Dan koop je gewoon een andere GT Turbo erbij

[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Het apparaat komt uit Italie.
Via mn werk in contact gekomen met een bedrijfje wat is gespecialiseerd in het importeren van auto's uit Italie. Voornamelijk Volvo's en Saab's.
Toevallig een keer gezegd, "Als je nog een leuke GT Turbo ziet, moet je een gil geven".
Nadat er in Italie een aantal zijn bekijken (waaronder er echt een paar heel slecht waren) kwamen ze via via uit bij deze.
Auto is van een Renault monteur geweest vanaf 1986, die nu met pensioen is gegaan. Ik ben dus de tweede eigenaar. Ding heeft net 70.000 km gelopen, altijd binnen gestaan en is als nieuw.
Ding al paar keer op de brug gezien, maar is gewoon kei en keihard.
Originele phase I bumper delen en verbreders zijn nog origneel zwart. Bekleding is nog nieuw en helemaal strak. Originele Phillips radio uit '86 en ga zo maar door.
Turbotje doet het perfect
Is ondertussen al wel wat aan gedaan:
- Olie + filter vervangen (was laatste jaar niet echt veel mee gereden)
- Koelvloeistof vervangen
- Brandstoffilter vervangen
- Bandjes alle 4 vervangen (zat nog wel iets profiel op maar waren al wat ouder)
- Nieuwe accu
Nog te doen:
- Remdrukverdeler achter, doet het nu helemaal niet (merk je niet echt). Dan kan APK erop, van de week ff proberen te regelen.
- Taxeren
- word naar mijn zin iets te warm.
- Antenne (is nu zoon kort piemeltje)
- tzt achterbumper vervangen (is gebarsten, vorige eigenaar is een keer tegen het paaltje voor zn eigen kelder gereden)
- tzt wielkastverbreder rechtachter (zit een scheurtje in)
- Auto anti-roest behandeling geven (wil em graag roestvrij houden)
- Beetje verlagen (??)
- Dumpvalve (??)
Chris heeft vast ook leuke foto's (en volgens mij was ie dr best wel enhousiast over
