Zegge jij als pappa zijnde moet verantwoordelijke taal uitslaan ja-Ray- schreef:een gezellig vuurtje is nooit te hoog, ik kan me nog ergens een weekend in duitsland herinneren.... whoehoeee meter of 3
enne... gasbbq? op G3?

Zegge jij als pappa zijnde moet verantwoordelijke taal uitslaan ja-Ray- schreef:een gezellig vuurtje is nooit te hoog, ik kan me nog ergens een weekend in duitsland herinneren.... whoehoeee meter of 3
enne... gasbbq? op G3?
We zijn gewoon niet alleen op die camping-Ray- schreef:een gezellig vuurtje is nooit te hoog, ik kan me nog ergens een weekend in duitsland herinneren.... whoehoeee meter of 3
enne... gasbbq? op G3?
hoor nou wat je zegt. normale mensen...Riël schreef:We zijn gewoon niet alleen op die camping-Ray- schreef:een gezellig vuurtje is nooit te hoog, ik kan me nog ergens een weekend in duitsland herinneren.... whoehoeee meter of 3
enne... gasbbq? op G3?
Echte klachten nog niet gehad, maar ik zou me rot schamen als ik een fik van 3 meter moest verantwoordenDus als ik er niet bij ben ok. VOor de rest heb ik graag een best vuurtje erbij maar dan wel zoals alle normalen mensen dat doen
Wie heeft er een vuurkorf? Adners kijk ik of ik er een kan ritselen.
ik weet niet maar dit klinkt ineens heel dubieusPriyantha schreef:Ah
En dan ?
De tent uitpakken en neerleggen en spuiten maar ?
-Ray- schreef:en corrigerend
net ff me tentje in de impregneer gespoten, weet niet wie van de week die opmerking maakte maar die man verdient een sigaar (volgens mij GJ)
en een luchtbed gekocht, kon dat kreng niet meer vinden zeg
MartijnG schreef: De tent is vandaag ook ff 2x in de anti-lek spray gezet, dus hopelijk lekt ie nu wat minder als het regent. Heb geen zin om weer weg te drijven net zoals bij de Kreuztage. (hopelijk blijft het sowiezo droog)
-Ray- schreef:ik weet niet maar dit klinkt ineens heel dubieusPriyantha schreef:Ah
En dan ?
De tent uitpakken en opzetten en spuiten maar ?
eej, de tent had ik nog en die spray nog over van de cabrio, dus scheelt weer een paar europaulvanrooij schreef:met een beetje geluk haal je er nu 1 voor een paar euro bij de uitverkoop bij de leen bakker o.i.d.
Als je een slangklem strak vast draait dan blijft je tent goed staan!Riël schreef:Wow, in voorgaande context ben ik wel benieuwd hoe je dat doet met die slangklemmen ey!Tim schreef:Als ik een beetje op knap vanavond nog even een nieuw rubber in de auto leggen op voorraad en een setje slangklemmen als backup regelen. Heb geen zin om weer te zitten knooien!Timmie82 schreef:Als die rubbers maar niet weer scheuren..
dat was echte bende ja! Wat een water kwam er uit de hemelpoorten.. daar had iemand de avond ervoor flink lopen zeikenRiël schreef:Zou wel heel erg moeten zijn als het zou gaan regenen hoor, ik verwacht gewoon lekker droog.
Wie herinnert zich nog Ardennenrit nummer één? Daar hebben we alle regen voor de volgende edities wel gehad hoor
Gezien Fonzy niet meer gereageerd heeft:Priyantha schreef:En ?Haas schreef:Priyantha schreef:noren onder ?Merijn schreef:Zal ik 'm inkoppen?
Zeker!