verder niemand bij betrokken. wel gelijk een hoop mensen die stopten met vlaggen, EHBO enz

motorrijder wilde eerst nog zelf opstaan maar hij moest blijven liggen. later met infuus en op plank, nekbrace, enz. opgeladen
Nou, het duurde mij veel te lang. We zouden toch de snelste route nemen?Robke schreef:De rit naar de ring was ook enerverend met 11 auto's achter elkaar aan, vertrouwend op mijn navigatietalent.Was helaas wel een lange rit dankzij wat pechgevalletjes en mensen die niet in durfden te halen.
![]()
![]()
Zeker leuk! In het begin reden steven en ik achteraan, dat was echt nog wel flink doorbeunen af en toe hoorSteven schreef:Achteraan rijden is pas lastig, dat is namelijk het einde van de harmonica, vooral Ronald had af en toe toch behoorlijk moeite om de boel bij te benen als iedereen een auto voorbij was en er volpot vandoor ging.
Is wel het leukste rijden, vind ik
die willi`s trekken zo naar hard weg, moet je iedere keer weer terug schakelen.Haas schreef:
Zeker leuk! In het begin reden steven en ik achteraan, dat was echt nog wel flink doorbeunen af en toe hoor
-Ray- schreef:zo, uitgeslapen, helemaal fris gesoigneerd, afscheid genomen van 4 dwarsliggende schnitzels.... ben dr weer hoor.
steekwoordenlijstje:
* Staphorst
* paard en wagen
Topweekend, mooie afsluiting van een maand vrij. Morgen weer aan de bak.....
Pffftt.... iets icm met Jupiter bier en een hoop ge-ouwehoer, misschien de volgde editie maar weer eens een poging doen...-Ray- schreef:ja misschien moet je het nog maar een keer uitleggen, want ik heb het ook niet helemaal gevolgd....
Tim en ik hebben op de terugweg nog even gecheckt wat het verschil nou was tussen een 19 16V en een Clio Williams.. ging mooi gelijk op tot de 220 vanaf 160.. waarna die van mij bij 220km/h en 7000 RPM de begrenzer in sjouwde.. die van Tim ging nog door de 225 ofzo ?Steven schreef:Nou eh mijn achterbak zat vol en ik had nog een hele set velgen mee.
Verder loopt ie door de semi's duidelijk minder hard (meer wrijving), dus als ie op die camperwielen met R1R staat, issie nog wel een serieus stukkie vlotter.
Bijvoorbeeld richting schwedenkreuz toch wel 10kmu harder dan Tim Coupe op R888. Afgelopen weekend ook op R888's ben ik maar marginaal iets sneller, praktisch gelijk. Zo is de topsnelheid maar 230, terwijl die met R1R over de 240 gaat.
Maargoed hij loopt niet slecht
Zekers, was een lekker ritjeSteven schreef: @Jacco, ja goeie indruk gemaakt?
wie? ik?Jean-Paul-S schreef:He Martijn, was dat nu weer voor clio hok wat je hebt?
Een gewaarschuwd mens...Steven schreef:Als je em maar goed isoleert, dan wil Rob volgende keer ook wel weer naast je slapen
Samen met Merijn, naja Merijn koopt straks vast zelf wel iets.Haas schreef:wie? ik?Jean-Paul-S schreef:He Martijn, was dat nu weer voor clio hok wat je hebt?
Idd en als dat langer duurt dan 4 dagen, komt ie alsnog naar NLHaas schreef:voor wat ik ervan begrepen heb, moet de auto in DSL gerepareerd worden? (van de verzekering?)
auto spoorde niet meer, ging als een krab over de weg. hij wilde m perse niet laten staan dus zijn we gaan afwegen. hebben het er nog wel over gedacht, hadden ook al wat gebeld voor een oprijwagen.Tom schreef:nou ja, vooruit dan. Dat leegroven zal overigens wel meevallen denk ik. Gewoon effe in de buurt ergens bij een hotelletje neerzetten ofzo.