
ACT: Clio16V
op deze foto is het goed te zien
![Afbeelding]()

MOD
geert jij als deihard computernerd zou moeten weten hoe je een foto verkleint, bij deze.. 
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Is dat dan nog leverbaar ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Aha.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
als je tijdens het rijden naar rechts stuurt, en je hoort: 'gloenk gloenk gloenk' alleen tijdens het rijden en sturen naar rechts wat kan dat zijn? heb ik nu met de clio.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
aandrijfas?
zou je bij gas los en gas erop bij rechts sturen dan verschil moeten horen? ga ik dat morgen ff proberen.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
dan zal het wel extra rammelen denk ik..
Heb nog wel twee assen liggen die goed zouden moeten zijn, misschein kunnen we die een keer wisselen?
Heb nog wel twee assen liggen die goed zouden moeten zijn, misschein kunnen we die een keer wisselen?
ja kunnen nog wel even de diagnose stellen, enige wiellager die nog niet recent vervangen is is de links voor. Misschien dat dat het kan zijn. Zal straks nog ff goed luisteren en wat rondjes op parkeerplaats doen (als het nou linksom was was het wat makkelijker
).
Misschien ff stukje meekarren eventueel. Jij hebt dit weekend ardenneweekend toch?

Misschien ff stukje meekarren eventueel. Jij hebt dit weekend ardenneweekend toch?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ff bij dealer geweest, tis de uitlaat die tegen de bout van de motorsteun aan rammelt 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
mike had het ook laatst, damn dat geeft een herrie. had het geluid ook niet direct bij een rammelde uitlaat gezocht. was meer toeval dat ik het zag.
uitlaat zal wel net anders zijn komen te hangen dan, na je bak en braad acties bij martijn. Misschien ff die bout omdraaien dan maar 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
bak en braad? heb ik iets gelast aan dat ding??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
om die bout om te draaien moet je volgensmij je downpipe demonteren. ik heb gewoon de bout ingekort.
ow... geen idee... ik roep maar watMartijn Kool schreef:bak en braad? heb ik iets gelast aan dat ding??

Dit is wat ik er van begreep, maar das kennelijk weinig

No offense

hmz...Geert schreef:om die bout om te draaien moet je volgensmij je downpipe demonteren. ik heb gewoon de bout ingekort.


-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ah aan die van paul, dat zal wel net iets anders hangen ja met een 1.2 middenpijpHaas schreef:uitlaat zal wel net anders zijn komen te hangen dan, na je bak en braad acties bij martijn. Misschien ff die bout omdraaien dan maar

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hoho voordat we een bitchslap contest hebben
het zit zo had dus eerst zon bosal middendemper eronder hangen. Zo'n 4 jaar geleden is de imitatie einddemper (jaja ik weet het) vervangen bij garage, daar was wat gezeik met het goedhangen van de uitlaat. Ze hebben toen een extra ophang steun gelast bij de middendemper en daar hing de uitlaat dus nog xtra aanvast. (beun deluxe maar ik was ook clio n00b op dat moment dus wist ik veel
, niet dat ik nu sleutel pro ben maar je snap me punt
) Omdat nu door kool de 1.2 buis erin is gehangen (zonder lassen etc
) hangt ie niet meer in de extra steun. Vandaar dat ie nu bij de uitlaatspruitstuk tegen de bout van de ophanging zit (die zit er verkeerd om in zei de dealer
), vind sowieso belachelijk hoeweinig ruimte je daar hebt, maar misschien is hem omgekeerd erin hangen, of stuk vanaf slijpen wel een goeie om te doen 
Bij de einddemper die ik nu heb kunnen we de uitlaat ook weer goed passend maken en bij het fixen van die motorsteun is er niks meer aan de hand
de xtra ophang haak hangt er nog wel onder (incl rubber) maar mag er van mij wel af, hoort er origineel niet op namelijk en ziet er zo beun uit







Bij de einddemper die ik nu heb kunnen we de uitlaat ook weer goed passend maken en bij het fixen van die motorsteun is er niks meer aan de hand

de xtra ophang haak hangt er nog wel onder (incl rubber) maar mag er van mij wel af, hoort er origineel niet op namelijk en ziet er zo beun uit

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
alsof renault het er voor gemaakt heeft. techno olie van de action past precies in de zijschermen
[img]http://94.100.116.135/745050001-7451000 ... _9A6r.jpeg[/img]
[img]http://94.100.115.173/745050001-7451000 ... _UpDn.jpeg[/img]

[img]http://94.100.116.135/745050001-7451000 ... _9A6r.jpeg[/img]
[img]http://94.100.115.173/745050001-7451000 ... _UpDn.jpeg[/img]
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 18 feb 2009 19:41
- Locatie: Rijssen
alsof renault het er voor gemaakt heeft. techno olie van de action past precies in de zijschermen
O o o, als je gewoon een goede clio hebt heb je niet zoveel olie nodig

O o o, als je gewoon een goede clio hebt heb je niet zoveel olie nodig

als je rijd als een opa wel ja
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 18 feb 2009 19:41
- Locatie: Rijssen
hmmmm, kan me toch niet herinneren dat jullie sneller waren 

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Je hebt zeker even bij mijn 19 naar binnen gegluurd @Zandvoort, heb een doosje reserve remblokken en een litertje olie klem daar tussen zittenGeert schreef:alsof renault het er voor gemaakt heeft. techno olie van de action past precies in de zijschermen![]()
[img]http://94.100.116.135/745050001-7451000 ... _9A6r.jpeg[/img]
[img]http://94.100.115.173/745050001-7451000 ... _UpDn.jpeg[/img]

Ik schrok vanmiddag wel even hoe de kleppendekselpakking erbij lag...
![Afbeelding]()
En ook hoe zwak de boutjes zijn waarmee het spul vast zit..
En ook hoe zwak de boutjes zijn waarmee het spul vast zit..

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
wat heeft dat met dit topic te maken alex?
begrijp t niet helemaal?
begrijp t niet helemaal?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Gewoon, een
Niet meer niet minder


Niet meer niet minder
wie kan mij vertellen waar de intervalrelais zit voor de achterruitenwisser bij een clio 16v uit 96?
de plek die het werkplaatshandboek aangeeft daar kan ik bij mijn clio niks vinden.
de plek die het werkplaatshandboek aangeeft daar kan ik bij mijn clio niks vinden.
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
ik wil een setje nieuwe wiellagers bestellen voorzijde en achterzijde van mijn cup clio 16V
nu zijn er verschillende maatvoeringen?
wie kan mij de juiste maten geven?
nu zijn er verschillende maatvoeringen?
wie kan mij de juiste maten geven?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Achter : Breedte 37mm; Buitendiam.52mm; Binnendiam.25mm
artikelnummer van FAG : 713 6303 00
Voor : Breedte 37mm; Buitendiam.72mm; Binnendiam.37mm
artikelnummer van FAG : 713 6300 30
Alleen bij wiellager voor heb je keuze tussen 2 maten.
Buitendiameter 65 en zoals vermeld 72.
artikelnummer van FAG : 713 6303 00
Voor : Breedte 37mm; Buitendiam.72mm; Binnendiam.37mm
artikelnummer van FAG : 713 6300 30
Alleen bij wiellager voor heb je keuze tussen 2 maten.
Buitendiameter 65 en zoals vermeld 72.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"