het randje met de 5Blijft leuk...als het droog is heb je de meeste lol

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ martijn,Ronald1916V schreef:De bocht was ook droog.. alleen daar even net nietMartijnG schreef:Wheheh das een bekende bocht waar je dr uit bent geklapt dan...daar ga ik ook elke dag op het randje met de 5Blijft leuk...als het droog is heb je de meeste lol
wat moet jij aan die kant van de brug?
Project: GTT Blue Sport
Heb d'r ook al tig keer gereden, voornamelijk op droog en het is wel een fijne jaMartijnG schreef:Wheheh das een bekende bocht waar je dr uit bent geklapt dan...daar ga ik ook elke dag op het randje met de 5Blijft leuk...als het droog is heb je de meeste lol

Tim, lekker bezig weer!
Heb daar met mijn Charade ook eens rond gestaan
Gelukkig niets geraakt, maar het blijft een uitdagend stukje ja!

om de schades maar niet te noemen 

-
Steven schreef: En dan heb je het meeste nog ook met zo'n opgefokte trekker gereden

Ik heb het dit jaar netjes gedaan.. 51 ronden, 9 meer dan vorig jaar

Volgend jaar voor mij ook geen jaarkaart hoor, zul je net weer zien dat als ik dat ding ophaal die 19 meteen weer uit elkaar flikkert.. Tim heeft nog een daily waar je rustig 350 km ongestoord mee weg kan toeren..
Dat zie ik mezelf nog niet zo doen met de Dodge

Jaarkaart is me goed bevallen, het liefst volgend jaar weer maar ik denk dat ik het niet ga doen. In ieder geval even een jaartje overslaan. Dit jaar een paar keer iets gehad waardoor ik niet zoveel heb kunnen rijden als ik gewild had.
Komend jaar wil ik naast m'n Ringrondes ook eens wat andere circuits bezoeken en het geld wat ik van een jaarkaart bespaar kan ik dan mooi dat van bekostigen
Volgend jaar was de S7 rijtraining ook in de planning maar die laat ik nu schieten aangezien dat een vrij prijzig geintje geworden is, niet de 750 euro die het dit jaar koste maar 2K en dan komt er nog wel 1K bij aan overige kosten dus dat is me te gek.
Of m'n baas moet m'n Williams bestickeren en dan ga ik op die manier m'n rondjes doen maar die kans is klein.
Ik zeg, tijd voor een eigen bedrijf. Dan ga ik Luco lekker in de weg rijden
Komend jaar wil ik naast m'n Ringrondes ook eens wat andere circuits bezoeken en het geld wat ik van een jaarkaart bespaar kan ik dan mooi dat van bekostigen

Volgend jaar was de S7 rijtraining ook in de planning maar die laat ik nu schieten aangezien dat een vrij prijzig geintje geworden is, niet de 750 euro die het dit jaar koste maar 2K en dan komt er nog wel 1K bij aan overige kosten dus dat is me te gek.
Of m'n baas moet m'n Williams bestickeren en dan ga ik op die manier m'n rondjes doen maar die kans is klein.
Ik zeg, tijd voor een eigen bedrijf. Dan ga ik Luco lekker in de weg rijden

Zie dat ik weer een woord te pakken had die aangepast moet worden bij het posten...
Maar ik zou dolgraag een paar rondes in de sneeuw willen doen, lijkt me echt super!
Helaas kom ik met 1 van mijn bolides de baan nergens op 
Voor de nbr.nl bezoekers, nee ik ga geen 650 euro voor een dagje klooien in de sneeuw betalen

Maar ik zou dolgraag een paar rondes in de sneeuw willen doen, lijkt me echt super!

Voor de nbr.nl bezoekers, nee ik ga geen 650 euro voor een dagje klooien in de sneeuw betalen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer: