Priyantha's Laguna. Nieuwe velgjes gekocht!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zweethanden? 

-
- Contacteer:
Om het maar op zijn limburgs te zeggen:paulvanrooij schreef:zweethanden?
't is geweun un werme

Trouwens, priy, staat dat hok nog te koop?
die digitale krengen lopen toch gewoon door? dus een 1 is een 1 toch?Ivo van Achthoven schreef:Wie zegt dat ie 128 gelopen heeft, misschien is het 228 of 328....Tom schreef:128k en dan het stuur er zo uitzien. Wat een kwaliteit zeg
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
jazeker!, denk dat het "verval" van het stuur inderdaad te maken heeft met zweethanden, rokershanden e.d.
Bij de beemer begint er nu een plek te ontstaan .....na 370k
Bij de beemer begint er nu een plek te ontstaan .....na 370k
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
128k, veel korte stukken en iemand die het stuur met de hele hand omklemt omdat ie niet relaxed kan rijden......in al die jaren? Vindt het heel niet gekTom schreef:128k en dan het stuur er zo uitzien. Wat een kwaliteit zeg

R 5 Convertible Rulezz
-
- Car: R19.R
Vandaar dat al die clio RS sturen helemaal verrot zijnCChris schreef:128k, veel korte stukken en iemand die het stuur met de hele hand omklemt omdat ie niet relaxed kan rijden......Tom schreef:128k en dan het stuur er zo uitzien. Wat een kwaliteit zeg

Jups ik kocht hem zoCChris schreef:128k, veel korte stukken en iemand die het stuur met de hele hand omklemt omdat ie niet relaxed kan rijden......in al die jaren? Vindt het heel niet gekTom schreef:128k en dan het stuur er zo uitzien. Wat een kwaliteit zegkm-stand zegt lang niet alles voor dit soort dingen

En de KM stand is gewoon NAP, de auto is tot en met midden 2007 dealer onderhouden.
Ik heb de auto gekocht met zo' n 74K op de teller.
Er staat nu ondertussen 129.750 op de teller

En ja de auto moet nu gewoon gauw weg...al is het voor 2200 euro....als de auto maar weg gaat, want ik trek het helaas financieel allemaal niet echt.
Vraagje...
Die auto heb ik bijna verkocht, alleen zit ik met die deur...
Het liefst wil de eventuele koper een ander deurtje in hebben(laten doen), deurtje regelen is niet zo'n probleem is voor zo'n 75 euro te krijgen via onderdelenzoeker-geval, alleen het erin hangen.
Iemand hier die misschien een beetje in de buurt van A'dam die dat voor een paar tientjes wilt doen voor de beste jongen ?
Die auto heb ik bijna verkocht, alleen zit ik met die deur...
Het liefst wil de eventuele koper een ander deurtje in hebben(laten doen), deurtje regelen is niet zo'n probleem is voor zo'n 75 euro te krijgen via onderdelenzoeker-geval, alleen het erin hangen.
Iemand hier die misschien een beetje in de buurt van A'dam die dat voor een paar tientjes wilt doen voor de beste jongen ?

-
- Contacteer:
Ja wie helpt deze arme jongen eens, ik moet bijna 2,5-3 uur rijden dus dat schiet ook niet op. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik zou een deur zoeken en meegeven bij verkoop. Lekker zelf iemand laten zoeken om erin te laten hangen. Dat is echt geen half uurtje/tientjeswerk. Alles overzetten op de nieuwe deur plus eruit halen en nieuwe erin hangen. En dan maar hopen dat je een deur vind zonder kleurverschil...lijkt me een hoop gezeik voor een deurtje 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Bij m'n 19 (incl CV bekabeling etc.) was dat echt met een kwartiertje gedaan en dan deed ik het nog in m'n eentje ook.
Kleurverschil hangt sterk van de kleur af, maar hele lichte en hele donkere kleuren vallen wel mee. Rood is de ergste
Maargoed net wat Martijn zegt, deur op de achterbank en suc6 ermee.
Kleurverschil hangt sterk van de kleur af, maar hele lichte en hele donkere kleuren vallen wel mee. Rood is de ergste

Maargoed net wat Martijn zegt, deur op de achterbank en suc6 ermee.
Gelukkig is het een lichte kleur 
Zilver/lichtgrijs
En tsja het gaat er voor mij eigenlijk gewoon om, dat ik tegen die gast kan zeggen 'je kan die gast even bellen, die wilt die deur er voor je wel inzetten voor dit en dit bedrag'.

Zilver/lichtgrijs

En tsja het gaat er voor mij eigenlijk gewoon om, dat ik tegen die gast kan zeggen 'je kan die gast even bellen, die wilt die deur er voor je wel inzetten voor dit en dit bedrag'.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
kleurverschil kan met grijs ook mega zijn hoor, kwestie van afwachten als het spul erin hangt
maar inderdaad, deur meegeven (daar zal de prijs ook naar geweest zijn neem ik aan) en die jongen veel plezier wensen met de laguna
maar inderdaad, deur meegeven (daar zal de prijs ook naar geweest zijn neem ik aan) en die jongen veel plezier wensen met de laguna