Tot zo.

Ja en die moeten nog zo lang!AnthonyR schreef:Me benen zijn op
Ritje was idd erg leuk! Had van mij langer mogen durenArno17 schreef: Ja en die moeten nog zo lang!
Maar inderdaad leuke dag gehad, vooral de optocht vanaf VKV Rotterdam was leuk, veel bekijks onderweg.
Wel nog even gas gegeven, maar alles beschaafd.
Ik dus helemaalAnthonyR schreef:Me benen zijn op
Heb je mijn RTC Leon ook meegeteld in de opkomst? Bedankt trouwens, het logo is in ieder geval weer schoon, die zat afgedrukt op de achterkant van de stickerWouter de Wit schreef:Na een kort nachtje met eigenlijk geen slaap vroeg eruit.
Heb me perfect vermaakt, toch aardig wat aansprak met de 5 weer gehad![]()
Heerlijk weertje!![]()
@Dennis, ding is echt DIK zo![]()
![]()
![]()
Waarom haal je die sticker er dan ook afTim schreef:Heb je mijn RTC Leon ook meegeteld in de opkomst? Bedankt trouwens, het logo is in ieder geval weer schoon, die zat afgedrukt op de achterkant van de sticker![]()
Hehe, volgens mij zijn er idd aardig wat dingen geruild zodat iedereen z'n eigen spul weer heeftTim schreef:Heb je mijn RTC Leon ook meegeteld in de opkomst? Bedankt trouwens, het logo is in ieder geval weer schoon, die zat afgedrukt op de achterkant van de stickerWouter de Wit schreef:Na een kort nachtje met eigenlijk geen slaap vroeg eruit.
Heb me perfect vermaakt, toch aardig wat aansprak met de 5 weer gehad![]()
Heerlijk weertje!![]()
@Dennis, ding is echt DIK zo![]()
![]()
![]()
Was gezellig![]()
Ook gelijk even alle racers weer voorzien van de eigen onderstellen enzo
Ja je liet ons zeker schrikken,het was me een geluidje dat ik dachtGerryTT schreef:Heb het toch aangedurfd om met de gtt te komen ondanks wat kleine problemen. Heb nog wel een paar mensen laten schrikken(en lachen) toen m'n koelvin aansloeg(overloopslang van m'n carb zat er tussen). Stond weer mooi spul tussen vooral die gtt van Dennis
Op de terugweg nog lekker gas gegeven. Ben weer een gelukkig mens
Hehe, nee man. Nu moet mijn hok ook aan de beurt zijnTim schreef:Bedankt weer Cupman
Niet tot volgend jaar, volgende week zondag am Ring
Die deukendokter heeft echt super werk geleverd voor echt niet teveel geld, is echt super!Chris schreef:Het was weer TOP vandaag!![]()
RTC, VKV en de bezoekers -> bedankt!![]()
Overigens wel enigzins jammer dat het meeting terrein zo verspreid lag, maar dat mocht de pret eigenlijk niet drukken.![]()
Ik weet niet of de deukendoktor meeleest, maar nogmaals: bedankt vakman!![]()
Op naar 2010!