Vandaag Florus of zijn vrouwtje op de heen&gouweweg stopte bij een kweker? en een donkerblauwe Clio 2 Phase 1 Rs naast de oude Renault Dealer in Boskoop. Naast het gouwebos zeg maar kenteken begon met 86 bekende van hier?
Clio1985 schreef:Vandaag Florus of zijn vrouwtje op de heen&gouweweg stopte bij een kweker? en een donkerblauwe Clio 2 Phase 1 Rs naast de oude Renault Dealer in Boskoop. Naast het gouwebos zeg maar kenteken begon met 86 bekende van hier?
Die RS is waarschijnlijk de 94 GL KL, die staat daar dagelijks voor die school to de oude Kempgevaar. Binnenkort ff een foto maken, want die heeft Patrick nog niet.
Gister morgen gespot in Bergen op Zoom bij de Garage van de brandweer/ambulance
Een zilvergrijze Clio Rs Ph I! Met veel donker en chrome spaken in de velgen.
Richard schreef:Gister morgen gespot in Bergen op Zoom bij de Garage van de brandweer/ambulance
Richard schreef:Gister morgen gespot in Bergen op Zoom bij de Garage van de brandweer/ambulance
Vanochtend op de A1 reed in tegenovergestelde richting (richting Almere/Amersfoort) een blauwe Clio III rs phase II met achterspoiler, kenteken niet gezien.
Net een zilveren Clio RS voorbij zien rijden, kenteken was 93-JJ-SG en volgens de rdw een RENAULT CLIO; 2.0 16V 124 KW S2005.
Wie o wie reed rond kwart over 5 op de oda singel voorbij?
En ik kwam vandaag weer de aangepaste RS tegen waarvan ik vermoed dat het de turbo is die hier in de buurt rondrijd. Kenteken wat ik kon zien was 08-hk-gl maar de rdw kent die combinatie niet als Clio RS.
Wouter de Wit schreef:Vanochtend op de A1 reed in tegenovergestelde richting (richting Almere/Amersfoort) een blauwe Clio III rs phase II met achterspoiler, kenteken niet gezien.
Dinsdagavond een Rode GTT origineel F1, met andere bumpers in Hardenberg. Kenteken rp-ps-76.
Maar verder hier niet bekend volgens mij.
Vanavond gespot:
GTT fase 1 parelmoer met grijze skirts en bumpers, kenteken PB-BF-02. Joh. de Witlaan net voor de spoorbrug richting Westervoort. Mario (Alleycat) toevallig?
Import clio II RS ph2. (60-HGH-9). Onduidelijke foto...
(Had 2 van die opc corsa uitlaten, van die driehoekvormen). Dit was zo te zien op de A20 richting hoek van holland nog voor het kleinpolderplein.
In Emmen op de Hondsrugweg eind van de middag een grijsbeige weetikveel kleur Clio 1, RT ofzo, met een blauwe raamband met daarin de Renault letters en het logo natuurlijk.
Leuk ding. Kenteken alweer vergeten maar er zat het getal 11 in. En volgens mij ook JS en JK, alleen de volgorde he