Gisteravond in Drachten op de Kaden een donkerblauwe 21 Turbo , kenteken YK-98-HD.
Ik denk dat dezelfde eigenaar ook een 5 GTE Bleusport heeft en een 19 2.0 16V cabrio, ook in het donkerblauw.
Vanochtend tegengestelde richting op de A28 ter hoogte van Staphorst weer de blauwe Clio 3 RS gespot, dit keer met kentenken, dus registermensen "eat your hearth out" (38-TB-VL)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Willem-Jan schreef:Gisteravond in Drachten op de Kaden een donkerblauwe 21 Turbo , kenteken YK-98-HD.
das toch de ex marcel+broer ?
Ding ben ik paar maanden geleden wezen kijken met Arco, was echt van voor tot achter doorgerot (volgens eigenaar paar kleine roestplekjes), voorbumper kapot, achterbumper was ooit rood geweest en verkeerd gespoten en dashboard was een chaos.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Voor een half uurtje geleden op de siemelinksweg in deventer (richting oprit A1) een clio 16v met bordeau rode voorkant en zwarte achterklep / achterkant...
Zojuist een zwarte Clio RS gespot op bedrijventerrein Hessenpoort in Zwolle, geen kenteken maar ook geen onbekende eigenlijk. Wat deed die Golf nou voor je Arno, ineens in de ankers en parkeren?
straks in nijmegen gespot, een Clio RS ph II, zilvergrijs, 90-PS-HZ geloof ik?
EDIT: hmz.. niet helemaal dus, na 3x proberen:
De RDW heeft u de toegang tot deze dienst ontzegd, omdat is gebleken dat u grote hoeveelheden voertuiggegevens heeft opgevraagd. Deze dienst is alleen bedoeld voor particulieren die incidenteel voertuiggegevens willen opvragen. Voor bedrijven en instellingen heeft de RDW een zakelijke variant ontwikkeld waarmee tegen betaling grote hoeveelheden gegevens opgevraagd kunnen worden. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de RDW.
De RDW is wettelijk verplicht om onderscheid te maken tussen particulier en zakelijk gebruik.
Had dat een tijdje terug al op m'n telefoon, en later pas thuis.. nu werkt het op m'n telefoon wel weer maar thuis nog niet.. blokkering gaat er na een tijdje ook wel weer af dus
leuke site zie je bij wegenbelasting direct dat Zuid holland per kwartaal 12 euro duurder is dan Noord-holland (goedkoopste)
- niet heel relevant maar heb gekeken bij 951-1050kg -
Nu ik tegenwoordig elke dinsdag naar zucht Breda rij, een jongen gesproken die bij de Texaco in Breda, langs de A27 werkt en melde dat hij lid is bij de RTC. Wel grappig.
Toevallig stond er op dat moment ook een blauwe clio 16v te tanken, die ik een sticker heb gegeven.
mag ik aan de mensen mededelen dat dit mijn auto is:D en voor degene die em gespot heeft heb je ook toevallig knallen gehoord bij de mac het personeel was zowiezo niet blij hahahaha . en jah ik heb ook op automania gestaan vooral op de sprintbaan en ben ook bij dpp zandvoort geweest maar daar ben ikniet gespot zag ik:(