Jacob Priem schreef:@Adrian; Yep, dat was ik Ik heb geen dikke v6 gespot, dus "onderkoffer" onderweg?
Yep in een hartslagversnellende Daihatsu charade
(V6 staat bij de dealer, die niet kan begrijpen dat je voorn "cliootje" geen onderdelen bij de brezan kan krijgen )
Luco/Alpine-racer schreef:gisternmiddag ongeveer 16.30 uur bij knooppunt gorinchem op de A15, een blauwe gtt met aardig geluid en zon klein spoilertje onder het achterraam.
Die zag ik pas ook Donkere achterlichten ook als ik het goed heb
Vanmiddag omstreeks 1545 uur een isolatie busje net rtc sticker erop, hij zwaaide nog even.
edit, (kom net van school) was op A2 richting Den Bosch voor afslag a27.
Kwam van AMC Ziekenhuis. Was weer op weg naar de zaak.
Heb je die Audi R8 er nog uitgereden of niet?
[/list]
Ik was hem een stuk voor op eee gegeven moment
(in de file) had jij die Mercedes 63 AMG nog gezien?
Op een gegeven moment reed ik tussen deze twee auto's
Rij ik langs de dealert zie ik deze rs staan. Dus effe snel een pic maken.
Komt de eigenaar naar buiten lopen. Zegt ie "Mooi he"
Ik ja zeker. Ik zeg ga je hem inruilen. hij nee wat vraagjes gesteld.
Zegt ie "Heerlijk autootje zo'n rs maar vind het wel jammer dat hij vanaf 200 km p/u wat langzamer is". Ik "Kan je toch nergens rijden hier"
Hij "Nou rij dat toch regelmatig"
Patrick.B schreef:Ik "Kan je toch nergens rijden hier"
Dat zeggen heel veel mensen ja maar volgens mij is dat grote onzin. Je kan in grote delen van Nederland elke dag over de 200 gaan hoor. Deed dat dagelijks met de vorige RS en nog nooit een bon op de mat.
Vanmiddag op de N57 bij hellevoetsluis een Clio williams (16v?) met zwarte Renault sport raamband. Kenteken N*-jp-**
Dat zeggen heel veel mensen ja maar volgens mij is dat grote onzin. Je kan in grote delen van Nederland elke dag over de 200 gaan hoor. Deed dat dagelijks met de vorige RS en nog nooit een bon op de mat.
Vanmiddag op de N57 bij hellevoetsluis een Clio williams (16v?) met zwarte Renault sport raamband. Kenteken N*-jp-**
Ik tik ook zeker 2 tot 3x in de week wel de 200 even aan.
Vaak op een wat lagere A18 of A12 of provinciaal op een kaarsrechte weg.
Naar de 200 gaat sowieso lekker vlot met een RS, dus snap hem ook wel.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Gisteren weer de blauwe Clio16V met de enorm glimmende (lees chrome ) velgen. Hij stond geparkeerd langs de Huissenseweg Arnhem; kenteken JD-SB-14. Bekende?
Miekje16V schreef:Gisteren weer de blauwe Clio16V met de enorm glimmende (lees chrome ) velgen. Hij stond geparkeerd langs de Huissenseweg Arnhem; kenteken JD-SB-14. Bekende?
Edit: staat al in register
Die zie ik hier ook vaker rijden indd...
Trouwens nog een Clio 16v gespot vandaag op de weg naar Oosterbeek...volgens mij was het een bekende
Ik tik ook zeker 2 tot 3x in de week wel de 200 even aan.
Vaak op een wat lagere A18 of A12 of provinciaal op een kaarsrechte weg.
Naar de 200 gaat sowieso lekker vlot met een RS, dus snap hem ook wel.