De Onbekende Renault III
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezien
Phase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Vanmorgen rond 06:15 een Donkere Clio met getinte ramen (volgens mij was hij zwart was nog vroeg dus niet echt wakker hahaha) Getinte ramen, kwam bij Rotterdam Alexander de snelweg op richting Rotterdam... Als ik het zo snel zag een jonge gozer/man achter het stuur, ik had haast dus laagvliegen vereist
Geen kenteken voor het gemak, hoe vaag wil je het hebben 

-
- Über-Spammer
Trouwens afgelopen zaterdag op het Mendelsohnplein in Vlaardingen:
Een lichtblauwe 5GTT met blinkie wielen eronder in 15 inch. De velgen hadden iets weg zoals die van Tutuur, maar hij was het uiteraard niet. Deze was aardig laag en aan het geluid te horen een open pijp.
Bekende?
Een lichtblauwe 5GTT met blinkie wielen eronder in 15 inch. De velgen hadden iets weg zoals die van Tutuur, maar hij was het uiteraard niet. Deze was aardig laag en aan het geluid te horen een open pijp.
Bekende?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: R19.R
Ik heb ook een phase 1,5MartijnG schreef:Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezienPhase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.

-
- Contacteer:
Vanmiddag rond 5 uur bij Zoetermeer.
Megane Station, auto van Veban?
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 06-360.jpg[/img]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 54-640.jpg[/img]
Ook nog een Blauwe Rs phase II in Voorburg stak ze hand is nog op
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 06-360.jpg[/img]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 54-640.jpg[/img]
Ook nog een Blauwe Rs phase II in Voorburg stak ze hand is nog op

-
- Contacteer:
Van de week nog langs geweest en niks, zaterdag na mijn werk maar weer eens langs.Adinsx schreef:Ziet er strak uit inderdaad
PS: de RS182 bij jou in de buurt al kunnen traceren?

Erg appart, stond niet verkeerd.MartijnG schreef:Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezienPhase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.

Wel ook een renault 19?Maarten-Jan schreef:Ik heb ook een phase 1,5MartijnG schreef:Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezienPhase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.
alleen geen cabrio
Welke meid rijd er in een donker groene 16v rondom nunspeet? 
Enige wat me opviel was een missend mistlicht met aanzuigbuis.
Kenteken ging ze veelste rap voor.

Enige wat me opviel was een missend mistlicht met aanzuigbuis.
Kenteken ging ze veelste rap voor.

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Jammer van die Spoilerlip, en het inzetstuk bij de achterbumper!Sander2 schreef:Denk dat dat idd de veban auto is. Ziet er wel strak uit zo!Clio1985 schreef:Vanmiddag rond 5 uur bij Zoetermeer.
-
- Moderator
- Car: Megane
ligt er ook een rs blok in?
-
Als je op 6 september naar de Renault Rendez-Vous meeting in Ommen komt, kun je een voorraadje mee krijgen.Joopieboy schreef: Gelijk een sticker onder de ruit gedaan (waar kan ik eig nieuwe aanvragen, mijne zijn bijna op), maar is ie al een bekende hier?
En anders een volgende keer.
-
- Contacteer:
Eens kijken of ik dan wel weg van huis mag....Willeon de Zoete schreef:Als je op 6 september naar de Renault Rendez-Vous meeting in Ommen komt, kun je een voorraadje mee krijgen.Joopieboy schreef: Gelijk een sticker onder de ruit gedaan (waar kan ik eig nieuwe aanvragen, mijne zijn bijna op), maar is ie al een bekende hier?
En anders een volgende keer.

Maar thnx iig.

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Volgens RDW een 88Kw sterke 1.9 inderdaadSander2 schreef:Nee is toch een 1.9 diesel?

Ziet er op zich strak uit, alleen het missende rooster naast de uitlaat, en het dakverloop is minder

