dat ding heeft ook nog een paar jaar hier in staphorst gereden,Ferdy schreef:voor die prijs kun je je er toch geen bult aan vallenGeert schreef:http://link.marktplaats.nl/282968025
ken de toenmalige eigenaar nog wel, auto was toen van z'n meissie
dat ding heeft ook nog een paar jaar hier in staphorst gereden,Ferdy schreef:voor die prijs kun je je er toch geen bult aan vallenGeert schreef:http://link.marktplaats.nl/282968025
Klopt was HG Trading...-Ray- schreef:was dat niet HG Trading?paulvanrooij schreef:is dat niet die tent waar ze die cameraploeg met een brandblusser naar buiten joegen?
-Ray- schreef:Red mijn vakantie, dat kijk je alleen als er écht niks anders is
ik ben nu 2 keer all inclusive gegaan, en echt niks mis mee. als je het goed uitzoekt met zo veel mogelijk sterren, dan snijden ze de verse tonijn ter plekke voor je af en gaat ie zo op de grillplaatkost wat, maar dan hebbie ook wat
Ik heb via het net een 2e hands auto aangeschaft bij garage Jet cars te Rotterdam. Jet cars is enorm en heeft een groot assortiment auto's staan,en i.v.m. m'n gezin + hond zocht ik een station wagen.Ik slaagde er in om een Ford mondeo mee te nemen,want deze zag er goed uit.Mijn Opel ascona was al 21 jaar oud en deze namen ze van mij over voor E50.00.Eenmaal thuis schrok ik van het profiel van de banden!Welk profiel??????Dus reed ik naar kwikfit en liet er geergerd 4 nieuwe banden onder zetten.Alleen riep die monteur mij om even te komen kijken naar m'n remschijven.ZE WAREN ZO DUN ALS SCHEERMESJES!! Zwaar teleurgesteld en boos tegelijk liet ik ook deze vervangen,want veiligheid kent voor mij geen prijs.Een kleine E700.00 armer zei de monteur tegen mij:je mag wel even terug gaan naar Jet cars hoor, want je uitlaat is lek.Ik ga hier niet herhalen wat ik toen dacht hoor, maar wat een stelletje boeven zijn die figuren bij Jetcars zeg!!! Maar goed, ik heb gebeld naar dat flut bedrijf en ze zeiden dat ik geen garantie heb en dus pech.Laat ik dit zeggen mensen,het is maar goed dat ik belde want als ik daar gestaan had met zo'n DOMME opmerking,had ik niet voor mezelf ingestaan! Ik wil jullie dus alleen maar waarschuwen dat je NOOIT een auto bij hun moet kopen, want dat kost je klauwen met geld!
hoi ik ken het bedrijf
jetcars had ik het maar nooit gekend en zo bedrijf kan en mag in nederland
er staan zoveel auto's ik zag een gsi staan in de autotrader denk autotrader daar staan geen rotte appels in kwa bedrijf
zag hem staan en ja dat was hij wist dat er schade aan zat maar daar was de prijs ook naar
gevraagt over garantie kreeg een raar verhaal van ja wij maken en jij betalen onderdelen
wou een test rit dat kon
stuur kapot een nieuwe stuur kwam er in geen probleem een rit gemaakt en ja super
was wel een kort ritje maar ok hij ging dicht dus
ik wou hem hand geld gegeven en hij zou hem klaar maken
opgehaald en ja er was niks aan gedaan moest de stuur bertalen ok kan nog
kwam thuis en ja toen kwam het
geen water
water er in gedaan
zachte band ach kan ook nog door het lange staan
weer rijden ......olie lampje ook dat er in gedaan
goed gebruik klaar gemaakt
weer verder boem rook onder de motor kap en niks meer
dus als je een auto wil waar je een dag of 2 plezier aan heb ga dan naar jetcars
en voor een goeie auto zoek dan verder ga ik nu ook doen
Hier nietAbel schreef:ach het stikt in nderland van die flut bedrijfjes die voor 400 euro een auto verkopen met "apk"
je weet dat je stront koopt voor 400.. maar je hoopt op een juweltje he.. en dan huilen als het niet zo is...
![]()
wel jammer voor mensen die echt opgelicht worden met een auto die ff 3ton word terug gedraait.. dat is gewoon krimineel
torsie staven rondom+Clio16v+ schreef:hebben ze voor een oer 5 ook een brute verlagingsset?