Gabri van der Veen schreef:Al een aantal keren gespot: Witte Twingo II met zwarte wieltjes (gepolijst randje) tussen bolsward en leewarden. De mooie combinatie komt me overigens wel bekend voor van een foto.
In Cuijk staat een witte Twingo II met zwarte Borbet velgen,
Ronnie heeft die wel eens op de foto gezet
Michel D. schreef:Afgelopen zaterdag in venray:
07-GD-KL, zilvergrijze Clio RS ph. 1
NN-89-??, Rode R4 met dikke bull-bar
En in een verlaten showroom een gele R17 Decouvrable en een R25 V6 Baccara
de 07 is van mij en die modelle in die showroom staan te koop is van de broer van de renault dealer in venray
Patrick.B schreef:Vandaag op de stadhoudersweg in Rotterdam een witte clio rs III met kenteken 30-HTG-1. Hij had zwarte velgen. Zat een jonge gozer in.
Net gezellig gebabbeld met ene mede sittardenaar, die had echt een super nette renault 19 phase 2 cabrio, 1.8 8v met niet eens een ton gelopen. Echt super strakke bak, en import uit duitsland kennelijk.
Haha sja herkenbaar, mijn 19 verkoopt ook niet maar ik twijfel of ik hem weg wil doen. Binnenkort vacuüm slangen fixen en dan moet het geratel wel over zijn. Maar zo'n cabrio zeker in die staat is echt super!
Ik heb een tijd terug eens met Luco/Alpine-racer lopen PM'en over zijn R19 cabrio. Dezelfde kleur overigens. Tijd dat de R17 verkocht wordt, wat dat betreft
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
MartijnG schreef:Ik klopte nog op het raam, maar je hoorde het niet
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wouter de Wit schreef:Vanmiddag gespot in een parkeergarage onder het gelderlandplein in Amsterdam een Zilvere Megane RS, 79-RS-XX (met Autohaag Zeeuw kentekenplaathouder).
Foto's staan nog op mn mobiel.
Cool, dat is inderdaad de mijne (ik ben op vakantie geweest, vandaar pas zo laat reactie.)
Gistermiddag rond 2 uur bij de rotonde bij de Nijhoff in Baarn een witte Clio 3 RS. En 's middags rond een uur of 5 op de parkeerplaats bij Circuit Zandvoort een Jaune Sirius Clio v6 phase 2
Vanochtend een witte 5 Alpine / Alpine Turbo gespot, helaas geen kenteken (had m'n verrekijker niet bij me). Stond voor de verkeerslichten te wachten op de - volgens mij - Wichmanstraat in Groningen waar die kruist op de paterswoldseweg. Leek er goed uit te zien maar hoort met dit weer uiteraard binnen te staan
Om 10:30 een Williams (of lookalike) gespot op de A15 tussen Hoogvliet en Charlois. Hij reed richting Hoogvliet/Beneluxtunnel. Iemand van hier? Ik reed in de tegenovergestelde richting in m'n Rallye.
vorige topic had iemand(Mickael) een r19 16v gezien met kenteken 87-FK-HD
in januari 2009
haha dat was ik!
en hij rijdt nog steeds (zonder kachel!!! ) iemand nog zin en tijd om hiernaar te kijken? heb namelijk wel kachel liggen, maar het lukt me niet hem te vervangen :/