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Car: R19.R
Nog steedsJoopieboy schreef:Van de week nog langs geweest en niks, zaterdag na mijn werk maar weer eens langs.Adinsx schreef:Ziet er strak uit inderdaad
PS: de RS182 bij jou in de buurt al kunnen traceren?
Erg appart, stond niet verkeerd.MartijnG schreef:Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezienPhase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.
Wel ook een renault 19?Maarten-Jan schreef:Ik heb ook een phase 1,5MartijnG schreef:Cabrio Phase 1,5? Nog nooit zo gezienPhase 1 achterkant en voorbumpert, Phase 2 neus.
alleen geen cabrio
Kom op man, ieder mens heeft recht op frisse lucht in plaats van bij z'n oma te zitten om vervolgens nog niets te zeggen en te doenJoopieboy schreef:Eens kijken of ik dan wel weg van huis mag....Willeon de Zoete schreef:Als je op 6 september naar de Renault Rendez-Vous meeting in Ommen komt, kun je een voorraadje mee krijgen.Joopieboy schreef: Gelijk een sticker onder de ruit gedaan (waar kan ik eig nieuwe aanvragen, mijne zijn bijna op), maar is ie al een bekende hier?
En anders een volgende keer.![]()
Maar thnx iig.

Kom lekker in opstand tegen je ouders zou ik zeggen

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
En dit is veel leuker dan met opa's, oma's etc etc in een oer hollands kringetje zitten en thee drinkenTim schreef:Kom op man, ieder mens heeft recht op frisse lucht in plaats van bij z'n oma te zitten om vervolgens nog niets te zeggen en te doenJoopieboy schreef:Eens kijken of ik dan wel weg van huis mag....Willeon de Zoete schreef:Als je op 6 september naar de Renault Rendez-Vous meeting in Ommen komt, kun je een voorraadje mee krijgen.Joopieboy schreef: Gelijk een sticker onder de ruit gedaan (waar kan ik eig nieuwe aanvragen, mijne zijn bijna op), maar is ie al een bekende hier?
En anders een volgende keer.![]()
Maar thnx iig.
Kom lekker in opstand tegen je ouders zou ik zeggenRuzies ben ik overgens niet verantwoordelijk voor...

-
- Über-Spammer
Gisteren bij Ursel de Geer's; Het is hier wéér fantastisch...
Een beige Renault Estafette, kenteken 68-DB-72.
Ging even elk jaar naar Benidorm met dat bussie. Leuk om te zien
Whehe, op LPG trouwens zie ik net op RDW. In het bezit vanaf 1981! En APK verlopen in 2006.
Een beige Renault Estafette, kenteken 68-DB-72.
Ging even elk jaar naar Benidorm met dat bussie. Leuk om te zien

Whehe, op LPG trouwens zie ik net op RDW. In het bezit vanaf 1981! En APK verlopen in 2006.
Heb ik ook gezien vandaagSander2 schreef:Vandaag een witte clio III fase 1 RS gespot op de A4 richting Amsterdam ter hoogte van Rijswijk. Is al bekend in het register. (30-HTG-1).

-
- Contacteer:
Sja idd haha, zeg ik ook al een hele tijd en dan krijg ik altijd dezelfde opmerkingen voor mijn voeten: "ja we moeten je voor jezelf beschermen en later als je groot bent zul je dit wel snappen, blijf nu maar"Tim schreef: Kom op man, ieder mens heeft recht op frisse lucht in plaats van bij z'n oma te zitten om vervolgens nog niets te zeggen en te doen
Kom lekker in opstand tegen je ouders zou ik zeggenRuzies ben ik overgens niet verantwoordelijk voor...
En als je door gaat erover en ze belachelijk aan het maken bent dat ik ook gene klein kind meer ben is het als afsluiting een vader die met een knal rooie kop voor mij staat met de volgende opmerking: "je gaat niet weg, punt, en anders heb je ruzie en zet ik dat hok vanavond nog te koop!"
Dus mijn vader is die hobby van mij zat, garage vol met zooi, regelmatig sleutelen, sja.

Ervaringsdeskundige dus? Sja irritant is het wel, mijn ouders kunnen mij ook los laten, ze blijven erover doorgaan zo van ja paar jaar terug zat je nog op je fietsie hier door de wijk, en nu rijd je ineens naar de andere kant van het land...?Tim schreef:Dat hoor je mij niet zeggen maar de kans zit er in. Ik ken z'n oma en de rest van de familie namelijk niet en Renault randevoe heb ik wel een idee van hoe en wat
Sja, ik heb het echt goed hier, niks te klagen, maar sommige dingen...

Ik ben dus ook vanavond naar maastricht, zo onder het eten eens mededelen.

Ow btw, die is niet het chat gedeelte, sorry voor offtopic.

24-JDZ-7 Zwarte R26R in Amsterdam op de churchillaan
-
- Contacteer:
Net op het Corus terrein zag ik een Williams voorbij de Sifa vliegen..
Steven?
Steven?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]