geniale foto dude!Steven schreef:Ferdy schreef:ik zat eigenlijk te wachten op die andere foto van jou
wel fijn dat ik weer gewonnen hebGoed bij bovenstaande foto hoort nog een verhaal, Ferdy vroeg of ik m'n kont niet ff moest laten zien.~thijs~ schreef:![]()
ja stevie waar is je kont
Ik zeg nog: 'Nee, ik word oud man, ik heb dit hele jaar nog niet gemooned'
Prompt een half uur en wat biertjes verder kwam toch weer een kans die ik gewoon niet kon laten liggen. Het heeft ook wat moeite gekost om de foto te achterhalen, maar tadaa daar issie weer de ouderwetsche moon:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/Temp/Mooning2009.jpg[/img]
Voor de oplettende kijker/insiders, idd Timmie82 op de voorgrond met z'n magische leeftijd ernaast: 17
kakkerrrrrArco Straver schreef:![]()
![]()
Oillily-sjaaltje en polo met kraag omhoog ook goed ??
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ...Arco Straver schreef:17 ??? .... TTsssk....Moet niet gekker (lees : jonger) worden ....
Vooral met het bekende groene logo erop.Miekje16V schreef:Als echte kakkerrr zou je twee polo's over elkaar heen moeten dragen... en uiteraard de kraagjes omhoog
/me Dumpt prompt zen linnen broekenMiekje16V schreef:Net als linnen broeken! bleghDoe mij maar oer mannen i.p.v. de "metro man".
Tot zover mijn speech...
Hehe, je kraakt de kleren en tassen van het halve forum af Miekie... Shame on you!Miekje16V schreef:Daar zat ik toevallig vanavond in de bus net aan te denken... er stapte een jongen in met een tasje met schuine band over zijn schouder... Handig maar echt niet mannelijk! Kan dat ding nog van 1 of ander duur merk zijn, ik vind t voor homo's! Net als linnen broeken! bleghDoe mij maar oer mannen i.p.v. de "metro man".
Tot zover mijn speech...
Arco Straver schreef:Shoulderbags mogen. Evenals de echte mannentas.![]()
[img]http://www.kidsweek.nl/uploads/pictures ... 99_scl.jpg[/img]
mischien heeft je vriendin nog wat liggen ?:PMartijnG schreef:Dude, ik wil ook zo'n krokodillenleren tas, maar dan wel vol donderen met ratels en schroevendraaiers. Dat is dan weer wat minder gay...
waar loop jij in dan? een tuinbroek?Miekje16V schreef:is dat zo... dacht dat er hier toch wat meer testosteron op t forum zou rondgaan
Tja, praktisch gaat boven wat mannelijk gevonden wordt kennelijk. Gelijk hebben jullie
Maar ik blijf bij mijn mening
![]()
Have fun met jullie handtasjes en vrije klokkenspel broeken
misschien zijn het wel vertegenwoordigers van Christine leDuc, weet jij veelTom schreef:aan die mannen van de foto te zien een gros anaalcondooms en een flinke butplug?
-Ray- schreef:waar loop jij in dan? een tuinbroek?Miekje16V schreef:is dat zo... dacht dat er hier toch wat meer testosteron op t forum zou rondgaan
Tja, praktisch gaat boven wat mannelijk gevonden wordt kennelijk. Gelijk hebben jullie
Maar ik blijf bij mijn mening
![]()
Have fun met jullie handtasjes en vrije klokkenspel broeken